Site icon מפלצות כיס

בעד ונגד: האם פיקאצ'ו צריך לדבר?

בסרט החדש של פוקימון, "אני בוחר בך", פיקאצ'ו מדבר. לא עוד "פיקה פיקה פיקאצ'ו", אלא הפעם הוא ממש מדבר, עם מילים והכל. זה מעלה את השאלה: האם פיקאצ'ו צריך לדבר? הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

אוהד: נו באמת, בשביל זה לא צריך להתאמץ אפילו. מספיק לראות את הקטע שהוא מדבר והתגובה שלכם תבוא לבד. זה כל כך קריפי ומטריד, כל כך לא במקום, שקשה בכלל לחשוב מה כבר יכול לגרום למישהו להיות בעד הטירוף הזה. פיקאצ'ו בחיים לא דיבר וזה כל הקסם שלו. חוסר היכולת שלו לדבר מאז ומתמיד ביטאה את התמימות שלו ואת הרוך שלו, והדיבור שובר את זה לגמרי והופך אותו למין יצור נקבי שגורם לך לזוז באי נוחות במקום, או לצעוק ולקלל – "מי לעזאזל חשב לתת לו לדבר?" אני לא חושב שטיעונים כאלה ואחרים יכולים בכלל לשכנע מישהו, פשוט מסתכלים על הקטע שהוא מדבר בו והתגובה באה לבד. וכולנו יודעים מהי התגובה.

היטמן: בפרקים הראשונים של פוקימון אנחנו נחשפים למיאו, הפוקימון של צוות רוקט, והוא מדבר. בסרט הראשון של פוקימון אנחנו רואים את מיוטו, וגם הוא מדבר. אנחנו אומנם לא רגילים שפיקאצ'ו מדבר, אבל פוקימונים דיברו מאז ומעולם, במיוחד בעולם הסרטים של פוקימון. לראיה, תחשבו על כל סרט שמציג פוקימון אגדי, ותשאלו את עצמיכם – האם הוא דיבר? ברוב הפעמים התשובה שלכם תהיה "כן". ואז תשאלו את עצמיכם – האם זה שמגירנה / הופה / מיוטו / לוגיה / אנטיי דיברו הפריע לכם בעבר? רוב התשובות שלכם יהיו "לא". אז למה שהפעם זה יהיה שונה? תנו לפיקאצ'ו לדבר! זה לא כאילו זו הפעם הראשונה שזה קורה [לינק]

Exit mobile version