Site icon מפלצות כיס

כנס פוקימון מפלצות כיס 4: הסיכום של היטמן!

לפני 7 חודשים, בתאריך 5 ספטמבר 2016, הכל התחיל – הוחלט שיהיה כנס פוקימון מפלצות כיס 4. התקשרתי לאשכול הפיס, הזמנתי את הקומה השנייה ושילמתי את המקדמה. המטרה: לגרום לאנשים ליהנות! ארגנתי צוות תוכן, עשיתי מסע פרסום ממומן בפייסבוק, אפילו הלכתי להארוקון לחלק עלונים ושיגעתי שם את כולם עם הפליירים שלי. הכל הוביל ליום הזה.

שלום, למי שלא מכיר אותי, שמי הוא יוסי אוחנה, אני ידוע באתר בתור היטמן, ואני הייתי מנהל הכנס הזה.

לכנס הגיעו 375 אנשים! אני לא ציפיתי לכמות הזו גם בחלום הכי ורוד שלי. אני ציפיתי שיגיעו בין 100-300 אנשים. ההשערה שלי נבעה מהגידול השנתי שהכנס חווה מאז שהוא הוקם. לראייה, ב2014 באו 150 איש, ב2015 באו 225 איש, ב2016 באו 250 איש, והשנה הגיעו 375 אנשים! מטורף!!!

אני לא אשקר, הכמות הזו תפסה אותנו קצת לא מוכנים. זה הוכיח לי שהכנס שלנו הוא כבר לא כזה אינטימי וזה גם היראה לי אחת ולתמיד שאנחנו רחוקים מלהיות אנדרדוגים. היו הצלחות יפות והיו גם כמה מהמורות בדרך, אבל אני חושב שנוכח הנסיבות, אלתרנו לא רע והתוצאה הסופית הותירה את רוב האורחים מרוצים, מאושרים ושבעים.

אני הגעתי לאשכול בתחילת היום, וישר תלינו את כל התפאורה ("מסוכן שם בחוץ, קח אחד מאלה", ספר זכרונות, ופוסטרים מכנסי העבר של האתר). אז הגיעו האנשים והדוכנים והכל נראה טוב. היה תור ארוך מאוד בכניסה, ואני ממש מצטער על כך! ישר קפצתי לעמדת הקופות ועזרתי ככל שיכלתי ועד 10:30 כולם כבר נכנסו.

ב10:30 התחילו התכנים בחדרים 1 ו2 והם עברו חלק מאוד. מלבד זה, יצא לי לפגוש כמה מהאנשים שגולשים באתר וזה היה פשוט נפלא לפגוש את כל הפרצופים המחייכים מאחורי הכינויים ואני שמח שהייתה לי את ההזדמנות להכיר אתכם. הכבוד הוא כולו שלי. [למרות שהיו כמה שפשוט צרחו, קפצו והשתגעו כשהבינו שאני הוא "היטמן" חחחחח… זה הרג אותי מצחוק :)]

קצת מאחורי הקלעים: אני הזמנתי לכנס 8 דוכנים. אחד לא הגיע. במקומו נפתח דוכן אלטרנטיבי שהציע משקאות קרים וזה פשוט הייתה הברקה מצדו של אדם. תודה. בתמורה לכך, חברתו תרמה לכנס בכך שהיא התנדבה כצלמת באירוע ולפי מה שאני הבנתי, יש לנו כמה עשרות רבות של תמונות שצפויות להתפרסם בימים הקרובים באתר, אז יש למה לצפות.

עוד דבר שאני רוצה לדבר עליו הוא טורניר הוידאו. הייתה לנו מהמורה קטנה בכל הנוגע לניהול התחרות הזו. אני לוקח אחריות מלאה על המקרה. אני פשוט פועל בקו מחשבה שדוגל במתן הזדמנות שווה לכולם. ומסתבר שבטורניר שאליו נרשמים כ40 אנשים צריך גם קצת סמכות, גיל וניסיון, ואני וגם מנהל הטורניר לא נערכנו בהתאם. מהר מאוד הבנתי שאם לא אעשה משהו, אז לא יהיה לי למי לתת את הכסף ואת הגביע, ועשינו ריסטרט לטורניר. רז ודב היו המון עזרה בנושא הזה ותודתי המלאה נתונה להם.

עוד מהמורה שנתקלנו בה, ושהייתה פועל יוצא של הכמות ה-מ-ט-ו-ר-פ-ת של האנשים שהגיעו לכנס, היא מקום במסדרון. לכנס הגיעו 3 אנשים בכיסא גלגלים וכשהם עברו במסדרונות שהיו תפוסים למחצה על ידי הדוכנים, זה יצר צוואר בקבוק לא נעים. אל דאגה, יש כבר הפקת לקחים לשנים הבאות, ואולי להבא נשים את הדוכנים בקומה הראשונה וכך המסדרונות יהיו פנויים יותר. אנחנו לומדים מטעויות.

אבל פרט לתקלות האלה, 1. אני חושב שהתכנים עברו בצורה יפה מאוד. ואני אשתף אתכם בסוד קטן – חלק מההרצאות יראו אור גם באתר בימים הקרובים. 2. הפעילויות היו מוקד להנאה, השתתפות וסיפוק להרבה אנשים. 3. האוכל נגמר כאילו "וְלֹא נוֹדַע כִּי בָּא אֶל קִרְבּוֹ". וגם כאשר הבאנו סבב שני, הכל נגמר במהירות. אני מאוד מרוצה.

אני מצדי תיזזתי, הזעתי וחייכתי בכנס הזה כמו משוגע. אנשים שדיברו איתי, היראו לי ציורים שלהם, יוזמות לתרגם את המשחקים של פוקימון לעברית, סיפרו לי איך גלעד תמיד טועה בתיאוריות שלו, עשו איתי סלפי, אמרו לי שהם נהנים, ואני מאוד שמח על כך! בזכותכם גיליתי מחדש למה אני אוהב פוקימון ואת הקהילה הזו ואני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם באופן אישי. תודה רבה מאוד!

ועכשיו לתוצאות ולזוכים:

פעילות פוקימון גו:
מקום ראשון – יובל
מקום שני – לילי

פעילות פוקימון דואל:
מקום ראשון – שליו
מקום שני – עידו

טורניר וידאו: (33 מתמודדים)
מקום ראשון – דב (ועדיין האלוף המכהן!)
מקום שני – חן (ברוך הבא לקהילה)
מקום שלישי – מיטב (בזכות כישוריו באבן, נייר ומספרים)

טורניר קלפים: (21 מתמודדים)
מקום ראשון – נרי (האלוף!)
מקום שני – יוני
מקום שלישי – טל

בינגו:
הזוכים – שי, עומר, רוי, עידו, רון ונועם.

חידון ידע:
מקום ראשון – יעל (החכמה!)
מקום שני – ג'ייקוב.

תחרות תחפושות:
מקום ראשון – טל.
מקום שני – נעמה.
מקום שלישי – גל.
מקום רביעי – אמיר.
מקום חמישי – שיראל.

אני רוצה להודות לכל מי שהגיע, אתם הגדולים מכולם! אני גם רוצה להודות לאור א., אור ל., שגיא, יבגני, גור, ליהיא, זיו, אסף (פעמיים), אדם וחברה שלו, שרון, גלעד, איידן, רומי, שחר, דב, רז, טל, אורי הצייר, נילי, לאשכול שאירח אותנו כל כך יפה, לחנות שקנינו ממנה את הפיצה, לחנות שקנינו ממנה את הפלאפלים, אנימה צ'ודוקו, גיימינג לנד, הממלכה, Hatz, Lolita and more, ממותה, חן פנחס, ליאור מSVAG, אביתר, הנהלת הארוקון, לאבא שלי, בלעדיכם לא היינו מצליחים להרים את ההפקה הזו ומי יתן ונתראה שוב בשנה הבאה בכנס מספר 5.

 

Exit mobile version