Site icon מפלצות כיס

נינטנדו דיירקט: קצת סדר בבלגאן!

מה פורסם?

נינטנדו דיירקט שודר אתמול ובמסגרתו פורסמו מספר ידיעות. החדשה הכי רלוונטית אלינו היא שבתאריך 27 בפברואר 2016 יצאו המשחקים "אדום", "כחול" ו"צהוב" לקונסולות הוירטואליות שלכם. משמע שתוכלו לשחק במשחקים המקוריים של פוקימון בקונסולות החדשות שלכם. המשחקים יהיו באותה גרפיקה, עם אותם פיצ'רים ואותם חסרונות של המשחקים המקוריים. המשחקים יהיו ניתנים להשגה בחנות המקוונת של E-Shop.

למה זה טוב?

זה יאפשר לשחקנים חדשים וישנים לשחק במשחקים המקוריים של פוקימון, לראות מאיפה הכל התחיל, ובעיקר לחוות את המשחק והנוסטלגיה שנלווית אליו כפי שהיה לפני 20 שנה. כמו כן, המשחקים הותאמו לקונסולה החדשה שלכם, מה שיעניק לכם את הבטחון שהשמירה שלכם לא תלך לאיבוד. עדיין לא ידוע אם באגים כמו מיסינגו ומיו יהיו חלק מהמשחקים הללו, אבל תמיד אפשר להתנחם בעובדה ששחקנים חדשים יוכלו לראות איך זה לשחק במשחק שנראה כאילו הוא מורץ בהילוך איטי. שלא נדבר על כך שאין במשחקים המקוריים סוג מתכת או פיה, אין IV מושלם, ואין נתינת מוצרים לפוקימונים.

למה לא יצאו רימייקים של צהוב, אדום, כחול וירוק?

הם יצאו וקוראים להם "אדום אש וירוק עלה". אי אפשר לעשות רימייק לרימייק. בנוסף לכך, החידושים האחרונים שראו אור הם של דור 3, הלא הם "אלפא ספיר" ו"אומגה רובי", המבוססים על המשחקים "רובי וספיר". מכל בחינה, אין מצב שנינטנדו יחזרו אחורה בדורות כדי להוציא רימייק לדור ישן יותר. אם כבר יצא רימייק, זה יהיה לדור 4, משמע "יהלום ופנינה", אבל זה לא יקרה בזמן הקרוב.

אוקי, אבל למה הם לא מפרסמים משחק ראשי חדש?

פוקימון XY יצא בסוף שנת 2013. עברו רק שנתיים מאז. מי שמסתכל על ההיסטוריה של חברת פוקימון בפרט ועל נינטנדו בכלל, יכול לראות שהם מוציאים משחק ראשי ורשמי כל 4 שנים. מה שאומר שעל מעריצי פוקימון לחכות לפחות עוד שנתיים עד ליציאת המשחק הרשמי הבא.

אבל פוקימון חוגגים 20 שנה להיווסדם. למה הם לא משקיעים?

הם משקיעים. רק בשנה שעברה יצאו המשחקים "אלפא ספיר" ו"אומגה רובי", ובשנה הבאה יצא המשחק "פוקימון GO". מה גם שהחברה בנויה על משקיעים ועל בעלי מניות. הם רוצים תשואה טובה למשך שנים רבות. אי אפשר להוציא 50 משחקים בשנת 2015, כך שיהיה להם רווח של 500% ואז בשנת 2016-2020 הם לא יוציאו כלום. זה למה הם פורסים את המשחקים, ההשקעות וההוצאות שלהם לאורך שנים.

מה עוד אתה יכול לספר לנו?

אני יכול להציע לכם רגע של נחת:

Exit mobile version