סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון חי: הקרב של אש קטצ'אם מול אלאן – אליפות ליגת קאלוס! (ספוילר)

אזהרה : ספוילרים לעונת הXYZ של פוקימון

– – – – –

שלום, קוראים לי עידו ואני הולך לתת לכם סקופ בלעדי על קרב הגמר של ליגת קאלוס, אש מול אלאן!

המידע יגיע אליכם ישירות ממני דרך העדכונים של הפוסט הזה.

המידע שאני מוסר הוא 100% אמיתי ומגיע אליכם ישירות מיפן, המקום שאני ומשפחתי נופשים בו כרגע.

הפוסט הזה יתעדכן ביום חמישי, 11.8.2016, בשעה 12:55PM.

אז מי אתם חושבים שינצח? אנא כתבו בתגובות!

עדכון : הפרק התחיל!

טיירניטאר התעלף!

נויברן התעלף!

וויבייל התעלף!

הולוצ׳ה התעלף!

גם טלונפליים וגם אנפזנט התעלפו באותו הזמן!

מטאגרוס התעלף!

הפרק נגמר עכשיו והקרב ימשיך בפרק הבא.

הוא נגמר בפיקאצ׳ו של אש, שכבר סבל לא מעט נזק בקרב עם מטאגרוס, עומד מול הצ׳ריארד של אלאן.

בהצצה רואים כל מיני דברים בינם פיקאצ'ו מול צ'ריזארד (עדיין לא מגה), גודרה מול צ'ריזארד (עדיין לא מגה) ואז גם אש גרנינג׳ה מול מגה צ'ריזארד! כדאי גם לומר שבסוף ההצצה נראה גרנינג׳ה משתמש בסוג של שוריקן מים בצבע זהב, מה אתם חושבים שזה? תכתבו למטה.

חלקכם שאלתם אותי בעד מי אני והתשובה לשאלה הזו היא אש אבל האם אני חושב שהוא ינצח? לא, האמת אני גם לא חושב שאלאן ינצח. למשך כל העונה ראינו את צוות פלייר זומם את המשימה האמיתית שלה שקשורה לכוחו של זייגארד ולמרות זאת עדיין לא ראינו כלום, עם זאת בקושי קיימים עוד פרקים לעונה אז הפתרון האפשרי היחיד וההגיוני ביותר הוא זה : משבר קאלוס יתחיל בסוף הקרב. תדמיינו את זה: גרנינג׳ה וצ'ריזראד על סף התעלפות, הם מכינים מתקפה אחרונה וחזקה (השוריקן הזהוב של גרנינג׳ה אולי?) כדי לגמור את הקרב ואז פתאום הזירה מתפוצצת.

– – – – –

הצוות של אש:

הצוות של אלאן:

פוסטים קשורים

59 תגובות

  1. לצערי ההגיון הרשע של הסדרה אומר שאש אבל אני ממש רוצה שאלן

    ומגניב! תהנו ביפן

  2. אני חושב שאש יפסיד בגלל סיבה אחת ברורה אם אש מנצח את הליגה האנימה נגמרת מה שלא נראה לי שנינטנדו ירצו לעשות במיוחד לא אחרי שפוקימון גו הפך להצלחה גדולה וגם אנחנו יודעים שהוא עובר למחוז אלוהה

  3. הוא ילך לשם כמו באיי תפוז, אחר כך תיגמר הסדרה.
    דרך אגב אני מקווה שיחליפו אותו במשהו יותר טוב.

  4. עשיתי קצת מחקר ולפי שמות הפרקים יהיה משהו עם שני זייגרדים ועם תקיפה של צוות פלייר ולאלאן יש פוקימון חדש לגמריי. אז אני אומר ששניהם לא ינצחו והקרב ייגמר באמצע ע"י תקיפה של צוות פלייר עם הזייגרד שאיתו עבדו ואז זייגארד של בוני יהפוך גם לצורה אחרת ושניהם יילחמו מה שייצר סכנה לכול קאלוס וחאראגיל קלישאה קלישאה קלישאה אש עוצר אותם ובתור פרס הוא מקבל את האליפות והולך לאלולה בתקווה שלא יותיר ברוב טימטומו אטת פאקינג גרנינגה בקאלוס.

  5. אני אומרת צוות פלייר עוצרים באמצע כשאש ואלאן בשיוויון ונשאר לכל אחד פוקימון אחד (צ'אריזארד וגרנינג'ה דאאאא) ובסוף בגלל הקשרים של אלאן לצוות פלייר מוציאים אותו מהתחרות, אש מנצח בליגה. למרות הניצחון, אש מרגיש כאילו הניצחון שלו לא אמיתי והוא מחליט לסיים את הקרב נגד אלאן ומפסיד. הליגה מחשיבה את אש מנצח בגלל שלא ידעו שסיים את הקרב. וכך כולם מרוצים. סוף. אני לא הולכת להכניס אמורשיפינג לזה כי זה לא קשור, אבל אני עדיין רוצה שסרנה תלך עם אש לאלולה P:

  6. אני אומר אלאן ינצח מה הסיכוי שאתה מקליט את הפרק בווידיאו בפלאפון ושולח את זה באתר? ככה זה יהיה יותר מהר בשבילנו לראות

  7. האנימה לא תיגמר אם אש ינצח בליגה, הוא תמיד יכול:
    1) ללכת לאלולה כמו איי תפוז ואז יחליפו אותו.
    2) להפוך לאלוף של הליגה, להישאר בקאלוס כדי להגן על המעמד שלו, ובסופו של דבר לאתגר את האליט פור והאלוף. (וסרינה תישאר שם בבגלל הקריירה שלה כמופיעה וקלמונט גם עקב תפקידו כמנהיג מכון)

  8. אני חושב שאש ינצח בקאלוס וגם באלולה כי בקאלוס הפעם אש גראנינגה ינצח את מגה צאריזארד ובאלולה גם נראה לי עם אש גרנינגה כי כאשר אש הופך את גרנינגה לאש גרנינגה הוא עושה אותם תנועות כמו למתקפות הזי רק בלי צמיד

  9. אש לא ינצח. הסברתי למה בשני הסרטונים שהעלתי לערוץ לא מזמן. אחד מהם העלתי שלשום ומומלץ לצפייה #פרסוםעצמיחסרבושה

  10. אני ממש מקווה שאלאן יפתח את מטאגרוס והפסאדו אגדי של דור 2 להתפחות מגה שלהם ואז אש יפסיד על בטוח!

  11. אש אמור לנצח לפי הטון הנוכחי של הסדרה, אבל רק בקושי ואחרי כמה הפסדים. והגיוני מאוד מאותן הסיבות שהקרב הסופי יהיה בין אש-ג'רינג'ה ומגה-צ'ריזארד. יתכן שצוות פלייר יגיעו אחרי כל זה ויציגו "פלא חדש" וינסו להשתלט על המחוז. די ברור מהחיזיון של אולימפיה שאש ופרופסור סיקאמור יהיו מעורבים בניצחון עליהם אבל יש לי הרגשה שהניצחון הזה יגיע בעיקרו ממזל ושסקווישי יהיה מעורב בו.

  12. אושווט אני מבקש סבלנות, אני בכל זאת בן אדם והיה לי לא מעט לסכם, הכתבה אמורה להתעדכן כעט

  13. רגע אחד, ראיתי הצצה לפרק הבא ושם ראו את גרנינג'ה זורק שוריקן כתום ענקי!
    יש לי הרגשה שהנצחון שלי מגיע, היטמן… (:<

  14. את כל זה אני ידעי כבר ליפני שאני הייתי פה אני ראיתי כבר את הפרק ברשת אחר וגם אני חושב שהשוריקן הענקי של גרנינג'ה יעשה זה בצבע אש כזה אני חושב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *