Site icon מפלצות כיס

שיחת יחסינו לאן?!

השנה הייתה מדהימה. באמת. היה לנו כנס, היה לנו פוקימון GO, אפילו סדרת האנימה חזרה לשידור בטלוויזיה הישראלית. לצד זה, פרסמנו חומרים בלעדיים כמו "קליפות אגוזים", "פוקימון במהירות החושך", ועוד. והצלחנו למצב את עצמנו כאתר המצליח ביותר בסצנה. כעת אני מסתכל קדימה לעתיד, ואני שואל את עצמי – איפה אני רוצה לראות את האתר שלנו בעוד שנה מעכשיו? אז כמובן שיש דגש על הנאה, תכנים מקוריים והמשכיות. אבל מעבר למילים הגדולות האלה, מה אנחנו שואפים שיקרה עד אוגוסט 2017?

אז קודם כל, אני מתכנן להשלים את הפוקידע, כולל הדור החמישי והשביעי. אני אמשיך ואפרסם את סיקורי הפרקים של האנימה, ובתכנון שלי לפרסם לפחות 4 עונות מה9 שחסרות לנו. אני רוצה להרים פעילויות כמו זו שפורסמה השבוע "מי יותר גבוה, סגן סרג' או לייסאנדר?", ומשחקי תפקידים כמו "אתגר איי אלולה". אני בעיקר רוצה להרים עוד כנס, לעשות שיתופי פעולה עם אתרים ופורומים. וכן, אפילו להחזיר את המנגה על בסיס קבוע (הצפי לחזרתה הוא תקופת החגים).

המטרה הסופית היא כזו: 50 אלף גולשים בכל חודש, קפיצה של פי 2 משנה שעברה. מעל 900 לייקים בפייסבוק, דבר שיקרה אם בכל יום יתווסף לייק אחד נוסף לעמוד הפייסבוק שלנו. 2500 סאבים לערוץ יוטיוב שלנו, שוב, וזה יתרחש אם נצליח לייצר תוכן שיגרום לשני אנשים בכל יום לעשות מינוי לערוץ שלנו, דבר שהוא אפשרי. וכנס עם 300 מבקרים.

אבל באתר כמו שלנו, הקול שלי הוא אחד ושלכם הוא גדול יותר. וכאן השאלה שלי מופנית אליכם: מה אתם רוצים לראות באתר? איזה תכנים? איזה סרטונים? האם בא לכם שנחזיר את המתיחות? האם על המנגה להתפרסם על בסיס יומיומי? האם בא לכם כנס 3 פעמים בשנה? אני רוצה לשמוע את הדעות שלכם, את ההצעות שלכם, ויחד נהפוך את המקום הזה להרבה יותר טוב. רק עשו לי טובה אחת, את ההצעה לשפר את העיצוב של האתר תשמרו כעת לעצמיכם, בדקתי את הנושא וזה יקר מדי בשבילי כרגע. תודה!

Exit mobile version