Site icon מפלצות כיס

פוקימונים התחלתיים (פוקימון חרב ופוקימון מגן)

שם הפוקימון: גרוקי (GROOKEY)
זן: פוקימון השימפנזה
סוג: עשב
גובה: 30.48 ס"מ
משקל: 4.9 ק"ג
תיאור: המקל שגרוקי אוחז בידו במקור נלקח מענף ביער שבו חיים הרבה גרוקי. אבל זה לא עוד ענף פשוט, כעת זה חפץ שאגר את כוחות המיוחדים הטמונים בגופו של גרוקי. הפרווה הירוקה שלו יוצרת אנרגיה מהשמש. פרחים ועלים נראים כאילו הם אוגרים כוח כאשר גרוקי מתופף בתוף שלו לידם.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

שם הפוקימון: סקורבאני (SCORBUNNY)
זן: פוקימון הארנב
סוג: אש
גובה: 30.48 ס"מ
משקל: 4.49 ק"ג
תיאור: סקורבאני משתמש ברגליו החזקות כדי לרוץ ולקפוץ מסביב ליריביו, מבלבל אותם ומסיח את דעתם. סוליות רגליו יכולות להיות מאוד חמות, והוא יכול לבעוט ביריביו, להעניק להם נזק ולשרוף אותם גם כן. לסקורבאני יש שלפוחית אש בחזה שלו, שמכילה אש אכזרית במיוחד. אם סקורבאני מצליח לעלות את פעימות הלב שלו וטמפרטורת הגוף שלו, הכוח האמיתי שלו יתעורר והיכולות הפיזיות שלו יגדלו משמעותית.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

שם הפוקימון: סובל (SOBBLE)
זן: פוקימון לטאת מים
סוג: מים
גובה: 30.48 ס"מ
משקל: 3.99 ק"ג
תיאור: כאשר סובל נוגע במים, הגוף שלו משנה צורה וצבע והוא נטמע בסביבתו. סובל הוא מעט ביישן, ולכן אם הוא נלחץ, הוא יוציא את כל המים שלו מהגוף כמו זיעה, ויעלם לתוך הסביבה שלו. הדמעות שלו מסוגלות לגרום לאחרים לבכות. אומרים שזה כל כך חזק שזה משתווה לחיתוך של 100 בצלים. אם הוא מרגיש מאוים, הוא יתחיל לבכות, וכתוצאה מזה יגרום לכל מי שסביבו לבכות גם כן. הוא ישתמש בהיסח הדעת הזה כדי לברוח.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

לינקים לדפים אחרים:

Exit mobile version