Site icon מפלצות כיס

כתבה: מרוב עצים לא רואים את השקר!

היום פורסמה התמונה הזו ברחבי הפייסבוק ובה מופיע ככל הנראה המהלך המנצח של פיקאצ'ו על פני אגיסלאש. תמונה זו היא מהותית, משום שהיא מדגימה כיצד חתיכה של עץ מביאה להפסד בחצי הגמר של ליגת קאלוס. אבל מעבר לכך, היא ממחישה עד כמה רחוק יוצרי הסדרה מוכנים ללכת במטרה לקדם את אש על חשבונו של סוייר, עד שהם אפילו לא פועלים לפי ההיגיון של הסדרה עצמה, חוקי הטבע, הפיזיקה וההיגיון. משמע שפוקימון הפכה להיות בולשיט אחד גדול.

בתמונה אנחנו רואים פזורה של חתיכות עץ עפות להן באויר. מאיפה הן הגיעו? האם שדה הקרב היה מורכב מעצים ובמהלך הקרב היה מהלך ששבר את כולם לחתיכות עץ קטנות? ואם זה המצב, איך חתיכות העץ הללו מרחפות להן באויר? האם כוח המשיכה לא פועל בזמן קרב חצי הגמר של ליגת קאלוס? למה הן לא נופלות בחזרה לאדמה? בלוף מספר אחד.

עוד דבר שניתן לראות בתמונה הוא המהלך של פיקאצ'ו אשר זורק חתיכת עץ אחת לעבר המגן של אגיסלאש במטרה למנוע ממנו להיכנס למצב Shield Forme ודרך כך לא לאפשר לו לבצע את המהלך King's Shield. אבל אם תשימו לב טוב לאופן שבו נזרקת חתיכת העץ, תראו שזה נזרק נגד כיוון השעון, ובזריקה כזו אין שום אפשרות הגיונית שבה חתיכת העץ תיתפס במגן של אגיסלאש. על מנת שזה יקרה העץ היה צריך להיזרק עם כיוון השעון. בלוף מספר שניים.

הטיעון השלישי מתמקד בסוג הפוקימון. אגיסלאש הוא חצי פוקימון רוח. אני ראיתי מספר פרקים של פוקימון במהלך השנים ובכל פעם שראיתי פוקימון מסוג רוח, הוא עבר דרך חפצים מוחשיים, נעלם, חזר, ומכות פיזיות כמעט ולא עשו לו נזק. קחו לדוגמה את גנגר של מורטי שיכל לצוץ מתוך הרצפה בלי שום בעיה. עכשיו, איך חתיכה של עץ יכולה לעצור את אגיסלאש? זה נשמע כמו ניסיון כושל להמציא לאש אסטרטגיה שאינה מחזיקה מים גם כשדנים בחוקים שהאנימה הציבה לעצמה. בלוף מספר שלוש.

בניסיון להפריך טענות עתידיות, בואו נגיד שכל הבלופים הקודמים שציינתי יכולים להתרחש, וכל האמצעים כשרים להוציא את סוייר כמו מפגר ואת אש כמו מלך העולם. נראה אתכם עונים על השאלה הבאה: אגיסלאש הוא פוקימון התפתחות שלישית שמקבל נזק X1 ממתקפות חשמל וX1/2 ממתקפות מסוג מתכת, איך פיקאצ'ו יכול להוריד אותו? הרי מתקפות מסוג נורמל לא פועלות עליו. ובנוסף לכך, פיקאצ'ו ישב על הספסל במשך שלוש עונות וראה כיצד שאר השישייה של אש מקבלת ניסיון. מאיפה יש לו את הכוח, הניסיון והיכולת לנצח פוקימון חזק כמו אגיסלאש? בלוף מספר ארבע.

בקיצור, הסצנה היא מפגרת, היא לא עומדת בקו ישר עם החוקים שהסדרה הציבה לעצמה, שלא נדבר על חוקי הטבע, הפיזיקה וההיגיון. ונדמה שיוצרי פוקימון החליטו בינם לבין עצמם שאת תוצאת חצי הגמר של ליגת קאלוס תקבע חתיכת עץ. הרי כולנו יודעים שלתת לפוקימון עשב עם התפתחות מגה (ספטייל) ויתרון משמעותי על פוקימון מים (גרנינג'ה) לנצח בקרב פוקימונים זה לא משהו שהם יתנו לו לקרות.

Exit mobile version