מפלצות כיס

עיר סירוליאן

אתם מתדיינים איזה פוקימונים אש צריך להשיג במהלך המסע שלו. ג'יימס: "אני אוהב את מולטרס, בואו נעזור לו לתפוס אותו", אבל ג'סי פוסלת את הרעיון הזה מהר מאוד: "הוא אגדי ונדיר, אם אש יתפוס אותו, זה גם יוריד מהקושי של המסע שלו וגם יוריד מערך הסדרה". מיאו המשיך אותה: "אנחנו חייבים פוקימון שיוכל לייצג את הסדרה בצורה מושלמת".

רעיונות כמו אגדיים, פוקימונים כמו פוריגון וסוגים כמו על חושי נחתכו על רצפת המחסן שבו הם שהו, עד לרגע שבו מיאו עלה על הרעיון המושלם ביותר: "למה שלא נדאג שיהיה לאש את כל שלושת הפוקימונים ההתחלתיים?" ג'יימס וג'סי הסתכלו אחד על השני למשך כמה רגעים ואז חיוכים ענקיים עלו על פניהם, הם ידעו שמדובר ברעיון מוצלח מאוד.

הם התחלקו ביניהם: ג'סי נסעה על מנת להטריד את הפוקימונים בכפר הנסתר, כך שבלבאזור יהיה זה שיחלץ אותם ויהיה השומר הבלתי מעורער שלהם. ג'יימס לימד את סקווירטל כיצד לעשות בלגאן עם חבריו הסקווירטלים ובתמורה לכל בלגאן שהם עשו בעיר, הוא נתן להם זוג משקפי שמש במתנה. ומיאו היה פשוט צריך לשלם למאמן ההוא שיעזוב את צ'רמנדר.

לאט לאט אש נתקל בכל אחד מהפוקימונים האלה, הוא שמע את הסיפור שלהם, חילץ אותם מהמצב שהם נקלעו לתוכו והוסיף אותם לשישייה שלו. ובכל פעם שזה קרה, ג'סי, ג'יימס ומיאו היו מסתכלים מהצד כהורים גאים על ההישגים שהם הצליחו להביא את אש אליהם. "זה כמו לראות תינוק בא לעולם", ג'סי אמרה בעודה מנגבת דמעה מעל פניה.

– – – – –

פינת הידע:

פוקימון – מהם הפוקימונים שאש תפס בעונה 17 של פוקימון לפי הסדר, כולל התפתחויות?

אתר – מהי הרשומה הראשונה שפורסמה השנה?

את התשובות יש לשלוח למייל של היטמן בכתובת Hitman.is.hart@gmail.com בצירוף השם שלכם.

– – – – –

המשיכו במסע שלכם!

פיוטר / ורידיאן / ורמיליון / לבנדר / סלאדון / פיושיה / סאפרון / סיניבר / פאלט

בהצלחה!

Exit mobile version