סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפורי ליגת אינדיגו – פרק 20 / loozariyus

בפרקים הקודמים:

סיפורי-ליגת-אינדיגו

= = = = =

כמה דקות אחרי שהתעוררתי ושטפתי פנים, קיבלתי הודעה מאדם שהיום המכון סגור לרגל שיפוצים ותיקונים. ככה זה קורה בכל מכון פעם בתקופה. אחרי הכל, מישהו צריך לתקן את הנזק שנגרם בקרבות מתי שהוא.

מתוך שעמום, פתחתי את המחשב הנייד שפורט פעם הביא לי ונכנסתי לאתר pokesearch, אתר החיפוש הראשי באינטרנט. עמדתי לצפות באיזה סרט או משהו, כשלפתע קפצה לי הצעה לאתר שנקרא "האלוף האמיתי של ליגת אינדיגו", זה העלה את הסקרנות שלי אז לחצתי עליו. נפתח מולי דף בצבע כסף עם סרטונים בעלי כותרות מפוצצות. מה שבהחלט הפתיע אותי הייתה העובדה שכל הסרטונים שם היו של סת'.

'לא ידעתי שלסת' יש מעריצים', חשבתי לעצמי ולחצתי על הסרטון האחרון שעלה לאתר בשם "סת' נגד ידו של הו-הו", נשמע כמו שם של סרט.

הסרטון נפתח וראיתי שם בדיוק את מה שראיתי אתמול באירוע של רד, ראיתי את סלין ומרינה עומדות מול רן כשהפוקימונים שלהם ביניהם, הפוקימונים של שתיהן התעלפו ונראה שהמצב נגמר מבחינתן. אבל ברגע שרן פקד על הפוקימון שלו לתקוף, הגיע משב רוח חזק ופיזר את הלהבות, וסת' הופיע מהשמיים, רוכב על הקורבנייט שלו. הוא אמר לסלין ומרינה להבריח משם את האנשים בזמן שהוא יטפל ברן. סת' טיפל בהאונדום של רן בלי יותר מדי בעיות, ואז רן הוציא את מולטרס שלו והקרב האמיתי התחיל.

הפוקימונים של סת' היו מדהימים. קורבנייט השתווה למהירות של מולטרס בזמן שאגיסלאש הצליח לעצור את המתקפות שלו עם המגן שלו. דוראלודון שיגר מכות ברק עוצמתיות לעבר מולטרס ולא נתן לו לנוח לרגע. אגיסלאש יצר לפחות חמישה עשר כפילים סביב מולטרס ואז דוראלאדון שיגר מכת ברק ופגע באגיסלאש. חשבתי שזאת הייתה טעות בכיוון אבל אז טבעת ברק נוצרה סביב מולטרס ואגיסלאש והכפילים שלו כיוונו את החרבות שלהם לעבר מולטרס וחישמלו אותו מכל הכיוונים. קורבנייט פגע במולטרס מלמעלה וריסק אותו על מדרגות השיש של הליגה.

לאחר מכן אגיסלאש ודוראלאדון שיגרו עליו מכות ברק וכדורי צל שמולטרס העיף בזעם. מולטרס הסתער לעבר סת', מתעלם לחלוטין מהמתקפות שהשתגרו לכיוונו וחשבתי שזה הסוף כשסת' הוציא לוקאריו שחסם את מולטרס בשתי עצמות והעיף אותו אחורה בבעיטה. לוקאריו שיגר לעברו כדורי הילה שפגעו בו בעוצמה ואז כשמולטרס שיגר לעברו פרץ להבות אכזרי לוקאריו שיגר פרץ אנרגיה כחולה לעבר הלהבות ונוצר פיצוץ אדיר שפיזר עשן בכל כיוון. לפתע המצלמה שינתה זווית והיה אפשר לראות את דוראלאדון, אגיסלאש ולוקאריו תוקפים את מולטרס בעשן בזמן שקורבנייט נסק לשמיים והתחיל לצנוח לעבר מולטרס במהירות קטלנית. ברגע שהוא פגע בו כל העשן התפזר ברוח עוצמתית וראו את קורבנייט עומד מעל מולטרס, ששכב מעולף על מדרגות רמת אינדיגו.

זה היה מדהים זה בטוח. סת' נראה רגוע ומאושר במשך כל הקרב ממש כאילו הוא ידע שהוא עומד לנצח למרות שזה אגדי, ולא לדבר על זה שהוא שלט בכל הפוקימונים שלו בתיאום מושלם, כאילו קרב משולש היה טבעי אצלו.

זה רק גרם לי להתרגש יותר לעבר הקרב שלנו בטורניר, אני אשתמש נגדו בכל הכוח, 'גם אם לא עמדתי להשתמש בו', חשבתי לעצמי והסתכלתי על הכדור שהיה קשור לחגורת הפוקימונים הישנה שלי, הרגשתי אותו פועם בפנים, כאילו הוא רק מחכה לצאת. התאפקתי לא לשלוח יד ולהחזיק את הפוקדור, ידעתי שהנגיעה בו בצורה כזו תגרום לי לאבד כל כוח רצון שנשאר לי בנושא וארגיש שאני חייב להוציא אותו. אני לא עומד להשתמש בו, בטח שלא בקרב רשמי. תמיד כשהשתמשתי בו הרגשתי לא אני, כאילו אני מאבד את עצמי בקרב כשאני לצידו, פחדתי… פחדתי מההרגשה הזאת, פחדתי שיום יבוא ואני לא אחזור, שמי שיישאר יהיה רק אני כשהוא לצידי בזמן הקרב. זה למה הפסקתי להשתמש בו, גם אם הוא היה יקר לליבי יותר מכל פוקימון אחר שקיים.

הסבתי ממנו מבט והמשכתי להסתכל עוד קצת באתר, בעיקר כדי להסיח את דעתי, ראיתי עוד סרטון בשם "סת' נגד ילד האש", לחצתי עליו. הראו שם את נרון עומד מול סת' בתוך סופת חול. זה גרם לי להתיישב ולהסתכל במסך אפילו יותר מקרוב, זה היה הקרב ביניהם שאף אחד אף פעם לא ראה, איך הצליחו לצלם את זה? ראיתי איך סטיליקס ואקסקדריל של סת' פשוט מחסלים את אנטיי, הגברתי את הווליום וציפיתי לשמוע קולות של רוח אבל שמעתי את הדיבורים שהם החליפו ביניהם.

"לנצח אותי?! אתה?! אין לך מושג מה אני עברתי כדי להגיע למקום שאני ניצב בו היום!", צעק סת' בכעס בזמן שאקסקדריל שלו לא משאיר לאנטיי שום אופציה מלבד התגוננות.

"אתה לא תנצח אותי! אני מספר 1! אני אמור להיות הכי חזק שיש! אתה סתם אפס!", החזיר לו נרון כמעט בייאוש.

"אתה יודע למה אני משתמש באפס בתור המספר שלי? זה מספר ההפסדים שלי מאז שפתחתי את המכון, ואני לא עומד לשנות את המספר הזה היום! סיימו עם זה!" צעק סת' והפוקימונים שלו תקפו את אנטיי וחיסלו אותו בזמן שהסערה מתפרעת ברקע.

בשעה לאחר מכן הסתכלתי באתר וראיתי אינספור סרטונים בהם מראים את סת' נלחם. לפעמים הוא היה רציני, לפעמים משועמם, לפעמים עם חיוך של הנאה ולפעמים עם מבט של בוז. אבל כל הסרטונים היו כאלה שרק הראו כמה חזק הוא. באחד הקרבות הראו אותו מול מישהו עם פוקימון לחימה, בלייזיקן, כשהוא משתמש בבישארפ.

"למה שלא תוותר עכשיו? זה יחסוך את הפגיעה בפוקימון שלך. אחרי הכל, יתרון הסוגים שלי", אמר בשחצנות המאתגר שאיתגר אותו.

"אם יתרון הסוגים היה עניין משמעותי בשבילי אני מזמן לא הייתי כאן. בישארפ, חיתוך על חושי!", בישארפ רץ במהירות לעבר הבלייזיקן כשהסכין שלו מתארכת וזוהרת באור סגול ונחת מעברו האחר, לרגע היה נראה ששום דבר לא קרה.

"מה אתה עומד שם סתם בלייז? חסל אותו", צעק המאתגר.

ואז בישארפ החזיר את הסכין שלו לגודל הרגיל והתחיל ללכת לכיוון היציאה כשהבלייזיקן פשוט מתמוטט על רצפת הזירה.

"אפילו הוא מבין שאתה לא שווה את הזמן שלנו", אמר סת' והצביע על הבישארפ שלו בחיוך שחצני והתחיל ללכת לאותו הכיוון.

את כל הסרטונים העלה אדם בשם "V for seth". הסתכלתי באתר כדי לבדוק אם יש שם עוד מלבד סרטונים. נכנסתי לקטגוריה שנקראת "אודות". 'האתר הזה נפתח כדי להנציח את האלוף האמיתי של ליגת אינדיגו! מנהיג המכון סת' הוא מנהיג מכון המתכת כבר 6 שנים ברציפות והוא לא הפסיד אפילו פעם אחת מאז שהוא התחיל את תפקידו. אנשים רבים רואים אותו כאחד שאחראי לכך שהליגה לא פועלת אבל הוא בעצם מתפעל כאלוף הלא מוכתר של הליגה הראשית. אפילו רד עצמו מכיר בו כשווה ערך', כל זה היה כתוב ואז הראו את סרטון קצר שבו רואים את מה שראו כל מנהיגי המכון אחרי שיצאנו, רד עומד מול סת' מחזיק את קצה הכובע שלו ומוריד אותו לעבר סת', ואז עולה על צ'ריזארד שלו ועף מהמקום.

רציתי להמשיך לבדוק עוד על האתר כשלפתע פורט הופיע כמו תמיד עם ויקטיני לידו והתהלך בדירה כאילו היא רכושו הפרטי, מה שלא היה רחוק מהמציאות.

"אה אתה ער כבר, בוקר טוב", אמר פורט והוריד את החליפה שלבש, מניח אותה בעדינות על אחד הכסאות.

"אתה מכיר אותי פורט, אני לא אוהב לישון עד מאוחר", החזרתי לו והסתכלתי עליו מכין שתי כוסות קפה כאילו אין לו בית ששווה מיליונים או משרתים שיכינו לו קפה שם.

"הדלקת טלויזיה מהבוקר?", שאל אותי פורט והגיש לי כוס קפה אחת, שתיתי אותה בבת אחת, הרגשתי את הקפה בוער בתוך הגוף שלי וגורם לי להרגיש ערני יותר.

"לא, הייתי צריך להדליק?", שאלתי בהתעניינות.

"פשוט תדליק", אמר והסתכל על המחשב שהיה פתוח לפניי.

הדלקתי וברור שדיברו על מה שקרה אתמול, אבל מה שלא הייתי מוכן אליו היה על איך שהם תיארו את זה.

"גיבור היום – מנהיג המכון סת' עצר אירוע טרור ברמת אינדיגו", קראתי בקול את הכותרת שהייתה כתובה למטה.

"לא אמורים לשנוא את סת'?", שאלתי בחוסר הבנה.

"אמורים, אבל אחרי שהוא הציל אתמול כמה מהאנשים היותר מקושרים בעולם התקשורת הוא פשוט כוכב עולה מאז", אמר פורט וחייך לעצמו.

"זה מצחיק לחשוב על זה אבל סת' כנראה התעורר, לא מודע למה הוא נכנס", אמרתי לפורט והוא התחיל לצחוק, וזה גרם גם לי לצחוק.

"ראיתי שכבר נכנסת לאתר הזה", אמר והחווה על המחשב.

"כן… אתר מעניין אני חייב להודות. מעניין מאיפה האדם הזה, V for seth, השיג את כל הסרטונים האלה", אמרתי ונשענתי על הספה.

"טוב זה קל, הוא פשוט חיבר כונן נייד למחשבי הליגה ולקח את הצילומים", אמר פורט בצורה שגרמה לי לחשוד.

"רגע… איך אתה יודע את זה?", שאלתי בחשד.

"כי זה אני", אמר פורט כאילו זה לא עניין גדול וזאת עובדה ידועה.

"באמת?!"

"האות V,  נועדה כדי לסמל את ויקטיני, חשבתי שזה יהיה מצחיק", אמר פורט וליטף את ויקטיני ששמח שהאדון שלו מעניק לו תשומת לב.

"מה? אבל למה שתעשה דבר כזה? איזה אינטרס יש לך לעשות את כל זה?", שאלתי בחוסר הבנה.

"כי המחוז צריך גיבור", אמר פורט והניח את הכוס שלו על השולחן.

"מה זה אמור להביע בכלל?", שום דבר מכל זה לא היה מובן לי.

"כרגע האלוף של הליגה הוא רד, למעט אתמול בלילה מתי הייתה הפעם האחרונה שראית אותו?"

"אני אישית ראיתי אותו בפעם האחרונה לפני כמה שנים, כשהוא ניצח את הליגה והוכתר כאלוף", אמרתי וגירדתי את הראש שלי, "אבל איך זה קשור?"

"כמו שאתה ראית אותו בפעם האחרונה לפני כמה שנים כך גם רוב האנשים במחוזות ג'וטו וקנטו. אנשים מתחילים לשכוח איך האלוף שלהם נראה ומה הוא עשה. וזה גורם להם להסתכל אליו כמו אל אגדה מאשר אדם כמו כל אחד אחר. וזה למה התחלתי לעשות את כל זה. אם אנשים יראו את סת' כגיבור זה יגרום לאנשים להאמין שכל אחד יכול להיות האלוף, ולא רק אגדה כמו רד", אמר פורט עם מבט נחוש בעיניו.

"אבל למה דווקא סת'? הוא בלתי מנוצח אחרי הכל. זה לא מאבד את המשמעות אם אי אפשר לנצח אותו?"

"בגלל שהוא בלתי מנוצח זה מה שהופך אותו לעוד יותר מתאים לתפקיד", אמר פורט והתחיל להסתובב במעגלים כמו שהוא תמיד עושה כשהוא מדבר על משהו חשוב, "יש בו את כל מה שאלוף באמת צריך. הוא בלתי מנוצח, אף פעם לא קרה מקרה שבו הוא היה לא זמין. את מי תעדיף בתור האלוף שלך, אדם שהפעם האחרונה שראית אותו הייתה לפני כמה שנים ואין לך מושג מה קרה לו מאז והאם הוא ניצח או הפסיד באיזה קרב נגד מאמן חסר שם במחוז אחר, או מישהו בלתי מנוצח שמגן על אנשים כשיש התקפה של טרוריסטים? זה מה שאני מנסה לקדם, אני מנסה לגרום לאנשים להעריץ את סת' בצורה שמגיעה לו. הוא אולי חושב שהוא לא מתאים, אבל אני יודע שהוא מתאים לזה", אמר פורט והסתכל עליי כדי להבין אם הבנתי.

"אני חושב שאני מבין… זה קצת מסובך… אבל אני מבין", אמרתי ונעמדתי, "טוב אני חושב שאלך", אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון הדלת.

"ללכת? לאן?", שאל פורט, לא מבין.

"כדי לדבר עם סת'".

= = = = =

סת' המשיך לטוס במשך חצי שעה עד שלבסוף הוא הגיע לצוק שהוא חיפש, הוא הנחית את קורבנייט שלו והודה לו כשהחזיר אותו לפוקדור. הוא הרגיש את הרוח מלטפת את פניו כשהוא התקדם למקום בו לא היה כבר הרבה שנים. הייתה שם מצבה, לא היה כתוב עליה כלום, אבל סת' ידע בעל פה כל פרט קטן שהיה אמור להיות כתוב עליה, פרחים צמחו מהמקום שבו נקברה הגופה לפני שנים, ממש כאילו הם צומחים מהגוף המת בעצמו.

סת' התכופף והניח יד על הפרחים, "היי אבא, מה שלומך?", שאל ועצם עיניים, מניח לעצמו לדמיין מה באמת היה אבא שלו אומר.

"אני יודע שאמרתי שאני לא אחזור לכאן יותר… אני כנראה גרוע בלקיים הבטחות", אמר סת' וגיחך לעצמו.

"הכל הסתבך אבא, בדיוק כמו שתמיד אמרת. 'בסופו של דבר מישהו יראה שאתה טוב מבפנים והעמדות הפנים שלך לא יעזרו לך להסתיר את זה', זה מעצבן אותי שצדקת דווקא בזה", סת' הרגיש את היד שלו מתאגרפת.

"אני כנראה סוג של גיבור או משהו כזה עכשיו, אנשים ממש הריעו לי היום. לא ממש חשבתי שאי פעם מישהו יריע לי", סת' הרגיש דמעה יורדת לו על הלחי אבל הוא לא הפסיק, הוא ידע שאסור לו להפסיק.

"אתה יודע אבא… הכרתי מישהי, למרות שאני לא בדיוק יודע מה אמורים להיות היחסים בינינו. היא מעצבנת, קולנית, ופחות או יותר כל דבר רע שיש בבני אדם שאפשר לשנוא…", אמר סת' וגיחך לעצמו.

"אבל היא גורמת לי להתנהג בצורה שונה. היא גורמת לי להתעצבן בקלות, היא גורמת ללב שלי לפעום בעוצמה כשאני רואה אותה או כשהיא עומדת להיפגע. האם זה מה שנקרא להתאהב? כי אם כן… אני לא רוצה את זה", אמר סת' והרגיש שהוא נרגע.

"כן כן, אני יודע. אתה לא יכול לבחור בזה, זה בוחר בך. אני מניח שאתה צודק, כמו תמיד", סת' נשם עמוק ועצם עיניים, פשוט נשאר במקום בלי לזוז. הוא לא ידע כמה זמן הוא נשאר שם בדיוק, אבל בסופו של דבר הוא נעמד וניגב את הדמעות שזלגו לו.

"היה כיף לדבר איתך שוב, גם אם השיחה הייתה חד צדדית.", אמר סת' והוציא את קורבנייט מהפוקדור שלו. "להתראות… אבא".

= = = = =

הגעתי למכון של סת' בעזרת שיגור שפורט נתן לי עם ארקניין שלו, מה שגרם לי להרגיש די אידיוט אחרי שאמרתי לו שאני הולך בצורה כזאת. ראיתי מולי את לונה אחרי שהגענו למקום.

"טראן, פורט, מה אתם עושים פה?", שאלה בהפתעה.

"אני הגעתי רק כדי להביא לכאן את טראן, אני הולך", אמר פורט ונעלם עם ארקניין שלו.

"איפה סת'?", שאלתי אותה.

"הוא ברח הבוקר למערה, טסתי לשם ודיברתי איתו. הוא אמר לי להתקדם והוא כבר יגיע אבל הוא אמר את זה לפני שעתיים", אמרה בדאגה, "אתה חושב שאולי קרה לו משהו?"

"אנחנו מדברים פה על סת', לונה, הוא בטח רק צריך קצת זמן להתרגל ל… מצב החדש", אמרתי והחוויתי למכון שהיה מלא באנשים. חיכינו כמה דקות, רציתי לשאול את לונה מה היא חושבת על כל מה שקרה כשלפתע לידינו הופיעו סלין ומרינה, מחזיקות בסלוברו.

"טראן? לונה? מה אתם עושים פה?", שאלה סלין בבלבול.

"אפשר לשאול אתכן את אותה השאלה", אמרתי והסתכלתי על שתיהן.

"באנו כדי להודות למנהיג המכון סת' על העזרה אתמול", אמרה מרינה, "בלעדיו די ברור איך המצב היה נגמר", אמרה וחייכה חיוך עייף.

שתי דקות לאחר מכן, קורבנייט של סת' הגיע מכיוון המערה של ונחת בכניסה למכון, סת' רכוב עליו. הוא ירד בזמן שצלמים ומעריצים יצאו מהמכון כדי לשמוע את המילים הראשונות שיש לו להגיד אליהם מאז אתמול בלילה. הוא הסתכל עליי ואל שאר מנהיגי המכון הנוכחים, סימנתי לו עם אגודל כלפי מעלה וחיוך שהכל בסדר, הוא חייך חיוך קטן והרצין כשהצלמים התקרבו. כולם היו בשקט והוא עמד להגיד משהו כשלפתע מישהו נדחף בקהל ויצא באמצע המעגל שנוצר סביב סת', זה היה נרון.

"מנהיג המכון סת'! אני מאתגר אותך לקרב חוזר!"

כולם השתתקו וסת' הסתכל על נרון במבט בוחן, אבל זה די הרס לי את התוכניות שאני תיכננתי.

"סת' לא יכול להילחם נגדך כרגע", אמרתי בקול רם כדי שכולם ישמעו וצעדתי קדימה כדי לעמוד מול סת' ונרון, אנשים פינו לי את הדרך.

נרון הסתובב אליי בפנים שואלות, "למה?"

"כן טראן, למה?", שאל סת' בסקרנות.

"כי אני והוא בדיוק עמדנו להילחם בקרב ידידות היום", אמרתי וכל האנשים באזור הופתעו, אפילו סת' שהרים גבות בהפתעה.

"אני בטוח שזה יכול לחכות", אמר נרון והסתכל על סת' לאישור.

"לא, אני לא חושב", החזרתי וגם אני שלחתי מבט לעבר סת', מחכה לתשובה שלו.

"אין בעיות", אמר סת' עם חיוך, והתחיל להתקדם לעבר המכון שלו, "אני אלחם נגד שניכם ביחד, אני אחכה לכם בפנים", אמר ודלתות המכון נסגרו אחריו.

אני ונרון הסתכלנו אחד על השני ואז נכנסנו למכון ואחרינו כל שאר האנשים ומנהיגות המכון שהיו במקום.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. rest in piece אבא של סת מניח שהוא מת כשהוא היה צעיר למרות שאני תמיד מדמיין את סת בגיל 50 כזה… אולי בגלל זה שאבא שלו מת סת כזה דכאוני כל הזמן "אני שונא אנשים ואנשים שונאים אותי" זה כזה קרינג אבל בכל מקרה פרק מאוד מעניין נראה מה יהיה בקרב הזה יכול להיות מעניין

  2. 1. סת האמת מאוד מתאים בתור אלוף.

    2. נרון וטראן נגד סת, זה יהיה מעניין.

    3. ויקטיניייייייייייייייייייייייייייי

  3. מעניין מי הפוקימון הסודי של טראן וגם זה נחמד מאוד שפורט פותח אתר לסת' כמו שמולגי ופורט אמרו הוא מאוד מתאים להיות אלוף וגם סת' ניהיה יותר ויותר רגיש וזה די מעניין לראות מתי הוא יצא מהתדמית הקשוחה לגמרי וגם מעניין מה ילך בקרב זה יהיה קרב כפול או כל אחד בנפרד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *