Site icon מפלצות כיס

התערבות: היטמן VS עמית – האם פוקימון תחזור לשידור ב1.5?

"היי, אנו רוצים לעדכן שעקב עדכון שקיבלנו מערוץ הילדים, הסדרה פוקימון לא צפויה לעלות היום וכאשר יתקבך (יתקבע) תאריך מדויק תעודכנו בהתאם", אלה המילים מתוך הפוסט שהעלה העמוד הראשי של הוט תקשורת בפייסבוק, שבישרו לי שהפסדתי בהתערבות.

לכל מי שלא יודע, אני (עמית) ויוסי (הלא הוא היטמן, מנהל האתר הגאון שלנו) עשינו התערבות בצ'אט הרשמי של האתר (צ׳אטוט). אני בטיפשותי אמרתי שיש לסמוך על חברה גדולה כמו הוט שתעמוד במילה שלה, ותחזיר את פוקימון לשידור בישראל. ויוסי הנשגב, הגאון והאלוף אמר שאין לסמוך עליהם ופוקימון לא תחזור. לפחות לא בראשון לחמישי!

האמת היא שלא הובסתי ככה מאז שניסיתי לנצח את האליט פור של ברקת רק עם פוקימוני חרק. יוסי הגאון הצליח לראות את כל התמונה המלאה, הוא הצליח להבין משהו שאנחנו פשוטי העם האדיוטים לא הצלחנו לראות. הוא זיהה את השקר עוד הרבה לפני שהוא נחשף, וזה מה שמבדיל אותו מהאנשים הרגילים, הפתטיים והכסילים שאנחנו והופך אותו לכל כך גאון!

אני רוצה לספר לכם קצת על עצמי: אני גולש באתר כבר די הרבה זמן. למעשה, מדובר כבר בכמה שנים טובות. ובשנים הללו אני עקבתי אחרי יוסי, ונחשפתי לצדדים השונים שבו, מהצד הרציני והכריזמטי, דרך הצד הרגיש שמזיל בך דמעה, ועד לצד השטותי הקורע מצחוק.

אני מצד שני טיפש! אתם בטח שואלים את עצמכם: למה אתה טיפש? טוב, אני אענה לכם על השאלה. אני התערבתי עם האדם הדגול הזה שתיארתי לכם הרגע, האדם הגאון, המצחיק והכריזמטי, למרות שידעתי עליו את כל התכונות האלה, לא חשבתי, התערבתי איתו ועשיתי את הטעות הגדולה של חיי.

אני רוצה להדגיש עד כמה אני טיפש, ההתערבות הייתה על פוקימון! ולהזכירכם, יוסי מנהל את אתר הפוקימון הגדול, המקצועי והנחשב ביותר בארץ. הוא טען שזו מתיחה. ותבינו, הבנאדם מותח את כולנו בכל שנה במתיחה גאונית ומפלצתית, ואם יש מישהו שיודע משהו גם על פוקימון וגם על מתיחות, הרי זה יוסי המלך, הגדול והראשון לשמו.

אתם מבינים כמה אני פתטי?! לא טעיתי ככה מאז שחשבתי שגולדאק הוא סוג מים ועל חושי (הוא לא, דרך אגב 0_0). וכמו שהדגשתי עד כמה אני טיפש, אני חושב שהגיע הזמן להדגיש עד כמה יוסי הוא גאון! קודם כל, מעבר לזה שהוא מנהל את האתר שלנו, וכנראה הראשון והיחיד שארגן אי פעם כנס לאנימה אחת וספציפית, הוא הצליח לעלות על מתיחת ענק שאף אחד לא האמין שזו מתיחה. בינינו, הייתם מצפים שחברה כמו הוט תשקר?! הוא האדם היחיד שיצא באופן מוצהר ואמר: חבר'ה, עצרו ,עובדים עלינו!

אולי זה בגלל ההיסטוריה שלו במתיחות, או אולי זה בגלל שהוא סתם אלוהי, אבל הוא עלה על משהו שאף אחד אחר לא חשב עליו. כל כך הרבה אנשים נפלו במתיחה הזו, וביניהם גם דף הפייסבוק של פוקימון בחזרה לישראל (כולם מוזמנים לעשות לייק), אתם הגולשים, ואפילו ויקיפדיה שינתה את הערך של פוקימון והצהירה שזה יחזור בראשון לחמישי, וכמובן אני.

לסיכום, אני ממליץ לכולנו להסתכל על חצי הכוס המלאה. לפחות אנחנו יכולים להיות גאים שהמנהל של האתר האהוב שלנו הוא כל כך חכם. עוד דבר שאתם יכולים להיות מאושרים לגביו הוא שיוסי תמיד צודק, בניגוד לאחרים שסתם אומרים את זה בלי שום כיסוי (גלעד), ואם ישאלו אתכם מי זה עמית, דעו שאני האדם הכי פתטי, עלוב וטיפש שקיים בעולם.

Exit mobile version