Site icon מפלצות כיס

היטמן יוצא נגד השקרים של ההיא שטוענת שניצחה את המשחקים רק עם מג'יקארפ!

אתר VGames פרסם אתמול ידיעה ולפיה שחקנית ניצחה את המשחקים "שמש וירח" עם מג'יקארפ בלבד.

אני קורא לה שקרנית וחולירע וכעת אני אוכיח לכם למה.

1. היא התחילה את המשחקים החדשים, היא עוד לא קיבלה את הפוקדורים הראשונים והיא הייתה צריכה להלחם בהאו. עם מה היא נלחמה בו? עם פוקימון התחלתי כמובן. האם זה היה מג'יקארפ? לא! (הוכחה מספר אחת!)

2. כדי להשיג פוקימונים, צריך להלחם בהם עם פוקימונים משלך. איך היא תפסה מג'יקארפ אם לא היה לה פוקימון אחר בשישייה? היא הרי טענה שהיה לה מג'יקארפ לאורך כל המשחק, לא? (בולשיט!)

3. כדי לתפוס פוקימון מסוג מים כמו מג'יקארפ צריך חכה. חיפוש קצר בגוגל מגלה שכדי להשיג חכה צריך להגיע עד לאי השני, לנצח את לאנה ורק אז אתה מקבל חכה. איך זה מתיישב עם הטענה שלה? (כרתו את ראשה!)

4. ונניח שהיא השיגה מג'יקארפ. אחד הקרבות במשחקים החדשים הוא נגד פוקימון אגדי מסוג חשמל, אולי שמעתם עליו, קוראים לו טאפו קוקו. יש לו מהירות של 130, מתקפה של 115 ומתקפה מיוחדת של 95. אין מצב שפוקימון מים כמו מג'יקארפ שורד מולו! (#שקרים)

5. טענות אחרות שיכולות לעלות הן: היא עשתה וונדר טרייד, היא השתמשה בפוקימון בנק, והיא שילמה לVGames כדי שיפרסמו את השקרים שלה. כל הטענות האלה טובות והכל, אבל פוקימון בנק עדיין לא פעיל, כדי להשתמש בוונדר טרייד צריך פוקימון חלופי, כך שהאופציה הכי ריאלית היא זו שקשורה לVGames. (היטמן שוב צודק!)

בקיצור, היא שקרנית, צריך לצבוע אותה בכחול ולזרוק אותה לים. ואני שוב צודק.

Exit mobile version