Site icon מפלצות כיס

חשבון נפש שבועותי.

שלום רב,

הלילה יצא לי לקרוא כמה ביקורות שליליות נגד אתרים כמו GamersPack וIGN, וזה גרם לי לחשוב: "האם הביקורות האלה רלוונטיות גם לאתר שלנו?" ומה שגיליתי זה שלא הרבה אנשים מבינים את זה, אבל אנחנו כאן באתר "מפלצות כיס" עושים מעל ומעבר כדי לספק לכם את התוכן הכי טוב, הכי מבדר והכי "הכי" שאפשר.

זה מתחיל בכך שאנחנו מפרסמים לכם ידיעות חדשותיות בסמוך ליציאתן בעולם. זה ממשיך בכך שאנחנו מתרגמים את התכנים האלה לשפת הקודש. דבר נוסף שחשוב לנו לעשות זה לפרסם תכנים על בסיס יומיומי. אין דבר יותר גרוע מלהיכנס לאתר שאתה אוהב ולגלות שלא התחדש בו שום דבר במשך שבוע.

עוד דבר שאני אישית עושה זה לפנות אל הגולשים בגובה העיניים. הרבה יוצרי תוכן אחרים שומרים את האישיות שלהם לעצמם ומביאים אך ורק את הידיעות החדשותיות. אני לא מאמין בזה. אני חושב שלדבר עם הגולשים, לשחק מולם, לשמוע מהם, זה חלק בלתי נפרד מבנייה של קהילה. כמובן שברגע שאתה מנגיש את עצמך ברמה כזו, זה יכול ליצור פתח לבעיות, אבל מבחינתי הטוב מתעלה על כל השאר.

בכל מקרה, אני תמיד לומד, גם כאשר מדובר בטעויות של אחרים, ואני מקווה שתמשיכו לבקר באתר, להגיב בו, וליהנות ממנו. ואם יש לכם ביקורת כלשהי, נשמח לשמוע אותה.

בברכת חג שבועות שמח,
היטמן.

Exit mobile version