Site icon מפלצות כיס

הסיפור של כולנו / אדם – אספור

פינה חדשה ובה יוצג לכם הדעה של הגולש אדם בנוגע לפוקימון מסוים, פרק, סרט או משהו מעולם הפוקימון.

= = = = =

אספור (Espurr), פוקימון האיפוק והריסון, מספר #677 בפוקידע.

החיבה שלי לאספור התחילה מ"כנס מפלצות כיס" 3.

בדוכן הבובות הראשי שהיה בכנס, כאשר חיפשתי דברים לטעמי, שמעתי את אחת המוכרות בדוכן אומרת "חבל שהבאנו את זה ולא סחורה יותר טובה", כשהיא מחזיקה בובת אספור בידה, לאחר מכן פניתי אליה וביקשתי את הבובה שהחזיקה, מה שגרם לה להפתעה ולבחון שנית אם אני מתכוון אל האספור שהיא מחזיקה. מאז, החלטתי לקחת איתי את בובת האספור בכל פעם שהיה לי תירוץ לכך, בין אם טיול שנתי או יום פיג'מות בבית ספר.

וככל שהזמן עבר, האהבה שלי לאספור גדלה. בין אם זה לראות כתבות בידוריות כגון "אספור – הפוקימון שכבר ראה את הכל!" שהתפרסמה באתר או לעבור על פאן ארט באינטרנט, עד לנקודה שבה הייתי צריך תיקיה נפרדת בגלריה רק לתמונות שלו.

אבל אי אפשר להזכיר את אספור מבלי לדבר על הצד ה"אפל" יותר שסובב סביבו. לפי הפוקידע בפוקימון Y, יש לאספור את הכוח להרוס להשמיד כל דבר ברדיוס של 300 רגל, ואפילו אין לו שליטה על כך! וכמובן שכאשר יש אימה בסיפור, האינטרנט חוגג. היצור הקטן והאפור מחזיק בתוכו כוח הרסני ביותר, אבל זה לא הסוד היחיד שהוא מסתיר מאיתנו.

לדוגמה, כאשר תקרבו פוקי-פאף אל אספור בפוקימון אמי, אספור יבהה במאכל המרחף עם פה פתוח ומבט שמתאים לכל דבר שתרשמו עליו. וזה רק דוגמה אחת מכמות הדברים ההומוריסטיים שמתפרסמים עליו באינטרנט. אני חושב שזה השילוב של החמידות, האימה, המיסתורין, ההומור והמשמעות מעבר, שהפכו את אספור לאחד מן הפוקימונים האהובים עליי שאי פעם נוצרו.

אשמח לשמוע את דעתכם על הפוקימון הזה! ^-^

Exit mobile version