מפלצות כיס

מחוז ארמונטרה – מעצבנים בסביבה!

היי חברים, שוב כפיר כאן! קודם כל, חשוב לי להודות לכם על כל התגובות החמות ברשומה הקודמת, זה ממש לא מובן מאליו, אז תודה רבה! ועכשיו לרשומה שנייה, החלטנו (אני ועידן) לכתוב גם את הביסוסים של כל פייקמון. הביסוסים יהיו כתובים בעברית ובאנגלית לכל מי שמתעניין, וזה נעשה גם על מנת שתוכלו לחפש אותם בעצמכם. אז תהנו!

– – – – –

מספר בפוקידע: 015

שם: Motshig / מאוטשינג

זן: פוקימון ציפור הזוהר

סוג: נורמל / מעופף

יכולת: Keen Eye

יכולת שנייה: Tangled Feet

יכולת חבויה: Big Pecks

מידע: מאוטשינג מאוד אהוב על ידי הילדים הצעירים והמון נוטים לגדל אותו כחיית המחמד שלהם. מאוטשינג נחשב חברותי מאוד, אבל אל תתנו למראה היפה שלו להטעות אתכם, מאוטשינג מסוגל להיות חזק, במיוחד אצל אנשים שמתמחים בפוקימונים מסוג מעופף. ובנוסף הוא מהיר ביותר. מאוטשינג מסוגל לעוף למרחקים ארוכים באופן ממושך והוא הוא הציפור הלאומית של מחוז ארמונטרה.

ביסוס: Turquoise-Browed Motmot / מוטוט טורקיז-מצח

– – – – –

מספר בפוקידע: 017

שם: Kitgod / קיטגוד

זן: פוקימון אל החתלתולים

סוג: נורמל / חושך

יכולת: Own Tempo

יכולת שנייה: Rattled

יכולת חבויה: Unborden

מידע: קיטגוד נחשב נדיר במיוחד בגלל היכולת שלו להסתגל לכל מקום ולכן הוא מסתובב בכל מיני מקומות. לרוב קיטגוד ער בלילות בגלל הירח שהוא כל כך אוהב. ישנם המון אגדות על קיטגוד אבל המוכרת ביותר היא האגדה שמספרת שרוח הירח יצרה אותו והוא מתחזק בכל לילה. לא ברור אם האגדה הזאת באמת נכונה אבל כן יש עדויות של קיטגודים שעושים נזק מרשים ביותר ביחס לגודלם.

ביסוס: Bastet, Sphynx cat, African Leopard / בסתת, חתול ספינקס, נמר אפריקאי

– – – – –

מספר בפוקידע: 019

שם: K'numpihc / קנומפיהק

זן: הפוקימון המאכסן

סוג: נורמל

יכולת: Magician

יכולת שנייה: Frisk

מידע: קנומפיהק ידוע באהבתו הגדולה לאוכל. ברוב הפעמים קנומפיהק יאכסן את האוכל שלו. קנומפיהק הוא הפוקימון הנפוץ ביותר ואפשר למצוא אותו כמעט בכל אזור בעל טמפרטורות סבירות במחוז ארמונטרה. קנומפיהק מפזר את מזונו בכל מיני מערות. התיאוריה מאחורי מעשה זה נובעת מהפחד שאם מישהו ימצא את המערה שלו, הוא יקח לעצמו את כל המזון שהוא אגר. קנומפיהק מאופיין בעיקר דרך העצמאות שלו. מחקרים מספרים שקנומפיהק הופך לעצמאי בגיל שמונה שבועות!

ביסוס: Chipmunk / צ'יפמאנק

– – – – –

מספר בפוקידע: 021

שם: Darxic / דארקסיק

זן: פוקימון המגע הרעיל

סוג: רעל

יכולת: Poison Point

יכולת שנייה: Poison Touch

יכולת חבויה: Dry Skin

מידע: דארקסיק הוא פוקימון מהיר במיוחד ותוקף התקפה מיוחדת מצוינת. דארקסיק הוא פוקימון שמסתובב ביערות רק שהשמש בשמיים. הוא מאוד רעיל וכדאי לא לנסות לגעת ולשחק איתו. על מנת לבחון עד כמה הוא רעיל, מדענים גילו שבעורו ישנם יותר מ100 סוגים שונים של רעלים! אם תקחו את דארקסיק מהסביבה הטבעית שלו, הוא יפסיק לייצר את הרעלים המסוכנים שלו בגלל שהוא יוצר אותם בעזרת אכילת חרקים רעילים אחרים.

ביסוס: Poison Dart Frog / צפרדע חץ רעל

– – – – –

מספר בפוקידע: 022

שם: Pyrtle / פאירטל

זן: פוקימון הפירמידה

סוג: אדמה / רוח

יכולת: Sand Vail

יכולת חבויה: Mummy

מידע: ישנם המון אגדות עתיקות בנוגע לפאירטל, אבל למרות זאת, האנושות לא מצליחה לדעת עליו המון כי אין מאיפה להתחיל ללמוד! האגדה המפורסמת ביותר מספרת שאנשי המחוז הקדמונים ראו את הצב ואת השיריון המגן שלו, ולכן החליטו לבנות את הפירמידות שישמרו על המומיות שלהם. את פאירטל ניתן לתפוס רק ליד הפירמידות הגדולות. לאחד מאלופי המחוז הקודמים היה פאירטל.

ביסוס: African Spurred Tortoise, Mummy, Pyramid / צב אפריקאי דרבני, מומיה, פירמידה

– – – – –

מספר בפוקידע: 060

שם: Shockeel / שוקאיל

זן: פוקימון החשמל

סוג: חשמל / מים

יכולת: Static

יכולת שנייה: Volt Absorb

יכולת חבויה: Water Vail

מידע: שוקאיל הוא פוקימון ימי שהתגלה לפני חודשיים ספורים. המדענים טוענים שהוא מהיר במיוחד ומסוגל ליצור כמויות בינוניות של חשמל בהם הוא משתמש על מנת לאתר את טרפו. שוקאיל הוא פוקימון ימי שקשה מאוד לתפוס בגלל גודלו הקטן. אין על שוקאיל הרבה מידע מלבד שראו תמונה שלו על אחת ריצפות האבן שנמצאות בנהר מסויים. שוקאיל צריך לצוף מידי פעם כדי לקחת אוויר ולצלול חזרה למעמקים.

ביסוס: Electric Eel, Crocodile Cable / צלופח חשמלי, כבל חשמלי-תנין

– – – – –

זהו להיום. אני אשמח לשמוע שוב מה דעתכם. וגם ארצה לדעת אם תרצו שאכתוב גם את הסטטים לכל פוקימון בשביל להעשיר את הידע שלכם עליהם. ועד לפעם הבאה, להתראות.

Exit mobile version