Site icon מפלצות כיס

קהילת פוקימון הישראלית קורסת לקראת חגיגות 20 שנה למותג!

הנה סדר האירועים לפי סדר כרונולוגי:

1. ב14 באוקטובר 2015 הודיע שחר מ"פוקימון האתר הישראלי" על פרישתו מהאתר עקב הרגשת מיצוי בתחום. האתר התחיל את פעילותו ב2008, וברבות השנים ניסה להרחיב את פעילותו באמצעות פורומים שונים ומגוונים. בעקבות ההחלטה של שחר, החליט מנהל האתר עידן לא להמשיך את פעילות האתר וכיום האתר נמצא לא פעיל לחלוטין.

2. בתאריכים 13-14 בדצמבר 2015 התרחשו סדרה של אירועים אשר הסתיימו בפיצוץ בין אומגה בלייז, איתי מ"פוקימון זי", פרדי מ"בנדיטו" ואנוכי. הויכוח החל כאשר עלתה הטענה על כך שיוצרים בעלי זהות בדויה לא צריכים לפעול בצורה כזו, דבר אשר פגע ברגשותיו של אומגה בלייז שהעלה סרטון מדאיג לרשת, וגרם לי לצאת להגנתו. ומשם הכל כבר ידוע.

3. ב21 לינואר 2016 הודיע רז על הפסקה מהערוץ שלו. רז, או דאט-דינגו, התחיל את דרכו באתר שלנו, באותו זמן הוא גם תרם מעצמו ל"פרויקט הפוקידע הישראלי" וגם לפורום "בנדיטו". במהלך פעילותו, רז הוציא לפועל את חודש הפרסומים הגדול וגם את הפוד-קאסט. לאחר זמן מה הודיע על הפסקה בשל לחץ בלימודים. כיום לא ידוע אם יחזור לפעילות סדירה.

4. ב14 לפברואר 2016 הודיע אומגה בלייז על חדשות רעות. אומגה בלייז, הבעלים של הערוץ "אומגה פוינט" והמדריך של "פוקימון Y", עשה את דרכו כנגד כל הסיכויים והצליח להפוך להיות שם מוכר בסצנה הישראלית. הייחוד שלו נבע מהעובדה שהוא היוטיובר היחידי בתחום עם קפצ'ר קארד. מאז הקפצ'ר קארד שלו נהרס בגשם ופעילותו נותרה בעלטה.

5. ב14 לפברואר 2016 סגר אליעד את "פוקימון הפוקידע הישראלי". הפרויקט התחיל לראשונה כסדרת אנימציה ביוטיוב והמשיך כפרויקט יצירה לפייקמונים ברוח היהדות וישראל. הסגירה הגיעה כתשובה לחוסר ההיענות של הגולשים לפרויקטים שהם ביקשו בעצמם. לאחר מספר ימים התברר שהאתר נסגר בעקבות כשל טכני וכיום הוא חזר לפעילות סדירה.

וכידוע, ב27 לפברואר 2016 יחגוג המותג של פוקימון 20 שנה להיווסדו. והסצנה הישראלית מתה.

Exit mobile version