Site icon מפלצות כיס

עצומה: לתת לבוני את טייראנטרום!

לדף העצומה שלנו: http://www.atzuma.co.il/bonnieandtyrantrum

– – – – –

בפרק 86 של האנימה של פוקימון XY קרה דבר מרגיז!

צוות רוקט גונבים טירונט ממרכז חקר המאובנים והוא מתחמק מהם ונופל לנהר. בזמן הזה בוני מתעוררת לשתות מים, רואה אותו ומצילה אותו. הוא מצידו חושב שהיא אמא שלו כי לבושה בכותונת של טייראנטרום. יום למחרת, היא משחקת איתו, מברישה אותו, מלמדת אותו מה מותר ומה אסור והם נהיים חברים. לאחר מכן, צוות רוקט מגיע וגונב את טירונט ביחד עם בוני, אבל הם עובדים ביחד על מנת להיחלץ מהצרה. צוות רוקט לא מוותרים והם חוטפים את טירונט, ושוב בוני מנסה להציל אותו, אבל הפעם הם מחליטים להיפטר ממנה. במטרה להציל את בוני, טירונט מתפתח לטייראנטרום, מה שמאפשר לו לגבור על צוות רוקט. בוני מבקשת מקלמונט שישמור לה אותו, אבל מסתבר שהוא כבר שייך למרכז חקר המאובנים. כאות תודה, החוקרים במקום מאפשרים לבוני ולחבורה לבקר במרכז ושם היא נאלצת להיפרד מהפוקימון שלה.

אבל מה עם כל הזמן שבוני בילתה עם טירונט? מה לגבי העובדה שהיא זו שעזרה לו להתפתח? האם זה לא משנה שבוני וטייראנטרום נקשרו אחד לשני כמו אמא ובן?

אנחנו רוצים צדק חברתי! אנחנו קוראים בזאת ליוצרי האנימה של פוקימון לתת לבוני את טייראנטרום! יש לנו קול והוא ישמע! בעבר עשינו מחאה שהצאצא של קנגסקאן יקבל זהות משלו, וכשיצא לפוקימון הזה התפתחות מגה, היא התגשמה! גם זו תתגשם! הצטרפו עוד היום לעצומה החדשה שלנו! בוני וטייראנטרום לנצח! מאוחדים נעמוד, מפולגים ניפול!

– – – – –

לדף העצומה שלנו: http://www.atzuma.co.il/bonnieandtyrantrum

Exit mobile version