סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיכום מפגש נקסוס!

לאחרונה יש הרבה יוזמות חדשות שמתפתחות בתחום הפוקימון. לצד זה, גם עולות להן כל מיני קריאות השואלות מדוע ישראל אינה מוכרת על ידי נינטנדו, ובהמשך ישיר לכך, למה השוק המקומי כל כך כושל. אני חשבתי לעצמי והגעתי למסקנה שהביקורות הקוטלות נמאסו עלי ואם אני רוצה לשמוע מילים יפות, אז כנראה שאצטרך להשמיע אותן בעצמי.

בשנה האחרונה נודעתי למספר יוזמות, וביניהן ניתן לראות את זו של חנות פריק אשר מפעילה ליגת קלפי פוקימון (TCG) על בסיס שבועי. כמו כן, ישנה את הקריאה לפתיחת ליגת וידאו על פי חוקי VGC ביוזמתו של אדמונד גנר, ולבסוף יש גם את פתיחת הליגה השבועית של החנות נקסוס אשר בה משחקים במשחקי הוידאו על פי חוקי Smogon OU.

אמש אני לקחתי חלק בליגה של נקסוס ואני מעוניין לסכם לכם את החוויה שעברתי. אז קודם כל, הרשו לי להציג את עצמי – קוראים לי טימי. יש לי חברה וקוראים לה דיאנסי. אבא שלי לא מכיר אותה כי במידה והוא יראה אותה, הוא ישאל אותי – "יוסי, למה אתה ממשיך להביא בובות הביתה ולא בנות. משהו באמת לא בסדר איתך". ואם לא הבנתם, אבא שלי חושב שקוראים לי יוסי.

על כל פנים, אל נקסוס הממוקמת ברחוב רוטשילד 26 בראשון לציון התרכזו 20 שחקני פוקימון מצוידים בקונסולות שלהם ובהמון מצב רוח טוב. בחנות חיכו לנו עובדיה וגם דוכן צ'וצ'ים, באדיבותם הרבה של נעם בלי ו' ופרדי הידוע כZIG. החוקים היו פשוטים: כל אחד רשאי לשחק 4 סבבים, מותר לו להשתמש בשישה פוקימונים המותרים לשימוש לפי חוקי סמוגון OU והטורניר נערך בסגנון סוויס. נשמע כיף עד לנקודה זו, נכון? עוד לא שמעתם כלום.

לצד הטורניר, שגבל באוטיזם גמור של בדיחות קקי, פיפי, א.ב, חרבות וליקוקים הדדיים בין בובות ובני אדם, היו גם רגעים כייפים, אבל מאחר ואנחנו קצרים ביריעה, נספר לכם רק שלושה דברים: הראשון מביניהם נוגע לטיב מערכת היחסים שבין פרדי וארוסתו. לאחר שראתה את היצע החברים שלו, תהתה נעם בלי ו' על טיב טעמה בגברים, מה שעשוי להפוך לשיקול רציני לקראת החתונה.

הדבר השני הוא צילום פרק במדריך "אלפא ספיר" על ידי טימי, שאילץ, שידל והכריח את כל מי שהוא רק יכל לשים עליו את היד, לקחת חלק בעשייה. התוצאה הסופית כוללת פלאג אין סופי לחנות צ'וצ'ים והופעת אורח של אחת מעובדות נקסוס, שזכתה אתמול לתואר של כבוד בשל האומץ הנפשי שהפגינה. הפרק המלא יפורסם בהמשך הערב.

הדבר השלישי הוא היופי שבדבר. ברשומה שמטרתה לפרגן, אני, טימי בן מוחמד, מעוניין להוריד את הכובע בפני טל על ארגון הטורניר, חנות נקסוס שאפשרה לנו להתארח בה, וכמובן כל השחקנים שלקחו יוזמה והגיעו למפגש. מגיעות גם ברכות לרז ומטיאס שהגיעו לגמר ובו ניצח רז וקיבל אמיבו במתנה! אתם מוזמנים להישאר מעודכנים לאתר ולפייסבוק של האתר ולראות מתי יתקיים המחזור הבא של הליגה, ועד הפעם הבאה – קבלו את התמונה המטרידה הזו!

פוסטים קשורים

27 תגובות

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יוסי הרגת עם התמונה…
    אני זוכר שצילמו אותך את התמונה הזאתי כאילו זה היה אתמול, הא זה היה אתמול!!!!

  2. מה שעשית עם דיאנסי עדיין לא יוצא לי מהראש ככל הנראה גם לא יצא. טימי היה פצץ לצלם איתך פרק מקווה רק שתוסיף אותי בעריכה חחח

  3. היה מדליק.
    כל הכבוד לכל מי שהגיע. וכל הכבוד לך יוסי
    והיה כיף בטירוף לעבוד אתך על הפרק!

  4. היטמן אתה בן 30+ ואתה בפוקימון?
    באמת לאהבה אין גיל…
    לגבי התמונה עדיף שלא אדבר

  5. היה אדיר! מקווה שיהיו עוד הרבה כאלו. לשחק מול אנשים בלייב זה פשוט חוויה אחרת מוויפי.

  6. שמוליק…
    אני חושב שהיו רק 2 שחקנים בליגה שהיו מתחת לגיל 20.
    מה הבעיה באדם בן 30 שאוהב פוקימון? תזכור שהגיל שאתה סופר הוא אך ורק מספר הסיבובים שכדור הארץ עשה סביב השמש מרגע שנולדת ועד היום. מעבר לכך.. הכל מבוסס על מוסכמתו חברתיות.

    אין על פוקימון 🙂

  7. אמנם הייתי רק על תקן מוכרת צ'וצ'ים אך בהחלט נראה שנהניתם ובכלל האווירה הייתה כיפית מאוד. כל הכבוד על היוזמה והארגון!
    יוסי, הסר כל דאגה מליבך, אני מקבלת את פרדי, את חבריו ואת שריטות הפוקימון ההזויות שלכם. מבטיחה!

  8. אחחחחח… הפרצוף הזה עשה לי את היום. שכחתי לגמרי מלעלות ולרדת מהמצדה עם יבלות ברגליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *