Site icon מפלצות כיס

כנס מפלצות כיס 3: הסיכום של היטמן!

החלום נולד אי שם בתאריך ה23 באוקטובר 2014 עם כנס מפלצות כיס הראשון והמשיך לגדול עם כנס מפלצות כיס 2 שנערך בתאריך ה1 באפריל 2015. חצי שנה לאחר מכן, ב28 באוקטובר 2015, הגיעה הבשורה הגדולה: יהיה כנס שלישי לאתר מפלצות כיס. המחשבה מאחורי הקמת הכנס הייתה לקחת את כל הדברים שהיו טובים בשני הכנסים הראשונים ולנסות לשחזר אותם בכנס השלישי. אז לדוגמה את הרעיון של אוכל חינם ובינגו לקחתי מהכנס הראשון, ואת עניין ההרצאות והדוכנים הבאתי מהכנס השני וכך נולד לו בעצם הכנס השלישי. הכנס נערך אתמול, בתאריך 18 באפריל 2016, הוא הכיל הרצאות, הקרנת סרט, בינגו, תחרות תחפושות, חידון ידע, סדנה לכתיבה יוצרת, טורניר וידאו, טורניר קלפים, דוכנים ואוכל חינם. התוצאה הסופית הייתה פשוט מעל לכל הציפיות שלי! אני לא חלמתי על הצלחה כזו ואני אסיר תודה על כך!

ההקמה של הכנס לא הייתה פשוטה. אני חושב שהיו הרבה אירועים בלתי מתוכננים שפשוט גרמו לי לעשות שמיניות באוויר ולוודא שהכל יצא כשורה. הראשון מביניהם היה הריב עם פרדי, שהוציא אוטומטית את דניאל מהמשוואה. הדבר השני היה הידיעה שנתי, עידו ואוהד לא יכלו לקחת חלק פעיל בכנס, כל אחד מסיבותיו שלו. זה הותיר אותי עם מספר מאוד מצומצם של אנשים שאני מכיר בתחום ושיכולים לעזור בכנס. בצעד אמיץ החלטתי לחפש אנשים אחרים ומצאתי חבורה של אנשים משכמם ומעלה, באמת, הם לימדו אותי כל כך הרבה על איך להתמקד במה שחשוב, וזו טובת הקהילה. לצידם הבאתי מספר אנשים שעבדתי איתם בעבר ויכלו לעזור לי בכל הנוגע לכנסים בפרט, וניהול בכלל.

החלום היה גדול, אני לא הולך לשקר לכם. אני רציתי להביא להקה מוסיקלית שתנגן לכם שירים של פוקימון, אני הצלחתי לסגור עם שוגר זאזא, הלא הם תום טרגר ואור פז, שיבואו להנחות את החידון השנתי (והם ביטלו ממש ברגע האחרון), אני רציתי משחקים כמו "דוג את המג'יקארפ", וDunk tank (חפשו מה זה בגוגל), ובכלל – חלמתי על פוקימון GO. אבל כנראה שיש רצוי ויש מצוי, ואני חושב שנוכח הנסיבות הצלחנו להרים את הכנס הכי טוב שיכולנו. בנוסף לזה, התחלתי לפנות לדוכנים שאני רציתי לראות בכנס וסגרנו לפי דעתי על הרשימה הכי מכוונת פוקימון שאפשר לחשוב עליה. זה היה מדהים!

אז בוא נדבר קצת על הכנס. הדבר שהכי הפחיד אותי זה מספר המאשרים בפייסבוק. להזכירכם, בכנס הראשון הגיעו 150 אנשים, בכנס השני הגיעו 225 אנשים. אני פחדתי שאנשים פשוט לא יודעים על הכנס, אבל כל החששות שלי נעלמו כאשר 240 אנשים התייצבו לכנס שכולו פוקימון. כן, אתם קוראים נכון! הכנס הנוכחי היה גדול יותר מכל כנס שערכנו קודם לכן! אנשים הגיעו, הציגו את עצמם, הסחורה בדוכנים התרוקנה כבר בשעתיים הראשונות, והכנס נכנס לתנועה. אני שמח לדווח שלא היו שום עיכובים, או איחורים או דברים שכאלה וההרצאות, הטורנירים והפעילויות נערכו על הצד הטוב ביותר.

בוא נספר לכם קצת על התוכן. בטורניר הקלפים השתתפו 19 אנשים. בטורניר הוידאו השתתפו 34 מתמודדים (וואו!). ממה שהספקתי לראות, הרצאות התוכן היו מרתקות, מעניינות ומעשירות. תחרות הבינגו הייתה פשוט הצלחה ונראה שאנשים ממש נהנו להשתתף בה. חידון הידע גם הביא אנשים לרמות אחרות של התלהבות ומאוד נהניתי לראות את זה. אני חושב שהקרדיט הגדול ביותר הולך לאורחים של הכנס שהראו המון עניין בתוכן, היו בהייפ תמידי, ו-(לפי אחד מההורים) "הציגו שמחה יתרה על המידה" חחח! זה היה פשוט מדהים לראות את זה! גם הדוכנים לא הפסיקו לומר לי דברים טובים. מלבד זה, אנשים גם שיחקו במשחקים חברותיים גם בגזרת הקלפים וגם בגזרת ווידאו, חילקו פוקימונים תחרותיים אחד לשני, החליפו קלפים, קנו מוצרים, אכלו 25 מגשים של פיצה ו10 מנות של פלאפל כאילו כלום, והם זכו בפרסים!

אפרופו פרסים, בואו אספר לכם מי זכה בכל אחת מהפעילויות והטורנירים שהיו בכנס.
(אפשר להגדיל את התמונות על ידי לחיצה על הכפתור – פתח תמונה בכרטיסייה חדשה)

בינגו:
רון – בובות של סנורלקס וסילביאון.
יאיר – 4 בוסטרים של Break Point.
אדם – 2 פוקדורים בעבודת יד (מזל טוב לכבוד יום ההולדת!)
אריאל – כובע של גלום.
שון – קלסר של פיקאצ'ו.

    

תחרות תחפושות (קוספליי):
דן – קופון על סך 100 ש"ח לדוכנים.
גיא – קופון על סך 80 ש"ח לדוכנים.
רן – קופון על סך 60 ש"ח לדוכנים.
שון – קופון על סך 40 ש"ח לדוכנים.
ירדן המתוק – קופון על סך 20 ש"ח לדוכנים.

    

חידון ידע:
ניר – ארגז של ממתקים בשווי 200 ש"ח.
מיכאל – ארגז של ממתקים בשווי 100 ש"ח.

 

טורניר וידאו:
דב – גביע עם חריטה ו200 ש"ח במזומן.
עמי פז – 100 ש"ח במזומן.
מייקי – 50 ש"ח במזומן.

  

טורניר קלפים:
דן – גביע עם חריטה ו200 ש"ח במזומן.
מאור – 100 ש"ח במזומן.
יעקב הפיה – 50 ש"ח במזומן.

  (האלוף דן ביקש לא להצטלם)

אני רוצה להודות לכל מי שעזר בהקמת הכנס: אוהד, עדי, עידו, חן, זיו, גלעד, אדם, רז, מיקה, רומי, אסף, איידן, מאור, טל, אנימה צ'ודוקו, גיימינג לנד, הממלכה, Hatz, Lolita and more, סוואג, ממותה, Dark Vibes Collection, הדוכן של חן פנחס, אשכול הפיס, הפיצה, הפלאפל, איתי, שאול, גילי וארז השמן. אני באמת לא יכולתי לעשות את זה בלעדיכם! תודה רבה לכל אחד ואחת מכם! תודה מיוחדת שמורה לאורחי הכנס, אתם, הגולשים של האתר, שבאתם עד לרמת גן, ביליתם, נהניתם והפכתם את החלום למציאות! אני מודה לכם מקרב לב! ההנאה שלי הייתה לראות אתכם נהנים! אני אוהב אתכם!

לגבי השאלה האם יהיה כנס מפלצות כיס 4? ובכן, רק זמן יגיד… 🙂

– – – – –

(רשומות נוספות על הכנס יתפרסמו במהלך השבוע הקרוב וביניהם תוכלו למצוא גם את:
רשומת תמונות, סרטון, גמר טורניר הוידאו, חידון הידע, התפתחות מגה 4, וההרצאה של רז)

Exit mobile version