סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מידע לא רשמי: פוקימונים חדשים נחשפים!

האקר בשם smealum חשף לאחרונה בחשבון הטוויטר שלו מספר פוקימונים אגדיים חדשים. כנראה מדובר בפוקימונים אשר יחולקו במהלך איוונטים של פוקימון. שימו לב, מידע זה עדיין לא אושר באופן רשמי על ידי פוקימון או נינטנדו.

פוקימון מספר 719 הוא Diancie.

– – – – –

פוקימון מספר 720 הוא Volcanion.

– – – – –

ופוקימון מספר 721 הוא Hoopa.

– – – – –

כמו כן, מהצצה בחשבון הטוויטר שלו, ניתן לראות שהוא חשף צורות מגה חדשות לפוקימונים לטיאוס ולטיאס, אשר עונדים למרבה ההפתעה את אותה צורה.

ולבסוף, הוא גם הצליח להשיג לעצמו את הפוקימון האגדי מיו ברמה 4.

– תודה לאלעד הראל על המידע –

פוסטים קשורים

31 תגובות

  1. ההאקר הזה פרץ את המשחק הוא יכול להשיג כל פוקימון שירצה דרך אגב למי שהתפלא שלא היה שלישיה אגדית נינטנדו לא מורדים מהמתכונת

  2. האמת היה באג בGTS שאי איפשר לקחת פוקימון שלא אמיתי בשם הופה ככה שמסתבר שזה לא היה באג

  3. הוא פרץ את קוד המשחק לפי מה שהוא אומר זה אומר שיכול להיות שהוא יודע על הדור השישי הכל אם יהיה חידוש לרובי ספיר עם יש עוד מגה שלא נחשפנו אליהם ואפילו צ'טים למשחק

  4. גם אם הוא פרץ את המשחק, זה טוב.
    משחקי האק עוזרים להראות למשווקי המשחקים מה השחקנים רוצים. ההצלחה שלהם היא ענקית. והם גם במילא משחקים טובים. ואם הוא יצליח לפרוץ את המשחק, הוא יפתח דור חדש של אפשרויות, שאולי יוביל לשפר לנו את חוויית המשחק בדור הבא, או אפילו במשחק הבא.

  5. הם לא אמיתיים. רק 720 נראה אגדי, ואם תסתכלו תראו את וולקניון ברמה 3, ביער. הוא כנראה עשה פוטושופ לסקאטרבאג או משהו בתוך יער סאנטליון (או איך שלא קוראים לזה). גם לא נראה לי סביר שמגה לטיוס ומגה לטיאס ייראו אותו דבר. בנוסף, אין להם את הסימן של התפתחות מגה ליד הרמה שלהם. לגבי מיו אני לא יודע, אבל השאר כנראה זיוף.

  6. לדעתי יכול להיות ששלושת הפוקימונים אמיתיים, אבל לא שלושתם אגדיים, אולי רק אחד, האמצעי. בקשר למיו יכול להיות שזה אמיתי לדעתי ובקשר למגה התפתחות אני מסכים עם איתמר אבין. לטיאוס ולאטיאס לא אמורים להיות אחד בצבע כחול והשני אדום? וגם לא הגיוני שאחד מהם יותר גבוה והידיים שלהם מזכירות לי מפתחות. אולי זו מתקפה חדשה?

  7. זה לא אמיתי הוא הקאר ועשה טקסטורות למשחק ואי אפשר בסנטלה פורסט למצוא אגדים רק במפגש פנים מול פנים כמו כל המשחקים זה שקר ולי יש פוקימון איקס אם אני טועה אז זה כמעט בילתי אפשרי ולמה הוא חשף שתפס את מיו ברמה 4 זה מוכיח שזה יכול להית שקר

  8. אוי זה אדיר!
    אהבתי את וולקאניון. למרות שלדעתי גב של הר געש כמו שיש לקאמרופט יהיה עליו הרבה יותר יפה מגלגל הצלה.

  9. שמתם לב באיזה רמות הם?
    720 ברמה 3
    721 ברמה 4
    לטיאס ולאטיוס ברמה 100 טבעיים?
    אין דברים כאלה!
    אגדיים בכל משחק מתחת רמה 45!
    ואין אף פוקימון טבעי מעל רמה 90!
    אפילו אגדי!
    וגם אין ללטיאס ולאטיוס סימן של התפתחות מגה ליד שמם!

  10. לפי מה שאומרים כרגע על הפוקימונים, הם פוקימוני איוונט, שמקבלים ברמות… מוזרות. אגב, תוסיפו לזה את הפלבבה של איי זי ושתי צורות חדשות לויויליון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *