Site icon מפלצות כיס

חקרו את מחוז אלולה במשחקי פוקימון שמש וירח!

הפוקימונים האגדיים:

שם: סולגלאו (Solgaleo)
קטגוריה: פוקימון השמש
גובה: 3.5 מטר
משקל: 230 ק"ג
סוג: על חושי ומתכת
יכולת: Full Metal Body – אי אפשר להוריד לו את הסטטים.
מתקפה: Sunsteel Strike – מתקפה אשר משוגרת ליריב כאילו הייתה מטאור. מתעלמת מהיכולת של היריב.

הוא השליח של השמש מאז ימי קדם, הוא מכונה "החיה אשר טורפת את השמש", הוא אוחז בגופו כמות עצומה של אנרגיה, והוא זורח מאור כאשר הוא פעיל, הרעמה שלו דומה באופן מפליא לשמש.

שם: לונאלה (Lunala)
קטגוריה: פוקימון הירח
גובה: 4.0 מטר
משקל: 120 ק"ג
סוג: על חושי ורוח
יכולת: Shadow Shield – יקבל פחות נזק אם יש לו חיים מלאים.
מתקפה: Moongeist Beam – מתקפה שמשחררת קרן מבשרת רעות. מתעלמת מהיכולת של היריב.

הוא השליח של הירח מאז ימי קדם, הוא מכונה "החיה אשר קוראת לירח", הוא סופג באופן תמידי אור והופך אותו לאנרגיה, כנפיו נוצצות כמו חצי סהר , הוא מזכיר את שמי הלילה היפים.

המחוז:

מחוז אלולה מכיל ארבעה איים אשר עשירים ביופי טבעי ואי מלאכותי אחד. יש שם המון פוקימונים שטרם נראו קודם לכן.

    

הסיפור מתחיל מיד עם המעבר של הדמות שלכם למחוז אלולה.

הדמויות:

פרופסור קוקואי (Professor Kukui) – הוא הפרופסור המקומי. הוא גר בסמיכות לבית שלכם והוא דואג לכם. הוא מלא התלהבות בנוגע למחקרים שלו שעוסקים במתקפות של פוקימון ולפעמים הוא סופג מכה אחת או שתיים בתהליך. יש לו סגנון אופנה שונה והוא לובש חלוק לבן על פני גופו החשוף.

לילי (Lillie) – היא ילדה מסתורית אשר עוזרת לפרופסור. היא בגיל שלכם. לא תמצאו אותה עורכת קרבות פוקימונים, אבל היא אוהבת לקרוא ספרים. לילי תשחק תפקיד חשוב מאוד בעלילה.

האו (Hau) – ילד שאוהב פוקימונים ואוהב לאכול. הוא בגיל שלכם. כאשר תעברו למחוז אלולה, הוא יהפוך לחבר שלכם מהר מאוד. יש לו חולשה למלסדה, ממתק מפורסם במחוז אלולה, והוא בחיפוש מתמיד אחר חנויות שמוכרות את זה. יש לו לב גדול והוא אוהב פוקימונים.

פוקידע:

הדמות שלכם תקבל פוקידע מיוחד אשר יעזור לכם במסעות שלכם. המכשיר הזה ידוע בשם פוקידע רוטום (Rotom Pokédex) והוא מכיל בתוכו את הפוקימון רוטום. הוא עושה הרבה יותר מאשר לתת לכם את המידע על הפוקימונים. הוא מציג את המיקום המדויק שלכם, ואת המיקום הבא שלכם במסע. הוא גם נותן לכם מידע בנוגע לאיפה כדאי לכם ללכת בהתבסס על שיחות שעשיתם עם אנשים. הוא יהיה עזר רב עבורכם.

  

סורק קודים (QR Scanner):

סורק קודים הוא אחד מהאפליקציות החדשות במשחק והוא יאפשר לכם לקבל מידע על פוקימונים דרך סריקה של קודים. אפשר להכניס באמצעותו פוקימונים אל תוך הפוקידע שלכם, ולברר איפה הם חיים. אם סרקתם פוקימונים שטרם תפסתם, תוכלו למצוא את איזור המחיה שלהם ולחפש אותם.

סרטונים נוספים:

Exit mobile version