Site icon מפלצות כיס

עדכון: כנס פוקימון מפלצות כיס 5 (מיקום, מחיר, פוסטר, דוכנים, תכנים, טורנירים, צור קשר)

1. מיקום – אשכול הפיס "אוהל שם" רמת גן.
כשאני חושב על כדאיות של כנס, אני בראש ובראשונה חושב על מיקום. מרכז הארץ זה המקום המועדף ביותר. גם אני כתושב ירושלים יודע שיגיעו פחות אנשים לירושלים, חיפה או באר שבע, ולכן היה לי חשוב להשאיר את הכנס ברמת גן.

2. מחיר – 40 ש"ח כניסה.
הדבר השני שאני חושב עליו כשמדובר בכנס זה עלות הכניסה. אני לא מאמין שכניסה צריכה להיות יקרה. היא צריכה להיות מותאמת גם לילדים וגם למעוטי יכולת. עם זאת, העלויות עולות משנה לשנה, ולכן עשיתי את הכל כדי שהמחיר לא ישתנה.

3. פוסטר – ויקטיני חוגג 5 שנים לכנס.
השנה חיפשתי עיצוב שגם ישקף את חגיגות 5 שנים לכנס מפלצות כיס, וגם את הכשרון הקהילתי שיש בתוכינו. בין כל העיצובים בלט במיוחד העיצוב של עמיחי והוא נבחר להיות הפוסטר הרשמי. אתם מוזמנים לבדוק את יצירותיו פה [לינק]

4. דוכנים – כל הטוב, רק את הטוב ושום דבר מלבד הטוב.
אנימה צ'ודוקו, ממותה, הממלכה, צ'וצ'ים, גיימינג לנד, סוואג, כובעי לוליטה, חן פנחס הם הדוכנים שאישרו הגעה עד כה, ובדוכנים האלה תוכלו למצוא קונסולות, קלפים, בובות, פוסטרים, כובעים, צמידים, משחקים, צעצועים ועוד.

5. תכנים – כי אנחנו אתר תוכן.
מה שמבדיל כנס מיריד דוכנים ומיום טורנירים זה התוכן שהוא מציע, ואנחנו גאים להכריז על תכנים מפי מיכאל אלבוים (כיסלצת יומית), גלעד עזרא (אני תמיד צודק), אוהד קליין (בעד ונגד), רומי מיאו (שירופסט), אסף סגל (חידון הידע), זיו כהן (הרצאות מכנסים קודמים), וכל זה לצד הקרנת הסרט ה20 בתרגום לעברית, בינגו, חידון ידע, תחרות קוספליי ועוד.

6. טורנירים תחרותיים – כסף, גביע, ומדליה.
רוצים להתחרות בטורניר הוידאו בכנס? או בטורניר הקלפים? דעו שכל אחד מהטורנירים האלה מציע גביע פיקאצ'ו מרהיב + 200 ש"ח במזומן לזוכה במקום הראשון, מדליה + 100 ש"ח במזומן לזוכה במקום השני, ו50 ש"ח במזומן לזוכה במקום השלישי.

השנה החלטתי להוסיף צ'ופר: כל 15 מתמודדים יוסיפו 50 ש"ח במזומן לקופת הפרסים, ואלה יוגרלו באופן רנדומלי בין שאר המשתתפים שלא הגיעו לטופ. לדוגמה: אם יהיו 15 משתתפים בטורניר, שחקן אחד שלא הגיע לפיינל 3 יקבל 50 ש"ח במתנה. אם יהיו 30 משתתפים בטורניר, אז שני שחקנים שלא הגיעו לפיינל 3 יקבלו כל אחד 50 ש"ח במתנה. וכך הלאה.

חוקים לטורניר הוידאו: https://pocketmonsters.co.il/?p=58777

חוקים לטורניר הקלפים: https://pocketmonsters.co.il/?p=69121

כך שיש לכם מספיק זמן להתכונן, ולהכין את עצמיכם.

7. צור קשר – ליתר בטחון.
הורים, גולשים ומעריצים יקרים שמעוניינים ליצור איתי קשר, לשאול שאלה, לברר משהו, או כל דבר אחר, מוזמנים ליצור איתי קשר במייל הבא: Hitman.is.hart@gmail.com, או בפייסבוק הבא [לינק].

בכל מקרה, נשמח אם תאשרו הגעה בדף האירוע שנמצא בפייסבוק או פה באיזור התגובות, על מנת שנדע להיערך בהתאם: https://www.facebook.com/events/2001798396753242/

שיהיה לנו בהצלחה!

Exit mobile version