Site icon מפלצות כיס

לאון / Leon

לאון הוא דמות מהאנימה של פוקימון. הוא מאמן פוקימונים מהעיר פוסטוויק, הוא אלוף ליגת הפוקימונים של גאלאר, הוא אלוף העולם של פוקימון והוא בלתי מנוצח בקרבות פוקימונים. בפרק 12 לאון נלחם נגד לאנס בגמר אליפות העולם של פוקימון, כדי לקבוע את זהות אליפות העולם. לאון משתמש בצ'ריזארד שלו ואילו לאנס משתמש בגרידוס זוהר. בסופו של דבר, לאון וצ'ריזארד מנצחים, מה שהופך את לאון לאלוף העולם. בפרק 13 לאון וצ'ריזארד נלחמים נגד אש ופיקאצ'ו שלו והם מנצחים אותם. בפרק 27 לאון נלחם נגד ראיהאן בקרב רשמי, כאשר לאון משתמש בצ'ריזארד שלו וראיהאן משתמש בדוראלודון. בסופו של דבר, לאון וצ'ריזארד מנצחים את הקרב. הדירוג שלו הוא ראשון בעולם. בפרק 42, לאון משתף פעולה ביחד עם אש קטצ'אם על מנת להילחם ולגבור על פוקימונים שהפכו לדיינאמקס ומהווים סכנה לכלל תושבי גאלאר. בפרק 43, לאון ואש נלחמים מול קולוסאל ג'יגאנטמקס. בפרק זה אנחנו מגלים שללאון יש את הפוקימון דראגפולט. בפרק 44 לאון חוקר את המעבדה של מאקרו קוסמוס ומגלה שהניסוי הוא לא אחר מאשר הפוקימון האגדי אטרנטוס. לאחר שהפוקימון האגדי פורץ מהכלוב שלו, לאון נלחם בו. אטרנטוס גובר על לאון ומנצח אותו ואת הפוקימונים שלו. בסופו של דבר, אש, גו, זאשיאן וזמזנטה מנצחים את אטרנטוס, מסיימים את הלילה האפל ביותר והכל חוזר לקדמותו.

בפרק 82 של עונה 24, לאון ביקר ביער גלימווד ואז בבלונלי, שם הוא פגש את ראיהאן, אש, גו וקלואי והוא לקח חלק בתחרות אפייה שאופאל הרימה, אבל הוא הפסיד לעוגה של אש. את הקרב בין אש לאופאל הוא שפט. בפרק 85 ו86 לאון צפה בקרב של בי נגד אש קטצ'אם ושימש כפרשן. בפרק 100 לאון נלחם נגד פלינט וניצח אותו. לאחר מכן הוא בילה יום שלם עם אש קטצ'אם. בפרק 109 הוא צפה והיה אחד הפרשנים בקרב בין אש לבין ראיהאן, אותו אש ניצח. בפרק 115 אנחנו מגלים שלאון העפיל לטורניר המאסטרים של אליפות העולם בפוקימון, כשהוא מדורג במקום הראשון. היריב הראשון שלו היה אלאן, אותו הוא ניצח בקלילות. הוא צפה בקרב בין דיאנת'ה לבין לאנס. בפרק 122 לאנס נלחם נגד דיאנת'ה, אותה הוא ניצח. בעקבות הניצחון הוא העפיל לגמר.

בפרק 127, לאון, פרופסור מגנוליה ופרופסור סוניה מודיעים לגו שהם החליטו לשחרר את אטרנטוס במטרה להרגיל אותו לבני האדם. בשלב הזה גו מפקיד את הפוקימון האגדי בידיים של לאון. ואז נערך קרב הגמר של אליפות העולם של פוקימון, ומצד האחד עומד לאון ובצד השני עומד אש קטצ'אם. לאון מבקש שאש יוכל להשתמש גם בדיינמקס, גם במתקפת זי וגם במגה התפתחות במהלך הקרב שלהם, דבר שמוסכם על כולם. הקרב מתחיל. כבר בהתחלה אנחנו מגלים שללאון יש את הפוקימונים הבאים: סינדרייס, אינטלאון ומיסטר ריים. בהתחלה גנגר גובר על אינטלאון, לאחר מכן מיסטר ריים גובר על גנגר, מגה לוקאריו מנצח את מיסטר ריים, אבל בשלב הזה הפוקימונים של אש מתעייפים ומי שמוצא את דרכו החוצה הוא לוקאריו, אש בתגובה שולח את דרגונייט שמוריד את דראגפולט, רילאבום מוריד את דרגונייט וגם את סירפג'ד, בתגובה לכך אש מוציא את דרקוביש שמצליח להוריד את רילאבום, לאון מוציא את סינדרייס שגובר על דרקוביש, וכך לאש נותר רק פיקאצ'ו. בשלב הזה אטרנטוס מרגיש בעוצמה של הקרב, מגיע לאצטדיון וטוען אותו באנרגיית גיגאנטמקס, ומשתחרר לטבע. לאון מפתח את סינדרייס לגיגאנטמקס וכך עושה גם אש עם פיקאצ'ו שלו, והפוקימון של לאון נופל. בסופו של דבר זהו פיקאצ'ו של אש נגד צ'ריזארד של לאון. שניהם נותנים את כל מה שיש להם, ובסופו של דבר אש ופיקאצ'ו מנצחים את לאון וצ'ריזארד, אש הופך להיות אלוף עולם בפוקימון, לאון הופך להיות סגן אלוף ומקבל את ההפסד הראשון שלו, והטורניר נגמר.

פוקימונים שיש ברשותו:

(גיגאנטמקס)(גיגאנטמקס)(גיגאנטמקס)

פוקימונים שהיו ברשותו וברחו:

פוקימונים זמניים:

Exit mobile version