Site icon מפלצות כיס

טופיק התאמת ציפיות.

לאחרונה אני רואה שיש מספר גולשים חדשים שלא מבינים את המהות והחזון של אתר בידורי שנקרא "פוקימון מפלצות כיס", אז אני מרגיש את הצורך לפתוח את הטופיק הזה כדי שכולם יוכלו להשמיע את הקול שלהם. סבבה? סבבה!

נושא האתר הוא פוקימון. זה אומר שיפורסמו כל הדברים האפשריים שקשורים לפוקימון: מידע על סרטים, סדרה, מדריכי וידאו, סרטוני יוטיוב, סיפורים, ציורים, ואפילו קומיקסים מתורגמים. וכן, זה כולל גם סרטוני ASMR של האחות ג'וי. עד פה אני מאמין שלא אמורה להיות בעיה.

מצד שני, האתר אמור לבדר. בהגדרה המילונית שלו, בידור הוא תחום תרבותי המספק לאנשים הנאה או התרגעות. הקהל יכול ליהנות מבידור באופן פאסיבי, לדוגמה בצפייה בטלוויזיה, או באופן אקטיבי, כמו במשחק. זו הסיבה שיש לנו לשונית "בידור" באתר.

עכשיו, יש אתרים רבים ואחרים, כמו סרבי, כמו באלבפידיה, וכמו פוקיביץ', שלא משלבים בידור בתוכם. זו הבחירה שלהם. אני מנגד לא לוקח את עצמי או את האתר הזה כל כך ברצינות וברצוני שהגולשים של האתר שלי יהנו ממנו.

מתוקף החזון הזה אני החלטתי להמיר 5% מחומרי האתר לתוכן בידורי. את ההחלטה הזו פרסמתי עוד ב2013 בתגובה הזו – https://pocketmonsters.co.il/?p=16503&cpage=1#comment-7028 ומכאן שאם בכל יום מתפרסמות להן שתי רשומות, ובשנה 730, אז בחישוב קצר, 5% זה 36 רשומות בשנה שלא יעסקו בפוקימון, אלא בתוכן בידורי בלבד.

אם יש לכם בעיה, הצעה, או טיעון שיכול להחזיק מים למה אני לא צריך לעשות את זה, אתם מוזמנים לרשום אותו פה. לאחר מכן, אני אתן לגלעד, אוהד, נסטי, ושאר האנשים שאני סומך על דעתם לקרוא את הדברים שכתבתם, והם יגידו לי מה הם חושבים, ואז נגיע להחלטה.

שנה טובה!

Exit mobile version