מפלצות כיס

הפוסטר לסרט ה21 של פוקימון!

הפוסטר לסרט ה21 של פוקימון יצא לאור והוא מציג את הפוקימון האגדי לוגיה.

כידוע לכם, ב19 הסרטים הראשונים של המותג הוצג לנו סיפורו של אש קטצ'אם לצד חבריו למסע מהאנימה. כך שבסרטים הראשונים יכולנו לראות את ברוק ומיסטי, לאחר מכן את מיי ומקס, בהמשך את דון וברוק, ואז את איריס וסילאן, ולבסוף את קלמונט, בוני וסרנה.

אבל החל מהסרט ה20 של פוקימון מוצג לנו עולם חלופי, ובו אש מתחיל את המסע שלו מההתחלה, תוך כדי הופעה של פוקימונים שכבר נראו בעבר, כמו: הו-הו. וכעת נראה שהמסורת הזו נמשכת עם הצגתו המחודשת של לוגיה, שכזכור לכם, הופיע בסרט השני של פוקימון.

הסרט הזה – ככל הנראה – יהיה רימייק של הסרט השני. את השערה זו ניתן לבסס על סמך העובדה שבטריילר הופיעה נערה שהזכירה את מלודי, כמו כן נשמעה הנעימה של לוגיה, וזהו הסרט השני בעולם החלופי שפוקימון מציגים עבורינו; בדיוק כמו שלוגיה הופיע בסרט השני של העולם המקורי.

ואם נציין את הברור מאליו, אז טרם ראינו את מחוז אלולה בסרטים של פוקימון, וטרם ראינו דמויות כמו: לילי, סופוקלס, קיאווה, מאלו, לאנה, פרופסור קוקואי, פרופסור סמסון אוק, צוות גולגולת וארגון את'ר גם כן.

התיאוריה שלי אומרת שהפרקים שבהם לילי, גלאדיון, אש קטצ'אם ושאר תלמידי בית הספר יוצאים להציל את לוסאמין מהישג ידה של חיית האולטרה ניהילגו בחלל האולטרה הם סרט בפני עצמו, שפורק לכמה פרקים. אבל זו רק תיאוריה.

 

לינקים רלוונטים:

סרט 2: פוקימון 2000 – כוחו של אחד / Pokemon 2000 – Power Of One

פוקידע: פוקימון 0249 – לוגיה / Lugia

Exit mobile version