מפלצות כיס

בעד ונגד: פיקאצ'ו בלש חוקר / Detective Pikachu

הסרט החדש מבית היוצר של פוקימון מפגיש אותנו עם אחד המשחקים הפחות ידועים של המותג – "פיקאצ'ו בלש חוקר" והדעות עליו ברשת חלוקות. חלק אוהבים אותו מאוד, וחלק שונאים אותו מאוד.

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

היטמן: כשראיתי את הטריילר לסרט, הדבר הראשון שחשבתי עליו – אלוהים שישמור! כמה סיוטים זה הולך לעשות לי בלילה! מה זה הפוקימונים האלה? מי יצר אותם? וכמה סמים הוא לקח? מה שהם יצרו הוא מכוער מאוד, לא מתאים ולא מגניב! דבר שני שחשבתי עליו – נגמרו להוליווד הרעיונות? כל פעם מוצצים את אותו רעיון ועושקים את הכסף שלנו מחדש! כמה סרטים היו על פוקימון? 22? לא הגיע הזמן להפסיק עם הניסיון הפתטי הזה ולהמציא רעיונות חדשים לסרטים? הדבר השלישי שחשבתי עליו – לקחו את שני הפוקימונים הכי אהובים; צ'ריזארד בעידן הישן וגרנינג'ה בעידן החדש והפכו אותם לרשעים בסרט. כאילו, מה חטאנו? למה לא לתת להם להיות הגיבורים של הסרט! נמאס לי מפוקימון! נמאס לי מהקולנוע! נמאס לי מפוקימון גו! תעירו אותי כשהחרא הזה יסתיים!

סער: הסרט הזה הוא אבן דרך ענקית במותג של פוקימון. אחרי שנים של משחקים וסרטי אנימציה, מגיע סרט לייב אקשן והוא נראה מעולה! זה אכן מוזר לראות את הפוקימונים האהובים עלינו באנימציה ממוחשבת-ריאליסטית, אבל זהו חלומו של כל שחקן או צופה שאוהב אותם – לראות אותם במציאות! האנימציה הזאת מרחיבה את האופי של הפוקימונים. מתי בפעם האחרונה ראיתם צ'ריזארד, גרנינג'ה או מר מיים כאלה מפחידים? זאת ההזדמנות לכל מי שלא יכול להשיג את המשחקים או להתחבר לאנימה (וגם למי שכן) להתאהב בפוקימון שוב בדרך חדשה לגמרי. כמובן שזאת אדפטציה של משחק שקיים, אבל זה בבירור שונה ובעל אופי אחר לגמרי. צבעים כהים, אקשן, והומור שלא תמצאו בשום מדיה אחרת של פוקימון. אם יש לכם חברים/קרובי משפחה, קחו אותם לראות את זה. במיוחד אם יש לכם אחים. הסרט הזה הוא נוסטלגיה במובן שונה ממה שאנחנו בדרך כלל מקבלים מפוקימון. יש פוקימונים מדורות חדשים יותר ואם תסתכלו בטריילר תראו שיש רפרנסים לעולם המשחקים בכל פינה. זו יכולה להיות התחלה של עידן חדש לפוקימון…

Exit mobile version