Site icon מפלצות כיס

חידושים במשחקים

מתקפות זי (Z-Moves)

אלמנט חדש שיהיה במשחקי הוידאו של "שמש וירח" הוא מתקפות זי. מתקפות אלה הן סופר חזקות ואפשר להשתמש בהן רק פעם אחת בקרב. זה קורה כאשר מאמן ופוקימונים מבקשים לעבוד ביחד, ושניהם משחררים את הכוח האדיר הזה ביחד – והתוצאה – מתקפת זי. כל הפוקימונים יכולים להשתמש במתקפות זי.

מוצרי מפתח עבור מתקפות זי – צמיד זי מתאים לפרק היד של המאמן וקריסטלי זי נכנסים לתוכו. אם פוקימון מחזיק באותו קריסטל, המאמן והפוקימון יוכלו לעבוד ביחד. ניתן למצוא קריסטלים עבור כל סוג של פוקימון והם פזורים ברחבי אלולה.

קרבות אינטנסיביים עם מתקפות זי – יש שני תנאים לביצוע מתקפת זי – פוקימון חייב ללמוד את המתקפה מאותו סוג כמו הקריסטל, וחייב להיות לו הקריסטל המתאים. כאשר מתקפה זו היא בפעולה, היא מהממת והיא ממלאת את כל המסך!

לחוות את הצמיד על אמת – חברת הצעצועים "טומי" תשחרר בעתיד את הצמידים האלה לעולם האמיתי ולמכירה. וכאשר מאמן ישתמש במתקפת זי במשחק, הצמיד שלו יזהור גם במציאות, ירטוט וינגן מספר תווים של מוסיקה. זה יאפשר לשחקנים לחוות את המשחק בצורה שטרם הייתה קודם לכן. הישארו מעודכנים בכל הנוגע למוצרים האלה.

להתקדם במשחק עם פוקי-רכיבה (Poke Ride)

עוד דבר שנודע ברחבי אלולה הוא פוקי-רכיבה (תרגום חופשי לעברית). זה קורה כאשר פוקימון מסוים עוזר לאנשים להגיע ממקום למקום; דבר שהם לא יכלו לעשות באמצעות כוח אנושי בלבד. הפוקימונים האלה לא מצטרפים לשישייה שלך, אבל ניתן לקרוא להם בכל זמן שזה אפשרי. זו שיטה מאוד מוכרת באלולה, אשר מקרבת בין פוקימונים לבני אדם.

פוקי-מוצא (Poke Finder)

אפליקציה חדשה תאפשר לך לצלם פוקימונים שאתה מוצא. התמונות יעלו לתוך רוטום דקס. אפשר להשתמש בזה בנקודות מסוימות ברחבי אלולה. ככל שתצלם תמונות טובות יותר, כך יהיו לך יותר אופציות – כמו לדוגמה: לעשות זום.

פורמט קרב חדש – באטל רויאל –

בנוסף לסגנונות הקרב הקודמים שאנחנו מכירים, משחקי שמש וירח יציגו סוג קרב חדש שטרם היה קודם: באטל רויאל. בעבר מאמנים יכלו להלחם אחד נגד השני או בזוגות. כעת יש אפשרות לארבעה שחקנים שונים להלחם אחד נגד השני בצורה שטרם נראתה קודם.

פוקידע

הדמות שלכם תקבל פוקידע מיוחד אשר יעזור לכם במסעות שלכם. המכשיר הזה ידוע בשם פוקידע רוטום (Rotom Pokédex) והוא מכיל בתוכו את הפוקימון רוטום. הוא עושה הרבה יותר מאשר לתת לכם את המידע על הפוקימונים. הוא מציג את המיקום המדויק שלכם, ואת המיקום הבא שלכם במסע. הוא גם נותן לכם מידע בנוגע לאיפה כדאי לכם ללכת בהתבסס על שיחות שעשיתם עם אנשים. הוא יהיה עזר רב עבורכם.

  

סורק קודים (QR Scanner) 

סורק קודים הוא אחד מהאפליקציות החדשות במשחק והוא יאפשר לכם לקבל מידע על פוקימונים דרך סריקה של קודים. אפשר להכניס באמצעותו פוקימונים אל תוך הפוקידע שלכם, ולברר איפה הם חיים. אם סרקתם פוקימונים שטרם תפסתם, תוכלו למצוא את איזור המחיה שלהם ולחפש אותם.

התאמה אישית של המאמן (Trainer Customization):

אופנות אלולה מאפשרות לשחקני "שמש וירח" לשנות את הביגוד של השחקנים, את השיער, אפילו את צבע העיניים. הסתובב באלולה תוך כדי שאתה מראה את חוש האופנה שלך. בגדים צבעוניים הם גם אופציה. אתה יכול לשנות את המראה שלך לבגדים שיותר תואמים את הטעם שלך.

רענון פוקימונים (Pokemon Refresh)

השתמש באופציה הזו כדי לטפל בפוקימונים שלך. לאחר קרב, פוקימונים עשויים להתלכלך, כשזה קורה, אתה יכול לקחת אותם ולקלח אותם. כשאתה מטפל בפוקימונים שלך, אתה יכול לרפא מצבי סטטוס שהם נמצאים בו, כמו: הרעלה, שיתוק, וזה רלוונטי אפילו לזמן הקרב. פוקימונים הופכים להיות חברותיים יותר אם מטפלים בהם, מאכילים אותם ומלטפים אותם. לפעמים הם יתחמקו ממתקפה בזמן קרב, או אפילו ישארו בחיים כשהם אמורים להיות מעולפים. טפל בפוקימונים שלך ואתה לא תתחרט על זה.

פסטיבל פלאזה (Festival Plaza)

הצטרף לכיף בפסטיבל פלאזה. במשחקי "שמש וירח" פיצ'רים כמו קרבות והחלפות מתרחשים אך רק בפסטיבל פלאזה. זה המקום שבו הכיף לעולם לא נגמר, כאשר מאמני פוקימונים מכל רחבי העולם נפגשים ומתחברים. ניתן להיכנס לפסטיבל רק לאחר התקדמות משמעותית במשחקים. ככל שתשחק יותר, כך הדרגה שלך תעלה, ותהיה לך את האפשרות לארח משימות שאחרים ינסו להשלים ביחד. משימות הן דבר אפשר לעשות עם חברים שצברת לאורך המשחק. יהיו גם משימות גלובאליות שיהיה אפשר לשחק בהן.

פוקי פלאגו (Poke Pelago) –

במשחקי "שמש וירח" תהיה אופציה חדשה בשם "פוקי פלאגו", זהו מקום שבו פוקימונים אשר נמצאים בקופסאות של המחשב יכולים ליהנות בו. המקום מורכב מכמה איים שהפוקימונים שלכם יכולים לחקור, לשחק בפעילויות ספורטיביות, וליהנות מדברים מהנים. אם תשלח הרבה פוקימונים לשם, תוכל לבנות את המתקנים לשביעות רצונך, ולפתח מתקנים חדשים גם כן. עם גדילת האיים, תוכל גם לאסוף מוצרים ולגדל את הפוקימונים שלך שם. ניתן לבצע ביקורים באיזור מההתחלה, אפשר גם להחליט להעביר פוקימונים משם לשישייה שלך. פוקימון אשר מופיע לו לב מעל הראש מסמל את אהבתו אליך. באחד האיים תוכל להשתמש רק לאחר שפיתחת אותו ושם תוכל למצוא מוצרים נדירים מאוד.

חזרתן של התפתחויות מגה –

מספר פוקימונים יכלו להתפתח להתפתחויות מגה במשחקים "אומגה רובי ואלפא ספיר", ובמשחקים "XY", את אותם פוקימונים תוכל להשיג ולפתח גם באלולה אם רק יהיה לך את האבן והפוקימון המתאימים. אפשר להשיג את האבנים הללו מעוברי אורח, במהלך המשחק או אפילו בחנויות.

Exit mobile version