Site icon מפלצות כיס

5 סיבות למה כדאי לכם לשחק בפוקימון דואל / loozariyus

שלום, אלה 5 סיבות למה כדאי לכם לשחק בפוקימון דואל!

1. זה פוקימון – מבחינתי זאת הסיבה היחידה! מעריצים אמיתיים של פוקימון לא באמת צריכים סיבה כדי לשחק במשחק של פוקימון. הם משחקים פוקימון כי זה פוקימון.

2. קל לשימוש – המשחק הוא משחק מאוד זורם. לא יותר מדי מסובך להבין איך המערכת עובדת.

3. משחק שדורש חשיבה ואסטרטגיה – זה משחק שמאוד קל לקלוט איך לשחק בו, אבל קשה להיות אלוף בו. הוא דורש חשיבה קדימה ותכנון מקדים. הייתי אומר שזה כמו שחמט, אבל זה רק במבט מלמעלה. כשלומדים איך המשחק בנוי, אתה מבין שזה יותר שונה והרבה יותר קשה. יש יותר מדי משתנים מאשר רק השחקנים עצמם.

4. עדכני ומתחדש – בניגוד למשחקי פוקימון אחרים שמשחקים בקונסולות, המשחק הזה משוחק בפלאפון, כלומר – הוא אמור להתחדש כל תקופה. כרגע המשחק מתעדכן על בסיס חודשי. כל שבוע יש איוונט חדש שבו אתה יכול לזכות בהרבה דברים שמאוד קשה להשיג, לדוגמה: פוקימונים נדירים ומיוחדים שאי אפשר להשיג במשחק ללא האיוונט.

5. משחק חינמי – שלא כמו משחקים של קרבות ראש בראש אחרים, במשחק הזה לא נדרש לבזבז כסף אמיתי כדי להיות טוב. כל אחד יכול להיות טוב במשחק הזה בזכות היכולות שלו. כמובן שיש במשחק אופציה לקנות מטבעות ויהלומים ואולי זה יעזור לשחקן התחלתי. אבל אם השחקן לא יודע לשחק כמו שצריך, הוא ישאר בדרגות נמוכות במשחק ולא יצליח להתקדם.

שיהיה לכם המשך יום נעים,
loozariyus.

= = = = =

לינק רלוונטי:

סיקור פוקימון דואל / גלעד

Exit mobile version