מפלצות כיס

מחוז ארמונוטרה – ההתחלתיים!

מה קורה אנשים? קוראים לי כפיר ואני בן 14. רובכם המוחלט לא מכיר אותי, אבל אני גולש כבר כמה זמן מה באתר. בזכות החבר הטוב שלי, עידן, שפנה להיטמן בבקשה לפרסם פה את הפוקידע שלי, אני כותב לכם כאן לראשונה. רוב העבודות שלי לוקחות השראה מפוקימונים אמיתיים, אז יכול לראות שתראו דמיון. אז מוכנים לרשומה הראשונה שלי?

– – – – –

מספר בפוקידע: 001 

שם: Diongii / דיאונג'י

זן: פוקימון המלכודת

סוג: עשב

יכולת: Overgrow

יכולת חבויה: Regenerator

מידע: דיאונג'י הוא פוקימון מסוג עשב טהור והוא ההתחלתי של המחוז. דיאונג'י הוא פוקימון חמקמק וקשה למצוא אותו בטבע. בדרך כלל הוא מסתובב על עצים ובדשא, איפה שהוא מסתווה הכי טוב באמצעות דוגמת הפסים שעל הגב שלו. כאשר דיאונג'י צד את הטרף שלו הוא מסתתר בין עלים ועשבים ומחכה לטרף שיתקרב אליו וסוגר את הצווארון שלו עליו, ודוחף אותו ישר לפה. דיאונג'י ידוע בכך שהוא מאוד אוהב את השמש ובמהלך היום הוא בדרך כלל נמצא בחוץ מתחמם בין העלים. בשעת סכנה, הוא מסוגל לנתק את הזנב שלו בשביל לתעתע ביריב בזמן שהוא בורח, והזנב יגדל שוב לאחר כמה דקות.

– – – – –

מספר בפוקידע: 004 

שם: Bispark / ביספארק

זן: פוקימון הניצוץ

סוג: אש

יכולת: Blaze

יכולת חבויה: Warm fur

מידע: ביספארק הוא פוקימון מסוג אש טהור ונחשב פוקימון התחלתי גדול מאוד. לביספארק ישנה פרווה גדולה שמגנה עליו מפני הקור ומעניקה לו את היכולת "פרווה חמימה". אל תתנו למראה התמים של הפוקימון החמוד עם הפרסות הקטנטנות להטעות אותכם, כאשר הפוקימון משפף את הפרסות הקטנטנות על הריצפה ניצוץ של אש נוצר ומדליק את הפרסות וכל מה שלידם.

– – – – –

מספר בפוקידע: 007 

שם: Surfail / סארפייל

זן: פוקימון הגלישה

סוג: מים

יכולת: Torrent

יכולת חבויה: Swift Skin

מידע: סארפייל הוא פוקימון מסוג מים טהור. סארפייל נחשב פוקימון מוערץ ביותר בקרב הילדים הצעירים. מראהו המיוחד מלהיב את הילדים ומשפיע עליהם לגלוש ולצאת לים הפתוח. זנבו מיוחד וגמיש ומאפשר לו לקפל אותו פנימה ולקפוץ עליו כמו גלשן ולגלוש כאילו אין מחר. לסארפייל יש עור מיוחד אשר מאפשר לו לנוע בחופשיות מתחת למים ולשחות במהירויות גבוהות. כאשר סארפייל בים הפתוח הוא נחשב כמעט בלתי מנוצח בגלל המהירות המוגזמת שלו.

– – – – –

מספר בפוקידע: 012 

שם: Priserfly / פריסארפליי

זן: פוקימון המנסרה

סוג: חרק / פיה

יכולת: Pixliate

יכולת חבויה: Swarm

מידע: פריסארפליי נפוץ במיוחד בדשא לאחר שיורד גשם וקשתות זוהרות מופיעות בשמיים. לפריסארפליי יש אהדה מסויימת בתחרויות המתאמים בגלל המראה היפיפה שלו והכנפיים הייחודיות שלו. פריסארפליי מאופיין בכנפיים המיוחדות שלו שמיוצרות מאור קשתות יפיפיות. בזמנים עתיקים נוצרה שמועה שכל פעם שישנה קשת בשמיים יש פריסארפליי ענקי שעף ומסתובב בעולם ואמרו שמי שיתפוס אותו ישלוט בשמיים.

– – – – –

מספר בפוקידע: 013     

שם: Hidotmot / היידוטמוט

זן: פוקימון הציפור

סוג: נורמל / מעופף

יכולת: Keen Eye

יכולת שנייה: Tangled Feet

יכולת חבויה: Big Pecks

מידע: כמו שאר ציפורי המחוז, היידוטמוט הוא מסוג נורמל ומעופף. הוא נמצא בעיקר בקצוות של יערות ליד איזורי דשא ואם יש מקור מים קרוב הוא יתמקם שם. הוא משתמש בצבעיו בשביל להסתתר בין הצמחיה שביער. היידוטמוט תופס את מזונו בזמן שהוא עף באוויר.

– – – – –

מספר בפוקידע: 016 

שם: Mouter / מאוטר

זן: פוקימון האל-חוטי

סוג: חשמל

יכולת: Levitate

מידע: מאוטר מסוגל להעלות את עצמו למעלה ולמטה, בהתאמה, ובכך לרחף באוויר. ברגע שמאוטר נוגע בפוקימון חשמל הוא מסוגל לגרום לו לציית לכל פקודותיו. ברגע שתשים יד על מאוטר הוא יוכל להוביל אותך לתשובה לכל שאלה שיש לך.

– – – – –

אני אשמח לשמוע מה דעתכם, מי ההתחלתי האהוב עליכם ואת מי הייתם בוחרים. כמובן שאני רוצה לשמוע שאלות שלכם ואענה לכם על כל מה שתשאלו, אז בבקשה. שנה טובה וחג שמח, כפיר.

Exit mobile version