Site icon מפלצות כיס

מפלצות כיס מנבאים את העתיד!

בכל דור ודור יש את המקום הזה שמגדיר את התקופה שבה אנחנו חיים. כידוע לכם, המקום הזה הוא אתר מפלצות כיס. ופעם בתקופה יש לאתר הזה את היכולת להחזיק את תשומת הלב של הגולשים שלו, ויותר מזה, גם לדרוש אותה במידת הצורך. עם הזמן פיתחנו גם קהילה של אנשים שיודעים דבר או שניים על המותג הזה שנקרא פוקימון, עד לרמה שאנחנו כבר יכולים לנבא מבעוד מועד מה יקרה בסדרה, במשחקים ובעתיד. הנה כמה דוגמאות:

ב9 ביוני 2014 עלתה לאתר כתבה המתיימרת לנבא את העתיד. כותב התיאוריה הוא רז שחזה שיהיה לפוקימון סייבלאי התפתחות מגה. שלושה ימים לאחר מכן, רז צדק. לכתבה: תאוריה: מגה התפתחות לסייבלאי?!

ב16 בפברואר 2013 עלה לאתר דיון ושאל: איזה סוג הוא נינפיה / סילביאון. דיון זה הוליד המון תשובות כאשר רק אחת מהן הייתה נכונה ב100% והיא של נתנאל שנחרד מהמחשבה שמדובר בפוקימון מסוג פיה.

ב8 בינואר 2013, טרם יציאת המשחקים XY, עלו כל מיני ספקולציות בנוגע לפוקימונים ההתחלתיים החדשים שנחשפו, האגדיים וכיוצא בזה. יואב היה הכי קרוב כשאמר: "לדעתי צ'ספין יקבל סוג לחימה, פינקין על חושי ופרואקי לא יקבל".

ב21 ביולי 2015 עלתה כתבה על הפוקימון החדש שהופיע בטריילר של הסרט ה19 של פוקימון. חלק חשבו שמדובר בפוקימון דור 7, אבל LB היה הראשון לזהות אותו כצורה של זיגארד. לכתבה מי הפוקימון הזה?

ב2 באוקטובר 2014 מגה ראיקוזה הוכרז וגם פורסמה הידיעה שהדרך לפתח אותו למגה תהיה שונה משל אחרות. אלעד היה היחיד שהצליח לחשוב על מה שכולנו כבר יודעים: "אוי לא, אני חש שאפשר לפתח אותו בלי חפץ, לא טוב."

ב15 באפריל 2015 עלה דיון: אש קטצ'אם והתפתחות מגה! ובו ביקשתי מכם לבחור את פוקימון המגה שיהיה לאש.  BlazeRedCharizard הגיב ראשון לדיון וטען שלדעתו "הכותבים ימצאו תירוץ שהוא לא ישתמש בהתפתחות מגה".

אנחנו מודים לרז, נתנאל, יואב, LB, אלעד וBlazeRedCharizard על ההברקות שלכם. אנחנו מזמינים את שאר גולשי האתר להמשיך ולהגיב לתכנים שאנחנו מעלים. ומי יודע, אולי יום אחד אתם תנבאו את העתיד ותופיעו בכתבה משלכם!

Exit mobile version