Site icon מפלצות כיס

עדכון אתר: חג סוכות שמח!

יהודי ומוסלמי התערבו ביניהם למי יש יותר חגים. אמר המוסלמי ליהודי: "על כל חג שיש לנו, אני אתן לך סטירה, ועל כל חג שיש לכם אתה גם תחטיף לי סטירה. מוכן"?

– "בשמחה", השיב היהודי, "תתחיל"!

המוסלמי החל למנות את חגיו, כשעל כל חג הוא מכבד את היהודי בסטירת לחי: "מוחרם, יום הולדת הנביא מוחמד, לילת אל אסרא ואלמערג', עיד אלפטר, עיד אלאדחה". לאחר חמש סטירות נגמרו החגים.

היהודי סבל בשקט את הסטירות, ואמר למוסלמי: "עכשיו אתה"!

תפס היהודי את זקנו של יריבו בחוזקה, והחל למנות: "חג הפסח – שבעה ימים, שבע סטירות. לג בעומר. חג שבועות. ראש השנה – יומיים. יום כיפור. סוכות שבע סטירות, שמחת תורה עוד סטירה. חנוכה – שמונה ימים. ט"ו בשבט. פורים – יומיים. 12 ראשי חודשים בשנה – 12 סטירות, בשנה מעוברת עוד סטירה, ועוד סטירה בשביל פורים קטן…"

"עזוב אותי"! נאנק המוסלמי. "בסדר, יש לכם יותר חגים"…

– "עוד לא גמרתי"! השיב לו היהודי, כשהוא מהדק את אחיזתו בזקן יריבו, וממשיך להחטיף לו סטירות מצלצלות בלי סוף: "שבת נכנסת – שבת יוצאת, שבת נכנסת – שבת יוצאת"…

– – – – –

– – – – –

בא לי לחזור לימים שבהם הפתעתי את עצמי וגם אתכם הגולשים. בא לי לשמוע אנשים אומרים לי: "היטמן, אני נכנס לאתר שלוש פעמים ביום רק כדי לראות מה עוד אתה מסוגל לפרסם". בחג הסוכות הנוכחי זה הולך לקרות. אני מתכוון לפרסם המון תכנים בכל יום, פרויקטים חדשים ומעניינים והכל על מנת להחזיר לאתר את הניצוץ המטורף הזה שמאפיין אותו. אז שיהיה לנו חג סוכות שמח. אני יודע שאתם הולכים ליהנות ממנו!

Exit mobile version