סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

טופיק התאמת ציפיות.

לאחרונה אני רואה שיש מספר גולשים חדשים שלא מבינים את המהות והחזון של אתר בידורי שנקרא "פוקימון מפלצות כיס", אז אני מרגיש את הצורך לפתוח את הטופיק הזה כדי שכולם יוכלו להשמיע את הקול שלהם. סבבה? סבבה!

נושא האתר הוא פוקימון. זה אומר שיפורסמו כל הדברים האפשריים שקשורים לפוקימון: מידע על סרטים, סדרה, מדריכי וידאו, סרטוני יוטיוב, סיפורים, ציורים, ואפילו קומיקסים מתורגמים. וכן, זה כולל גם סרטוני ASMR של האחות ג'וי. עד פה אני מאמין שלא אמורה להיות בעיה.

מצד שני, האתר אמור לבדר. בהגדרה המילונית שלו, בידור הוא תחום תרבותי המספק לאנשים הנאה או התרגעות. הקהל יכול ליהנות מבידור באופן פאסיבי, לדוגמה בצפייה בטלוויזיה, או באופן אקטיבי, כמו במשחק. זו הסיבה שיש לנו לשונית "בידור" באתר.

עכשיו, יש אתרים רבים ואחרים, כמו סרבי, כמו באלבפידיה, וכמו פוקיביץ', שלא משלבים בידור בתוכם. זו הבחירה שלהם. אני מנגד לא לוקח את עצמי או את האתר הזה כל כך ברצינות וברצוני שהגולשים של האתר שלי יהנו ממנו.

מתוקף החזון הזה אני החלטתי להמיר 5% מחומרי האתר לתוכן בידורי. את ההחלטה הזו פרסמתי עוד ב2013 בתגובה הזו – https://pocketmonsters.co.il/?p=16503&cpage=1#comment-7028 ומכאן שאם בכל יום מתפרסמות להן שתי רשומות, ובשנה 730, אז בחישוב קצר, 5% זה 36 רשומות בשנה שלא יעסקו בפוקימון, אלא בתוכן בידורי בלבד.

אם יש לכם בעיה, הצעה, או טיעון שיכול להחזיק מים למה אני לא צריך לעשות את זה, אתם מוזמנים לרשום אותו פה. לאחר מכן, אני אתן לגלעד, אוהד, נסטי, ושאר האנשים שאני סומך על דעתם לקרוא את הדברים שכתבתם, והם יגידו לי מה הם חושבים, ואז נגיע להחלטה.

שנה טובה!

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. מותר לתבוע את מי שעשה את המדריך y כי הוא קילל תוך כדי הדרכה בפוקימון? ואם כן האם הוא משלם בשעות שירות או בפוקי-כסף?

  2. הרשומות הבידוריות ממש מוסיפות נופך לאתר, הרבה יחסר בלי קצת בידור.
    זה אמנם לא טיעון למה זה לא טוב או משהו, אך הרגשתי מוכרחה לכתוב זאת, שתדעו שממש לא כולם נגד (איך אפשר בכלל להיות נגד?!)

  3. שילוב תוכן בידור באתר בתחום הפוקימון זה שילוב מנצח מבחינתי מכיוון שבסופו של דבר הגולש מקבל כאן 2 ציפורים במכה אחת. כלומר הגולש מקבל גם תוכן העוסק בתחום האהוב עליו , וגם תוכן בידורי. בשילוב שני הדברים האלה מקבלים תוכן מעודן , או אם תרצו תוכן פיקנטי. אני בעד ואוהב את הרעיון לחלוטין וחושב שיש לשלב בין הדברים וזאת מכיוון שאפשר רק להרוויח משילוב התכנים ותוספת התוכן הבידורי בפרט.

    גם אתרי חדשות שמטרתן אמור לספק חדשות , מספקות תכנים שמעבר לכך בהרבה מאד מהמקרים מהסיבה הפשוטה שזה יכול רק לספק לגולש תוכן יותר "רחב" ולספק מבחר עבור הגולש.

  4. זה אתר טוב ויפה שמספק מידע טוב ויפה אני מתעניין בהרבה אתרים של פוקימון זה הכי קל ביגלל השפה התוכן זה טוב מאוד להמשיך אותו וגם אני בתור איש עובד בסופר פארם מוכן ליראות אותו עקב הקיצור המושקע וה מגובן של האתר היפה והמושקע וזה יפה מאוד שיש מי שהוא שמשקיע בו בצורה טובה אם צוות טוב ומיומן

  5. אני רוצה לפתוח בדבר אחד – דעו לפני מי אתם עומדים.
    בראש האתר עומד יוסי אוחנה, אדם עסוק ועובד שמפנה מהזמן הפנוי שלו כדי לעסוק במה שהוא אוהב ולתת גם לנו להנות מכך.
    יוסי משקיע את הנשמה שלו באתר ולעיתים גם במחיר תחומי העניין והעיסוק האחרים שלו. אז דבר ראשון, לפני שאתם הגולשים מגיבים בזעם על רשומות שלדעתכם לא קשורות לנושא או לא באות לכם בטוב, זכרו כלפי מי אתם מפנים את הזעם הזה, כלפי מישהו שרק נותן ומחלק ולא מבקש דבר בשביל עצמו, מלבד האפשרות לחלוק ממה שהוא אוהב.

    עכשיו, אחרי שזה ברור, מותר לכם לבקר את התכנים שבאתר. זה לגיטימי ואפילו תורם לו במובנים רבים. כמובן שזה כך כל עוד הביקורת מגיעה מתוך כוונה טובה ולא מתוך התקופה בחודש או ריב עם החברה שלכם. תגובות נודניקיות ומעצבנות לא רק שלא תורמות לאתר, הן גם לא ישנו כלום ולא באמת יזיזו למישהו. ואת הביקורת הזו אני מפנה במיוחד כלפי המגיבים לרשומת הASMR ופוד באטל.

    את הדברים האלו אני אומר בתור אחד האנשים שיותר מעיקים על היטמן מבחינת ביקורת. פעמים רבות הוא בחר(ולא נאלץ) לסנן תכנים בגלל ביקורת שלי. גם את הסרטון של הASMR ביקרתי. אך כל זאת מתוך כוונה להצלחת האתר ולא מתוך כוונה לצאת מנצח.

    לסיכום, חלק מכם אולי חושבים שהיטמן עובד בשבילכם. טעות. למרות שהאתר הוא של כולנו, הוא קודם כל שלו. רוצים לבקר? הביקורת שלכם מבורכת. כל עוד היא באה מתוך כוונה טובה.

  6. כל הרשומות הבידוריות רק תורמות לאתר והופכות אותו ליותר טוב מאתרי פוקימון אחרים

  7. האתר מושלם כמו שהוא, אם מישהו רוצה אתר רציני לא חסרים.
    הדבר שמיחד ומבליט כל כך את האתר הוא השוני שבו, חופש הביטוי, ההשתתפות של הקוראים בפיעילויות, המגוון של התכנים שמתפרסמים ותחושה שלכל אחד יהיה משהו שהוא יתחבר אליו.

  8. חחחחח היטמן שכחת לכתוב שהבידור שאתה מספק זה בידור שלא קשור לפוקימון אין לי בכלל בעיה עם אתה עושה תוכן בידורי כל עוד הוא קשור לאתר והאמת שבגלל חלק מהתכנים האלא אני גולשת באתר הבעיה שלך זה שאתה חושב שאפשר לפרסם כל חומר בידורי וזה שאוהב מבקר את מה שאתה מפרסם לא אומר שיהינו מזה אם אתה באתר בידורי של פוקימון אז אתה מצפה למצוא חומר בידור על פ ו ק י מ ו ן אני לא מתה על סרטון הASMR נכון ולדעתי הוא לא קשור לפוקימון אבל עדיין יש לו סוג של קשר הבעיה זה שבזמן האחרון אתה חושב שזה סוג של הבלוג הפרטי שלך ושנקבל כל חומר ואם יש כאלה שיקבלו כל חומר שאתה מפרסם גם אם זה לא קשור לפוקימון וילכו אחריך בעיניים עצומות בכל דבר שאתה מפרסם גם אם הוא פורנו -__-אז מזל טוב היט,
    יש לך שפוטים מה לעשות זה שקהילת פהפוקימון בישראל ממש לא פרייארית ואין בעיה שאתה מפרסםסרטוני בידור כל עוד זה בידור שהקהל שלך יהיה ממנו. מה אם יש פה כאלה שלא נהנים מסמוצ' אבל נהנים מפוקימון?בגלל שלא פרסמת את החומר שהאתר נועד לו אתה יכול לאבד גולשים ואם לא שמת לב אני לא שאלתי אותך לדפי הפוקידע או משהו בסגנון אני שאלתי אותך למה אתה לא מפרסם את המאנגה שאגב ממה שאני רואה הרבה רוצים לראות למה אתה לא מפרסם רשומות בידוריות שהן גם של פוקימון?פוקימון אמור לגבש כי פוקימון זה לכולם אבל אם אתה מפרסם חומר שהוא לא של פוקימון אז ברור שלא כולם יתחברו ברור שאתה לא יכול לרצות את כולם אבל אתה יכול לפחות לנסות וסליחה אבל להעלות סרטון בחצי שנייה שלא קשור לפוקימון לא יגרום לכולנו לפרוץ בחיבוק דוב כי אפילו שלכל אחד יש את הדברים בפוקימון שהוא אוהב ואת אלא שהוא לא אוהב פוקימון זה נושא כללי ולכל אחד יש מקום בו אבל לפרסם חומר שמיועד רק לקהל יעד אחד על חשבון רשומות שיותר אנשים יכולים להתחבר אליו …טוב איך שבא לך לי כבר נמאס מזה אתה לא תראה אותי בזמן הקרוב באתר הזה ואני יודעת שלא אכפת לך אני פשוט רציתי לכתוב את זה.

  9. הרוב הוא קובע והמצב ישאר כמו שהוא. אני מודה לאנונימית שהעלתה את הנושא. אני מצר על כך שאם משהו לא מסתדר לה אז היא ישר בוחרת לנפץ את כל הכלים ולהצהיר על עזיבה. לכולם יש מקום באתר שלנו. תודה לכל מי שהביע את דעתו. אתם הגדולים מכולם!

  10. אותי אישית הנושא לא עד כדי כך מטריד.
    אני מרגיש שמפלצות כיס, מעבר לאתר, הוא חברה שכולנו נמצאים בה, והחברה הזו קיימת בזכות יוסי, והתרומה הבלתי נגמרת שלו כדי לספק את התוכן שאני בטוח שאני לא היחיד שנהנה ממנו.
    לי לא הייתה בעיה עם הASMR ושאר הדברים שפורסמו, אבל אני חייב לציין שלדעתי זה באמת לא עניין חשוב מספיק בשביל רשומה שלמה רק כדי להסביר למה זה מוצדק. חברים, האתר הוא כמו שולחן אוכל, ואני וכל מי שיוצרים מדריכים, סיפורים מעיינים וכל הדברים הטובים האלה הם הטבחים. אבל אתם יודעים מי עובד הכי הרבה ב״מסעדה״ הזו? היטמן, הוא גם מלצר, גם טבח וגם דואג להקשיב לכל מי שלא מרוצה ממשהו שפורסם, אפילו למצב שהנושא הזה קיים.
    אני מאמין, שיש את הזכות ליוסי לפרסם את הדברים הרנדומלים האלה שלא עובדים לפי לוח זמנים, לא רק כי זה מעניין אותי, אלה גם כי כל קורא בוחר מה הוא רוצה לקרוא פה, ואם מישהו רואה דף בנושא שלא מעניין אותו, שיחכה בסבלנות עד לרשומות שיפורסמו מחר ושיעיף עוד מבט לאוסף התוכן האדיר שיש פה.
    נראה שקצת חפרתי, אבל TL;DR, תנו לזה צ׳אנס, חבל, יכול להיות שדווקא אחד הדברים האלה מעניין אתכם והייתם שמחים לראות עוד ממנו

  11. אני לא אומר שבאתר הזה אין מקום לקצת בידור, אבל למקרה ששכחתם, דווקא הבידור הכי גדול שהיטמן יכול לתת לנו, הגולשים, זה את התוכן של פוקימון עצמו. בין אם התוכן הוא במטרה ראשונית לבדר ובין אם לא, אנחנו בחרנו להיות חלק מקהילת מעריצי פוקימון ואנחנו בחרנו להיכנס לאתר הזה כי רצינו תוכן על המותג שמחבר אותנו יחד, בין אם זה בידור ובין אם זה תוכן מקצועי. אז למה לא להפגין קצת כבוד לאיש הזה שקוראים לו יוסי אוחנה ולהבין שזה לא מובן מאליו אפילו קצת.
    חוץ מזה, אל תשכחו עוד דבר אחד שיוסי הועיל בטובו לארגן במיוחד בשבילנו- כנס פוקימון מפלצות כיס, וזה אפילו עוד יותר לא מובן מאליו.

  12. לי אישית אין בעיה עם תוכן שונה\לא קשור, בכל זאת אני לא נהנה מ*כל* התכנים באתר, אז מה שאני עושה זה פשוט מחכה שמשהו שמעניין אותי יתפרסם, או שאי הולך ויוצר בעצמי.
    כל מה שנשאר לי להגיד זה פחות או יותר התגובה של אוהד ._.

  13. אנונימית, בקשר למה שאמרת על כך שהוא לא הזכיר את זה שהרשומות לא על פוקימון, "מכאן שאם בכל יום מתפרסמות להן שתי רשומות, ובשנה 730, אז בחישוב קצר, 5% זה 36 רשומות בשנה שלא יעסקו בפוקימון, אלא בתוכן בידורי בלבד."
    דבר שני, אם את באמת חושבת שרשומה אחת על פוד באטל או אפילו 36 רשומות כאלה בשנה יגרמו למישהו חוץ ממך לעזוב את האתר, אז באמת כדאי שתחשבי שוב.
    מצד שני, לא כולם חייבים להתחבר לזה. וכמו שסער אמר בחכמה, מי שלא מתחבר פשוט מחכה לרשומה הבאה.
    מקווה שתחשבי קצת על מה שכתבת ותביני. את מוזמנת גם לקרוא את התגובה הקודמת שלי שמכוונת בין היתר גם אלייך.
    ערב טוב ☺️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *