Site icon מפלצות כיס

כתבה: התפתחות מגה היא דבר מרושע / סער גונן

אם קראתם את החלקים האחרון בסדרת הכתבות שלי בפינה "עובדות שלא ידעתם על הגדרות פוקידע", בטח ראיתם שהתפתחויות מגה קיבלו הגדרות פוקידע משלהם ומגה סלמנס מסוכן. אני חקרתי את חלק מההגדרות שלהם מתוך סקרנות, וגיליתי היום עובדה משמעותית במיוחד.

עד היום מה שאנחנו ידענו על התפתחות מגה זה שהיא גורמת לפוקימון המתפתח לפרוץ את גבולות כוחותיו, והיא מופעלת על ידי קשר מסוים עם המאמן. אבל היום אני אשנה לכם את דרך החשיבה שלכם לגבי התפתחות המגה. אני טוען שהתפתחות מגה היא רשע!

לפני שנתחיל, אציין שזוהי תיאוריה, מה שאומר ששום דבר פה לא אושר כאמיתי על ידי חברת פוקימון,

קודם כל, אתחיל ואומר שאין שום צורך בחברות או קשר מיוחד עם הפוקימון כדי לבצע התפתחות מגה. גם לא צריך לשחק בפוקימון אמי, ריפרש וגם לא צריך שהפוקימון יהיה שמח. כך שאם אתם משחקים במשחק מדור שש או שבע אתם יכולים לתפוס שארפידו לדוגמה ולפתח אותו ישר למגה שארפידו. ניתן לראות את זה גם בסרט "מגירנה והפלא המכני" שזה אפשרי לפתח פוקימונים כנגד רצונם.

אני טוען שאתם, כן, גם אתם – המאמנים הרגילים לחלוטין, עושים רע לפוקימונים שלכם כשאתם מפתחים אותם למגה.

קחו לדוגמה את מגה אירודקטייל, כשהוא כשמתפתח, הוא נהיה יותר אכזרי מאי פעם. אומרים שעודף האנרגיה שלו גורם לו לכאב. מגה אלקזם – כתוצאה מהתפתחות המגה, כל הכוח שלו נהפך לאנרגיה על-חושית, והוא איבד את כל הכוח בשרירים שלו. מגה קנגסקאן: הודות להתפתחות המגה, הילד שלה גדל. אבל מכיוון שהילד טוב רק בלחימה ולא בשום דבר אחר, האמא מרגישה לא בנוח לגבי העתיד שלו.

מגה שארפידו: התפתחות המגה גורמת לאינסטינקט הלחימה שלו להתפוצץ. הסימנים הצהובים שעל גופו הם למעשה צלקות מהיסטוריה ארוכה של קרבות. מגה סיזור: בגלל ההשפעות של התפתחות המגה, הצבתות שלו לקחו צורה יותר שטנית, וקורעות כל דבר שהן מרביצות לו לקרעים. האנרגיה העודפת ששוטפת את הפוקימון הזה גורמת לו להימצא בסיכון תמידי להתאמצות יתר. הוא לא יכול לקיים קרב מעל תקופות ארוכות של זמן. מגה גארצ'ומפ: הכנפיים שלו הופכים לחרמשים, מה שגרם לו להיכנס לזעם. הוא מניף את החרמשים שלו בפראות וחותך את הקרקע אתם.

תבינו, כל פעם כשאת מפתחים אירודקטייל, אתם מכאיבים לו. כל פעם שאתם מפתחים אלקזם אתם הופכים אותו לשביר. כל פעם שאתם מפתחים קנגסקאן, אתם לוקחים ממנה את הילד שהיא אהבה. התפתחות מגה הופכת פוקימונים להרסניים. התפתחות המגה היא דבר מרושע! אני לא חושב שמאמנים משתמשים בהתפתחות מגה מתוך נבזות, אלא מתוך חוסר ידיעה לתוצאות.

יכול להיות שזו הסיבה שאבני מגה בדרך כלל לא נמצאות בחנויות, וזו הסיבה שתכשיטי מגה (וביניהם אבני מפתח) הם פריטים נדירים, בגלל שהם אסורים למכירה ולשימוש? ואולי בגלל זה לא גילינו התפתחויות מגה חדשות בדור 7?

ספרו לי מה אתם חושבים בתגובות!

Exit mobile version