Site icon מפלצות כיס

עדכון אתר: להתראות, חופש גדול!

החל מהיום רוב גולשי האתר יחזרו לספסל הלימודים. אני רוצה לאחל לכל אחד ואחת מכם חזרה קלה לבית הספר, הצלחה רבה בלימודים, ואין ספור שעות של כיף, הנאה וסיפוק בכל מה שתעשו. ואם מדי פעם ישעמם לכם, זכרו לבקר אותנו. אנחנו תמיד פה!

קצת סטטיסטיקה: 153,914 גולשים נכנסו לאתר רק בחודש אוגוסט, מעל ל50,000 תגובות נכתבו באתר בסך הכל, ו3715 רשומות פורסמו עד כה באתר, אלה המספרים של האתר נכון להיום.

אני רוצה כעת לעצור לרגע, לנצל את ההזדמנות ולספר את סיפורה של טיילור ASMR. מדובר בנערה בשנות ה20 לחייה שמתגוררת בפלורידה ומכינה סרטוני ASMR להנאתה. הבעיה היא שאף אחד אחר לא מפרגן לה. כשהיא מספרת לאמא שלה שהיא הגיעה ל150 אלף סאבים ביוטיוב, אמא שלה רושמת לה "ייאיי" בווטסאפ ובזה נגמר הדיון, והיא מצידה כל כך רוצה לגרום לאמא שלה להיות גאה בה וזה לא קורה. עוד קטע הוא שחברה שלה לשעבר עשתה לה קטע מסריח בטוויטר והתחילה להשמיץ, לקלל ולעשות לה שיימינג רק בגלל שהיא עשתה את הסרטונים האלה, ועד היום היא לא יודעת מה הסיבה מאחורי זה. אז היום טיילור העלתה סרטון שבו היא אומרת לכולם – "תראו איפה אני עכשיו". היא אוחזת באחד הערוצים הבולטים ביותר ביוטיוב מבחינת ASMR, היא מקבלת משכורת, והיא מראה לכולם מאיפה משתין הדג. אני מאוד התחברתי לסיפור שלה. גם לי היו לא מעט מקרים דומים ובכל פעם זה רק נתן לי את המוטיבציה להמשיך הלאה, אז במילותיה של טיילור – תראו איפה אנחנו נמצאים עכשיו. תודה לכל האוהבים והשונאים שהביאו אותנו עד הלום.

החודש המשכנו לפרסם מחדש את הסיקורים של העונה הראשונה והשנייה של פוקימון, לצד השידור שלהן בערוץ הילדים. אתם יכולים לראות את הפרקים המסוקרים בלינקים הבאים: ליגת אינדיגו, ליגת איי תפוז. באותה הזדמנות אזכיר ואספר לכם שאסור לנו לפרסם פרקים לצפייה ישירה או הורדה בשל מכתב שקיבלנו מזיר"ה. מי שעדיין לא יודע במה מדובר, מוזמן לקרוא על זה פה.

פוקימון גו עדיין היה חזק בתחילת אוגוסט וזו הסיבה שגלעד פרסם את הרשומה הבאה: מדור אני תמיד צודק: אתם שואלים, גלעד עונה – גרסת פוקימון גו! וקיזל הגה את הרשומה הבאה: פוקימון גו: כשאין לך פוקדורים. מאז ההייפ של המשחק צנח והיום אנחנו עדים לירידה בעניין של האוהדים בכל הנוגע למשחק. חבל.

לצד זה, מידע חדש פורסם על המשחקים "שמש וירח" וביניהם: חדשות: פוקימונים חדשים, אתגר האי, מנהיגי מבחן, מתקפות זי ורכיבה על פוקימונים!חדשות: פוקימונים חדשים, וצורות חדשות לפוקימונים כמו ראיצ'ודור 7: כל הפוקימונים שנחשפו עד כההכירו את קראבראולר, סנדיגאסט, פאלוסנד וסטאפולפוקימון חדש נחשף, אני ניצלתי את ההזדמנות הזו להמציא עוד כמה רשומות בידוריות בנושא, כמו: האינטרנט מגיב על אקזגיוטור בצורת אלולה! (Alolan Exeggutor)בואו לבחור את השישייה שלכם ממחוז אלולהאקזגקיוטור.

המדריכים של האתר: לבן 2 (פוקי-מן), פלאטינום (עידו),  קריסטל נוזלי (לאון) וY (אומגה בלייז) המשיכו לפרסם פרקים בלי סוף. יש כל כך הרבה פרקים שאני פשוט אתן לכם לינקים למדריכים עצמם ואתם יכולים פשוט לבחור וליהנות. אם כבר הזכרנו את אומגה בלייז, נזכיר את הרשומה שהוקדשה לו באתר: אומגה בלייז פותח את הלב!

במדור היצירה שלנו פורסמו אין ספור דברים חדשים, כמו Poke'art / אורי – חלק 4Poke'art / אורי – חלק 5Poke'art / אורי – חלק 6Poke'art: סטאפול / אורי (וידאו), פרקים חדשים בסיפור של סנדסלאש, פרקים חדשים בסיפור הדרך להתפתחות, ופרקים מהסיפור של איידן, שקיבל תפריט / תוכן עניינים משלו.

המשכנו לפרסם פוקימונים חדשים מהדור החמישי. ואני קורא את התגובות שלכם ששואלות – למה אין בפוקידע המלא את הדור החמישי? אנשים, אנחנו מפרסמים אותם. זה לא אתר מוכן מראש. אנחנו בוחרים בפרויקט, מפרסמים במסגרתו תכנים ואז אחרי שבוע, חודש, שנה, שנים, הוא מקבל סיומת. את הפרויקט של הפוקידע בכלל לא חשבתי לעשות בהתחלה. תמיד חשבתי שהפוקידע של בלבאפידיה הוא מספיק מקצועי, ברור ומעודכן, ולמה שמישהו יסתכל בפוקידע בשפה העברית? ואז הבנתי שזה יכול לתת לנו את האפשרות לכמות בלתי מוגבלת של חומרים, לצד זה, יהיה אפשר להקדיש את הפוקימונים האלה לגולשי האתר, ולבסוף הוא באמת התרומם והפך להצלחה. אז קצת סבלנות, עד 2017 נשלים גם את זה.

עוד פרויקט שקיבל תאוצה החודש הוא סיקור העונה ה10 של פוקימון. אולי כבר הספקתם לשכוח, אבל פרויקט מפלצות כיס מחלק לכם כרטיסי מתנה בשווי 100$ לאמזון הסתיים והגולש "המאמן הורוד" זכה בכל הקופה כאשר סיקר שלושה עונות לבדו. אז התחלנו עם עונה 10, אחריה נפרסם את עונה 9 ולבסוף נפרסם את עונה 8. יש מספיק תכנים לחצי שנה שלמה.

עדכוני האתר גם הם היו בכמות לא מבוטלת החודש והמשכתי לעדכן אתכם בכל מה שקורה עם עדכונים כמו: שיחת יחסינו לאן?!עדכון אתר: בחזרה לאדמהבקרוב: אתגר איי אלולה – משחק התפקידים של מפלצות כיסקצת סדר בבלאגן!

החודש פרסמנו גם מספר כתבות ותודה לכל מי שלקח חלק בכתיבתן. עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 4הגיע זמן לשון: קנים ולא קיניםמנפצי המיתוסים / אביב – חלק 4סיפורה של פיה / סער גונן.

בתחום הבידור פרסמנו לכם את הרשומות הבאות: אור זאבי & רז ארמה – פוקימוןערוץ הילדים: פרומו לסדרה פוקימון XYטריילר: וולקניון והפלא המכנימאכלים בצורת פוקימוניםפוקימונים אורניום / Pokémon Uraniumפוקימון גו אפספעילות נושאת פרס: מי יותר גבוה, סגן סרג' או לייסאנדר? (הוכרז המנצח הגדול!)קרבות מן העבר: אש נגד הסמוראי (פרויקט חדש באתר!)

השארתי את הטוב לסוף. החודש עלה לקיזל רעיון – לסקר בשידור חי את גמר ליגת קאלוס. אני נתתי לו את המפתחות לאתר ואיחלתי לו נסיעה טובה. העבודה שהוא עשה הייתה לא פחות ממצוינת. בוא ניזכר מה היה לנו פה: עדכון חי: הקרב של אש קטצ'אם מול אלאן – אליפות ליגת קאלוס! (ספוילר)עדכון חי: הקרב של אש קטצ'אם מול אלאן – אליפות ליגת קאלוס! (ספוילר) – חלק 2פרק 930 – קרב חצי הגמר: אש נגד סויירפרק 931 – קרב מכריע: אש גרנינג'ה נגד מגה ספטיילפרק 932 – לחימה עזה בליגת קאלוספרק 933 – הגמר: אש נגד אלאןפרק 934 – נצחון ליגת קאלוס! הקרב האולטימטיבי של אשפרק 935 – צוות פלייר תוקף! זיגארד במגדל פריזמה.

בחודש הבא נמשיך לפרסם את האנימציות של הקרבות הגדולים ביותר של אש, נפרסם פינה חדשה באתר ובה בכל שבוע יתארח כותב תוכן אחר, נסיים את תחרות הפוקימון האהוב על קהילת פוקימון הישראלית, ונמשיך בפעילויות הסטנדרטיות שלנו. אם זה כל זה נשמע לכם טוב, אתם מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק שלנו, לעשות סאב לערוץ היוטיוב שלנו, לצרף את האתר לסימניות שלכם בדפדפן, להצטרף לקבוצת הוואטסאפ של האתר, ולהיות חלק מהקהילה. אני מקווה שאתם נהנים מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

פוקימון: מפלצות כיס!
PocketMonsters.co.il

Exit mobile version