Site icon מפלצות כיס

קצרצרים: פוקימון GO, מגירנה ופוקימון מגה!

קצרצרים:

הפינה תהיה בנויה בצורה הבאה: קודם נעדכן אתכם בפרט מידע, עובדה, או חדשה אמיתית ומיד לאחר מכן נביא בפניכם את דעתנו על אותה פיסת מידע. אנחנו ננסה לבסס אותה כמה שאפשר על מקרים שכבר קרו או על הגיון פשוט. מקווים שהבנתם ושתהנו.

קצרצרים 1.0:

בראיון עם צוניקאזו אישיהארה, ראש חברת פוקימון, הוא אמר שהמשחק "פוקימון GO" צפוי לצאת קודם ליפן, אירופה וצפון אמריקה, ורק לאחר מכן הוא יצא בדרום אמריקה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון (ישראל).

מה שאומר שאל לנו לצפות לראות את "פוקימון GO" בישראל בשנת 2016. להזכירכם, חברת נטפליקס התחילה את דרכה ב1997 בארה"ב ורק ב2016, כלומר – 19 שנה לאחר מכן, היא הגיעה לישראל.

קצרצרים 2.0:

השם האנגלי של הפוקימון החדש הוא מגירנה (Magearna). עלילת הסרט: אש והחבורה נתקלים בפוקימון וולקאניון אשר עושה את דרכו מרמת תבור, שם חיים פוקימונים אשר נפגעו מבני האדם, ומטרתו היא להציל את מגירנה. עוד אדם שרוצה להשיג את מגירנה הוא ג'רביס, שר בממלכת אזות', שרוצה להשתמש בפוקימון המלאכותי ובכוח שטמון בתוכו – שנקרא לב נשמה – על מנת לשלוט בממלכה. וולקאניון מצידו לא מוכן לשבת בצד ולתת לזה לקרות. אבל לרוע מזלו, אש קטצ'אם נקשר אליו בצורה מסתורית ועל שניהם להתמודד עם המצב.

מגירנה (או מיגרנה) מזכירה מאוד את דיאנסי לפי גולשים רבים. תפקידה של דיאנסי בסרט ה17 היה נסיכת קהילת הקרבינק. באותה מידה מגירנה יכולה להיות נסיכת אזות', עיר של מכונות-על המבוססת על גלגלי שיניים ענקיים שמסתובבים בכל מקום. קצת כמו קלינקלאנק. ומאחר ויש רק 69 פוקימונים חדשים בדור השישי, אני טוען שיוצרי פוקימון החליטו להשלים את הפוקידע וליצור סדרה של נסיכות פוקימון; דיאנסי מלכת הקרבינק, מגירנה נסיכת הקלינקלאנק, פוקימון עתידי כנסיכת הברונזונג, וכך הלאה.

קצרצרים 3.0:

הסדרה מבוססת על משחקי הוידאו ובכל דור שבו מוצג לנו חידוש, הוא מופיע לאחר מכן גם בסדרה. בדור השישי הופיעו כמה שינויים כמו: סוג פיה, התפתחות מגה ומחוז קאלוס, דברים שהופיעו גם באנימה. פוקימון מגה לפי ההגדרה הוא פוקימון אשר אוחז באבן מגה, המאמן שלו אוחז בצמיד מגה ויש להם קשר מיוחד. עוד היבט שמאפיין את סוג ההתפתחות הזו הוא הכוח הנלווה שנכנס לפעולה ברגע שהפוקימון נמצא בקרב.

בעונה ה19 של פוקימון אש קטצ'אם יוצר קשר מיוחד עם גרנינג'ה, דבר אשר מאפשר לו לשנות את צורתו ולקבל כוח נוסף, וזאת למרות שאין לגרנינג'ה אבן, אין לאש צמיד ואין לפוקימון הזה צורת מגה. זו הדרך של היוצרים לומר למעריצים שהם אינם מעוניינים להעניק לדמות הראשית של הסדרה פוקימון עם התפתחות מגה, וזאת בניגוד מוחלט לכל מה שקרה עד היום באנימה. משמע שכל עוד אש נמצא בקאלוס ויש לו את גרנינג'ה, לא יהיה לו פוקימון מגה. אז תשכחו ממגה צ'ריזארד Y.

Exit mobile version