סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אתר "פוקימון: מפלצות כיס" מחפש אותך!

שלום רב !

אני רוצה לפנות אליכם היום בנימה אישית יותר. חלק משמעותי בזכות הקיום של אתר הוא באפשרות לתת גם לאחרים לתרום משלהם. עד כה נעשו מספר ניסיונות לרתום גולשים אשר יהיו חלק מן הקהילה ואלה הביאו איתם מספר מכובד של כותבים.

כעת ברצוני להרחיב את מעגל היוצרים באתר ולכן במידה ויש לכם את הזמן, את המוטיביציה ואת האהבה לתחום, אני מזמין אתכם לשלוח אליי את הפרטים שלכם במייל, ואני מבטיח למצוא יחד אתכם את מקומכם באתר. אבהיר מראש שיש העדפה לקבלת מסקרים לעונה החמישית של פוקימון (מסעו של מאסטר). 

הפנייה שלי כיום היא מתוך הכרות אמיתית שיש לכל אחד מה לתרום לאתר, והתרומה הזו שלכם ראויה ליחס הטוב ביותר שניתן לתת. זה למה אני מבטיח בפני כל מי שיראה לנכון להיות חלק מן הקהילה את הדברים הבאים: פרסום מלא של החומרים, קרדיט, פתיחת יוזר לכתיבה באתר ושכר כספי מלא.

לסיום אספר לכם סיפור אישי: במשך שנים הייתי כתב באתרי פוקימון, ולמרות התפיסה שזה משהו ילדותי ולא רציני, אני יכול להגיד לכם בלב שלם שזה תרם לי מאוד. כל העבודה, הכתיבה והשפשוף שהתפקידים הזה נתנו לי, הובילו אותי למקומות שלא הייתי חולם להגיע אליהם אילולא אותה הזדמנות. 

אז אם גם אתם נולדתם עם עט ביד, או אם אתם מסתובבים עם פנקס שרבוטים בתיק, או שיש לכם חלום להגיע לאן שהוא ככותבים, אולי אתר "פוקימון: מפלצות כיס" הוא המדרגה שתוביל אתכם לשם.

כתובת: hitman.is.hart@gmail.com

Hit Man

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. אשמח לדעת עוד פרטים לגבי העבודה העצמה. האם אתה רוצה שנמשיך פרויקטים שלך כמו הפוקידע, או שנביא דברים משלנו באיזושהי מסגרת מוסכמת? הנושא הזה קצת לא ברור

  2. והאם הם יוכלו להיות רק בנושא פוקימון, או גם בנושאים כלליים שקשורים לילדות שלנו או לדברים דומים?
    כי שני הרעיונות האחרים שהיו לי הם סרטונים על יוגיהו, וכתבות שיציגו משחקי עבר כמו בליפ ובלופ, אייסי טאוור וכו' שיזכירו לנו את הנוסטלגיה ויספרו לנו כמה פרטים מעניינים. אלה דוגמאות XD

  3. תשובה לכל המתעניינים: נכון לעכשיו העבודה המבוקשת היא פר פרויקט. אדם שמעוניין להיות כתב באתר מציע את שירותיו במייל, אני נותן לו משימה וברגע שהוא משלים אותה, הוא מקבל את שכרו.

    כך שבמידה ואנחנו עוסקים בסיקור העונה החמישית של פוקימון, אז כל גולש יקבל 13 פרקים לסיקור. כל פרק אורך כ20 דקות וכחלק מהדרישה שלי בסיקור הפרקים היא לצפות בפרק לפני שמסקרים אותו, דבר המאפשר צפייה של 3 פרקים בשעה. צפייה ב-13 פרקים מצטברת ל-4 שעות ו20 דקות, מה שמותיר עוד 40 דקות לכתיבת הסיקור עצמו. וביחד 5 שעות.

    השכר הוא 20 שקל לשעה, אך הוא מותנה בסיום המטלה של הכותב. כך שבמידה ואדם סיים לסקר את כל 13 הפרקים שהוא היה אמון עליהם, הוא יקבל שכר של 100 ש"ח. אם הוא יעשה רק 9 פרקים ויפרוש, לא תהיה לזה שום תמורה. בדרך הזו כולם מרוויחים. אני חושב שאין עסקה יותר הוגנת מזה.

    אביב – נכון לעכשיו זה בעיקר סיקור העונה החמישית. שאר תרומות התוכן יכולות להתקבל מבלי שום קשר להצעה שנתתי כאן. משמע, שאין בזה שכר כספי, אלא רק את שאר התגמולים שאני מציע לכותבי: פרסום מלא של החומרים, קרדיט, פתיחת יוזר לכתיבה באתר ודלת פתוחה להורדת החומרים במידה והם ירצו בזה בעתיד.

    נקודה שאבקש להבהיר – הסיבה שלא רשמתי את הסעיף "דלת פתוחה להורדת החומרים במידה והם ירצו בזה בעתיד" ברשומה עצמה היא כי אני רוכש את עמל המסקרים ומכאן שזכויות היוצרים על הסיקור ישארו שלי ושל האתר "פוקימון: מפלצות כיס".

  4. היה פרק בדור הרביעי (אולי השלישי) שצוות רוקט רצו לצרף לעצמם אנשים חדשים (ממש בהתחלה) כי ג'ובאני "מינה" אותם להיות הסוכנים היחידים בסינו והם רצו לבנות זרוע נוספת.

    אז ג'סי התלוננה קשות שהם לא יכולים פשוט לתלות שלט ענק שעליו כתוב "צוות רוקט צריך *אותך*".

  5. אני רוצה לעזור, אבל בחיי, אני בכתה ו'! זה לא בדיחה! אני יכול לעשות מדריך וידיאו לפלטינה ולפלטינה בהירה (ההאק שחפרתי עליו) ולעשות מדריך יותר טוב להאקים, כי לדעתי אוהד לא הדגיש מה בדיוק צריך לעשות עם הקודים והכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *