מפלצות כיס

בעד ונגד: Pokemon Let's Go Pikachu and Let's Go Eevee

משחקי הפוקימון "לטס גו פיקאצ'ו" ו"לטס גו איוי" הגיעו לשכונה והתגובות של האוהדים לא איחרו להגיע. חלקם אוהבים את זה, חלקם שונאים את זה, וחלקם עושים על זה בעד ונגד. 

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

היטמן: פוקימון המשחקים החדשים, או בשמם האמיתי – פוקימון גו 2 לסוויץ', הם ניסיון חמישי למכור לנו את אותו משחק תחת שם אחר (משחקי הדור הראשון – ילו, אדום וכחול; ההוצאה המחודשת שלהם בקונסולה הוירטואלית של נינטנדו; החידושים שלהם – פייר רד וליף גרין; ופוקימון גו). יש גבול לכמות הפעמים שאפשר לשחק ב151 הפוקימונים המקוריים של קנטו. ואם נגמרו לחברה הרעיונות, והם לא יודעים איך להמציא את עצמם מחדש, שיסגרו את הבסטה. הכי גרוע זה שהם אונסים את השחקנים התחרותיים להתמסר לגו, ואת שחקני גו לקנות סוויץ'. ואל תגידו לי שלא חשבתם על זה: המשחק יצא, ההתפתחות האבודה של ראיצ'ו (גורוצ'ו) תהפוך למציאות והדרך היחידה לפתח אותו זה רק אם יעבירו אותו בהחלפה ממכשיר חכם שמכיל פוקימון גו לקונסולת הסוויץ' שמכילה את המשחק החדש. והכל במחיר של 1560 ש"ח (קונסולה 1400 ש"ח ומשחק 160 ש"ח). אז כמו שאומרים בטלוויזיה: שלא יעבדו עליכם!

אוהד: הגיע משחק חדש. איזו התרגשות. והאמת? הוא גם נראה די טוב. זוכרים את פוקימון גו? זוכרים מה היה חסר בו? המשחק הזה בא להשלים את החסר. בטריילר למשחק ראינו קרבות והרפתקאות והדבר היחיד שבעצם נשמר מגו זו שיטת הלכידה שתכלס לא רעה בכלל, הרבה יותר טובה מלתת למזל לקבוע בשבילך אם תצליח ללכוד את הפוקימון או לא. ויותר מזה – המשחק מאפשר ל2 שחקנים לשחק יחד! זה די מדהים. וכמובן אי אפשר גם בלי הידיעה שהמשחק העלילתי הבא יוצא בעוד שנה, ככה שהמשחק הזה הוא לא תחליף למשחק העלילתי אלא משחק צד קליל יותר ומהנה לא פחות. ולגבי המחיר, הגיע הזמן באמת שתקנו סוויץ' אם אתם מעוניינים להמשיך להיות בעניינים, כי יש לי חדשות בשבילכם – כל המשחקים הבאים שיצאו בזמן הקרוב עומדים לצאת אליו. אז אני הולך בקרוב לתפוס את כולם – ואתם?

Exit mobile version