דברים שלמדתי היום: גרסת פוקימון אגדות Z-A! חלק א'!

אחרי 50 פרקים שבהם אני משחק, מצלם ומתעד את עצמי ב"פוקימון אגדות Z-A" (ובאנגלית: Pokemon Legends Z-A), החלטתי לעשות פינה חדשה ובה אני אכתוב מה אני חושב על המשחקים, המשחקיות, הדמויות, המוסיקה, הפוקימונים וכיוצא בזה. זה החלק הראשון. מצורפים בתחתית כמה בדיחות. מקווה שתהנו!
דברים שלמדתי היום בפוקימון ויולט וסקרלט – ב'

דברים שלמדתי היום בפוקימון ויולט וסקרלט – א'
