Site icon מפלצות כיס

עובדות שלא ידעתם על הגדרות פוקידע – 6 (כשהפוקידע נהיה מפחיד)

עובדה: "אם אתם מרגישים קור פתאומי, זה סימן שגנגר מגיע לתפוס אתכם. אין דרך לברוח. ותרו."

מקור: "Should you feel yourself attacked by a sudden chill, it is evidence of an approaching Gengar. There is no escaping it. Give up.”

עובדה: סליגו הוא פוקימון מאוד בודד. למה? כי יש לו בעיה להבדיל בין אוכל לחברים.

מקור: "It has trouble drawing a line between friends and food. It will calmly try to melt and eat even those it gets along well with.”

עובדה: מימיקיו הוא הפוקימון האהוב עלי מדור 7. אבל אולי לא הייתי רוצה להסתכל על הצורה האמיתית שלו, כי מומחה אחד עשה זאת, ומת מההלם שקיבל מהסתכלות על הצורה האיומה שלו.

מקור: "A scholar who saw what was under its rag was overwhelmed by terror and died from the shock.”

עובדה: אפילו בפוקידע רשום ש-Solar Blade, המהלך היחודי של לוראנטיס הוא קרן אנרגיה. אני אף פעם לא הבנתי למה זה מהלך פיזי, אבל אפילו הפוקידע התבלבל בעצמו!

מקור: “It fires beams from its sickle-shaped petals. These beams are powerful enough to cleave through thick metal plates.”

עובדה: שינוטיק יכול לפזר נבגים שגורמים להרגשת עייפות. כשהטרף שלו ישן, שינוטיק אוכל אותו על ידי שאיבת האנרגיה שלו. תמיד אמרתי לחברים שלי ששינוטיק נראה כמו זומבי. הנה ההוכחה שהוא באמת אחד.

מקור: “It emits flickering spores that cause drowsiness. When its prey succumb to sleep, this Pokémon feeds on them by sucking in their energy.”

אני מקווה שאהבתם, יבואו עוד בקרוב!

Exit mobile version