מפלצות כיס

שבוע הפרסומים החגיגי של חנוכה + הזמנה להשתתף בתערוכת ציורים עם פרס!

חג החנוכה הגיע ואתם כבר בחופש ולמה שלא נגדיל קצת את ההיצע של האתר משתי רשומות ביום לארבע? בשבעה הימים הקרובים, מהיום ועד רביעי, אתם צפויים לקבל מבול של תכנים, וזה הולך להיות כיף אחד גדול. בין היתר יהיו לנו רשומות בידוריות, פוקי-חידות, סיקור פרקים, סרטוני בידור, פוקידע, מדריך וידאו לאולטרה שמש, מדריך דמויות, הכיסלצת היומית, סיפור במהירות החושך, ועוד. כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר ארבע פעמים ביום וליהנות מכל הטוב הזה.

(שם מבצע: מייק אולדפילד, שם השיר בתרגום לעברית: "ויהי אור")

עוד דבר שאני רוצה לערוך בחג הזה הוא תערוכת ציורים. אם אתם רוצים להשתתף בה, כל שעליכם לעשות זה לצייר ציור אחד עם פוקימון אחד, וזה יכול להיות או חיית אולטרה (Ultra Beast) או פוקימון מהדור הראשון בצורת האלולה שלו (Alolan Pokemon), ולשלוח את הציור שלכם אלי למייל הבא: Hitman.is.hart@gmail.com. אפשר לשלוח ציורים עד יום שני, 18.12, בשעה 20:00. אחד מהמשתתפים צפוי לקבל את הבובה הזו של וולפיקס אלוליאני באופן רנדומלי.

וולפיקס אלוליאני, תמונה מאתר איביי
וולפיקס אלוליאני, תמונה מאתר איביי

דבר אחרון ואולי הכי חשוב – חנוכה זהו החג שבו האור גובר על החושך. הסיפור המקורי אולי לא מדבר אל כולנו, הרי לא כולם בקיאים במרד החשמונאים. אבל אני משער שכולנו נתקלנו בסוג כזה או אחר של חושך שהיינו רוצים להאיר, להיפטר ממנו, או לעשות אותו לנסבל יותר. וזו בדיוק ההזדמנות לעשות את זה. בין אם זה בחנוכה, או בתחילת השנה האזרחית, או בכלל. ואם אני לא מצליח לשכנע אתכם, אולי דמבלדור יצליח: "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light".

Nadav Nachmany : Illustration, Comics and Animation
Exit mobile version