יוסי המחריד סליחה על ההתחכמות אבל לא שניהם אני אסביר היה ביצה ואז ארכיאוס בקע ממנה ואז הוא יצר את דיאלגה ואז את פאלקיה ואז את גיראטינה ושלושתם יצרו את היקום
אין להם התקפות יש להם רק "transform" והם יכולים לעשות את זה כמה שבא להם עד שהם משתנים למה שמולם, שהוא גם דיטו, שגם לו יש "transform". תדמיין שפוקימון היחיד בפארטי שלך הוא דיטו ואין לך אפשרות לברוח. מה יקרה אז?
אגב סופר ברוק מה שאמרת ליוסי המחריד זה לא בדיוק נכון היו שני ביצים מאחת בקע ארכיוס ומהשנייה בקע זייגרד ארכיוס יצר את הפוקימונים האגדיים והם יצרו את היקום וזייגרד יצר את עולם הפוקימונים את הפוקימונים ואת המגות וכל השאר
אגב לגבי השאלה שלי כולל צורות שונות זה כולל צורות שונות של אותו פוקימון (קאסטפורם רגיל וקספורם שמש)
זה גם כולל צורות מחוזיות (אלולה גאלר) מגות ודיינאמקס
הם לא בראו אותו הם היו שלשיה ולכל אחד רצונות משלו וזה גם מסביר למה יש לו את הדנ"א של שניהם.
וגם אתה יכול לקרוא את התגובה שלי ברשומה מי נוצר קודם מיו או ארכאוס בתגובות הישנות יותר.
אבל עכשיו האמת
אנחנו מכירים את המפץ הגדול נכון? אבל מה אם אגיד לכם שלא היה מפץ גדול זה היה ארכיאוס ולמה כי לפני המפץ הגדול היה נקודה קטנה אחת שהיה בה את הכל, ומזה הכל מיו יוצר הפוקימונים וארכיאוס יוצר היקום בתור ביצה שנוצרה על ידי מיו אשר היה בודד שם הוא גידל את הביצה עד שבקעה ואימן את ארכיאוס שיהיה מספיק חזק ליצור את היקום ומאחר שהיה בנו הישיר של מיו היה לו את רוב כוחותיו (חוץ מהקטע שהיה חייב להחליף כוח בכל פעם שהיה צריך לעשות מתקפה מסוג שונה)אבל הוא קיבל כוח ליצור פוקימונים ויצר את האגדיים ומיו המשיך לשלוח וליצור צורות חיים ולכל אחד נתן קצת מכוחותיו וכך תמה הסוגיה מיו נוצר קודם.
הנה התגובה המדעית וההגיונית ביותר.
אולי תשאלו פה שאלות במקום להתווכח בשביל זה יש לכם את צ'אטוט בכל מקרה איך פוקימונים כמו האגדיים והפוקימונים הגדולים נוצרו מביצים כאלה קטנות ואיך פוקימונים כבדים נכנסים לתוך פוקדורים בלי כל המשקל שלהם לאן הוא נעלם?
63 תגובות
כאן כותבים את השאלות?????????????????
אפשר גם כאן.
בפרק פרק 13 מסתרי המגדלור / Mystery at the Lighthouse הם רואים דרגוניית למה הוא כל כך גדול
למה אני לא מצליח למצוא את הפרק פרק 38 החייל החשמלי פוריגון / Electric Soldier Porygon בשום מקום
????
מי באמת ברא את עולם הפוקימונים מיו או ארכיאוס??
איך מפתחים פוקימון בשמחה בפוקימון חרב ומגן
מה הקטע עם העיניים של ברוק
כמה זמן תיכח ההרצאה
למה פיקאצ'ו של אש כל כך חזק
מה יקרה אם דיטו יכנס לקרב עם דיטו אחר?
מה יקרה אם דיטו יכנס לקרב על גזלורד ?
אספריטזי אחרי שיגמר להם ההתקפות הם ישתמשו בstrugle ככה נראלי קוראים לזה
אני אבדוק איך קוראים לזה
struggle
יוסי המחריד סליחה על ההתחכמות אבל לא שניהם אני אסביר היה ביצה ואז ארכיאוס בקע ממנה ואז הוא יצר את דיאלגה ואז את פאלקיה ואז את גיראטינה ושלושתם יצרו את היקום
Electric Soldier Porygon תוכל למצוא אם תחפש בגוגל פוקימון כל העונות בעברית
וזה יתן לך אתר שהכתובת שלו היא pokehb.pw
או שפשוט תכתוב את הכתובת ששלחתי
איך בעונה הראשונה הרוחות הפכו את אש לרוח בעצמו?
איזה פוקימונים חיו בתקופת האדם הקדמון בעולם הפוקימונים ?
סופר ברוק זה לא בטוח שארכאוס יצא מהביצה אמרו לנו שהייתה ביצה אבל לא מי יצא ממנה.
למה לא יצאו עדיין עוד התפתחויות מגה ומהלכי זי
נ.ב: אני לא יהיה בהרצאה אבל רציתי לשאול
אין להם התקפות יש להם רק "transform" והם יכולים לעשות את זה כמה שבא להם עד שהם משתנים למה שמולם, שהוא גם דיטו, שגם לו יש "transform". תדמיין שפוקימון היחיד בפארטי שלך הוא דיטו ואין לך אפשרות לברוח. מה יקרה אז?
לא נכון זה נגמר מתישה
יודעת מה תראי בעצמך תכתבי ביוטיוב ditto vs ditto
איפה אפשר לראות את פוקימון סרט 1?????(אנגלית\עברית)
כמה פוקימונים קיימים כולל צורות שונות של פוקימונים כולל פוקימון כחול לבן כולל פוקימון אורניום וכולל שיינים?
רמז יותר מאחד
אגב סופר ברוק מה שאמרת ליוסי המחריד זה לא בדיוק נכון היו שני ביצים מאחת בקע ארכיוס ומהשנייה בקע זייגרד ארכיוס יצר את הפוקימונים האגדיים והם יצרו את היקום וזייגרד יצר את עולם הפוקימונים את הפוקימונים ואת המגות וכל השאר
חבר שלי סיפר והוא מומחה בפוקימון
אגב לגבי השאלה שלי כולל צורות שונות זה כולל צורות שונות של אותו פוקימון (קאסטפורם רגיל וקספורם שמש)
זה גם כולל צורות מחוזיות (אלולה גאלר) מגות ודיינאמקס
אז תוסיף עוד ביצה בגלל מיו יוצר הפוקימונים
איך בחרו לפוקימונים שם ? ידוע שפוקימונים אומרים את השם שלהם אבל יש פוקימונים שלא , אז איך בני האדם ידעו איך לקרוא להם ?
הם בראו את מיו
עיני הם בראו את מיו ואיווי גריל אני חושב שבני האדם פיתחו אגדות על הפוקימונים אז הם קראו להם בשמות כמו שאחנו קוראים לאלים במיתוסים בשמות (תור זאוס הרה)
ואגב לא הרבה פוקימונים מיתים ואגדיים אומרים את השם שלהם אני מכיר רק שניים שאומרים את השם שלהם שיימין ומיו
אבל יש בעיה איך הם החליטו מה השם הנכון כפי שידוע לחלק מהפוקימונים יש שמות שונים בשפות אחרות
איווי גריל אני יודע אבל בפוקימון אין שום היגיון (ראה לוגיקת פוקימון לעיל)
הם לא בראו אותו הם היו שלשיה ולכל אחד רצונות משלו וזה גם מסביר למה יש לו את הדנ"א של שניהם.
וגם אתה יכול לקרוא את התגובה שלי ברשומה מי נוצר קודם מיו או ארכאוס בתגובות הישנות יותר.
אבל עכשיו האמת
אנחנו מכירים את המפץ הגדול נכון? אבל מה אם אגיד לכם שלא היה מפץ גדול זה היה ארכיאוס ולמה כי לפני המפץ הגדול היה נקודה קטנה אחת שהיה בה את הכל, ומזה הכל מיו יוצר הפוקימונים וארכיאוס יוצר היקום בתור ביצה שנוצרה על ידי מיו אשר היה בודד שם הוא גידל את הביצה עד שבקעה ואימן את ארכיאוס שיהיה מספיק חזק ליצור את היקום ומאחר שהיה בנו הישיר של מיו היה לו את רוב כוחותיו (חוץ מהקטע שהיה חייב להחליף כוח בכל פעם שהיה צריך לעשות מתקפה מסוג שונה)אבל הוא קיבל כוח ליצור פוקימונים ויצר את האגדיים ומיו המשיך לשלוח וליצור צורות חיים ולכל אחד נתן קצת מכוחותיו וכך תמה הסוגיה מיו נוצר קודם.
הנה התגובה המדעית וההגיונית ביותר.
בוא נסכם שזייגרד יצר את המגות ואת החיים ומוות וארכיוס ומיו יצרו את השאר
אבל תכלס כולם נולדו באותה צורה ואותו זמן
קראת את התאוריה ?
אם כן האם זה הגיוני מבחינתך?
אני צריך תשובה
זיגרד לא יצר את המגות בXY היה את המלחמה והנשק שלAZ שיצר את המגות לאחר שהופעל ועצר את המלחמה
אני לא יודע מי ברא את היקום אבל אני יודע מי הפוקימון הכי חזק זה מיוטו חד משמעית
טוב אני יודע מי ברא את היקום ואת הפוקימונים ארכאוס אחרת למה קוראים לה אלת הפוקימונים
מה לא מהנה יותר מלראות אנשים רבים על דברים שלא בהכרח נכונים כנראה
אולי תשאלו פה שאלות במקום להתווכח בשביל זה יש לכם את צ'אטוט בכל מקרה איך פוקימונים כמו האגדיים והפוקימונים הגדולים נוצרו מביצים כאלה קטנות ואיך פוקימונים כבדים נכנסים לתוך פוקדורים בלי כל המשקל שלהם לאן הוא נעלם?
מיוטו המלך כל כך נכון מיוטו הוא המקורי וכל השאר שתוענים שארכיוס או אולטרה נקרוזמה הם סטם משועממים שלא יודעים לקבל את זה שמיוטו הוא הכי חזק
נירה כהן אחלה שאלה מקווה שהוא יבחר לדבר עליה