Site icon מפלצות כיס

איפה הכי כדאי לקנות 3DS, הסבר על הדגמים השונים ומשחקים מומלצים!

גולש בשם מייקל טיילור ביקש ממני לפרסם סרטון / מדריך איפה הכי כדאי לקנות 3DS, הסבר על הדגמים השונים ומשחקים מומלצים. הבטחתי לו שאעלה בתוך יום יומיים הסבר מלא לאתר. חשבתי על זה, ודעה של אדם אחד לא נותנת שום אינדיקציה למה טוב ומה לא טוב, ולכן פניתי למספר אנשים והפניתי אליהם את השאלות שלו. כל אחד מהם מילא את השאלון לפי ראות עיניו ואני כעת מעלה את התשובות שלהם בתור רשומה אחת מרוכזת. בחירה נעימה.

– – – – –

יוסי גאריאני אומר:

איפה הכי כדאי לקנות 3DS – כדאי לקנות תמיד בחו"ל, כי בחו"ל זה הכי זול בדרך כלל. עדיף לקנות מאתר גיים (game.co.uk), כי הוא זול ואמין. אם אין ברירה וחייבים לקנות בחנויות בארץ אז ללכת על חנות כמו גיימינג לנד.

הסבר קצר על הדגמים – ה3DS הרגיל הוא ה3DS הכי נפוץ בארץ. ה3DSXL הוא גרסה מוגדלת עם מסכים גדולים יותר. וה2DS הוא אותו דבר כמו ה3DS רק בלי התלת מימד.

משחקים מומלצים – Super Smash Bros, Pokémon XY, Kid Icarus: Uprising, The Legend of Zelda: Majora's Mask, Sonic Lost World, והמשחק הכי מומלץ לחובבי RPG הוא – Fire Emblem: Awakening.

– – – – –

אד גנר אומר:

איפה הכי כדאי לקנות 3DS – אתר אמאזון. המחירים נמוכים יותר. אתה חייב לקנות מUK כי אתה רוצה אירופאי ולכן איביי לא מתאים. המשחקים באמאזון UK הם גם מותאים ל3DS שלך. אבל תמיד מומלץ לחפש הנחות / מבצעים / את החנות האינטרנטית ופשוט לקנות משם.

הסבר קצר על הדגמים – ה3DS הרגיל הוא בסדר גמור אבל הוא קטן ומתלכלך בקלות ולא ממש נוח לשימוש בידיים של בן אדם בוגר. אפילו ה2D יותר נוח ממנו. ה3DSXL הוא ממש חמוד וממש טוב והמחיר שלו ירד בזכות החדש אז הוא ממש מומלץ. הNEW 3DS לא משנה איזה, שניהם מדהימים. הגדול יותר לפי דעתי נחמד יותר מבחינת נוחות, אבל שוב, אבל הקטן אפשר לשנות בו את הרקעים והוא יחסית גדול.

משחקים מומלצים – Bravely Default, וכל משחקי זלדה.

– – – – –

גיא לוי אומר:

איפה הכי כדאי לקנות 3DS – הכי כדאי לקנות 3DS בחנות ישראלית ששמה Gamestion הנמצאת בהוד השרון. חנות מעולה עם מחירים מצוינים ומגוון רחב של משחקים, כך שתמיד אפשר למצוא את המשחק שהכי רוצים.

הסבר קצר על הדגמים – נינטנדו 3DS החליף את קונסולת הDS הוותיקה. בעל ספריית משחקים חדשה ומשופרת וטכנולוגיה המאפשרת משחקים בתלת מימד ללא משקפיים. ה3DSXL הוא גרסה מוגדלת של הקונסולה. 2DS מריץ את משחקי הDS ואת ה3DS ללא אפקט התלת מימד. בעל עיצוב המזכיר טאלבט ולא בעל עיצוב מתקפל. New 3DS הוא דגם החדש של הקונסולה. בעל חומרה משופרת וחזקה יותר, משחקים בלעדיים, לדגם החדש נוספה יציאת תקשורת מסוג NFC המאפשרת תמיכה ישירה בבובות ה-Amiibo. חיישן השומר על אפקט ה-3D יציב, דפדפן אינטרנט משופר עם תמיכה בסרטוני וידאו, מסכים גדולים יותר, זיכרון רחב יותר, מצלמה משופרת, ועוד. New 3DSXL הוא הגרסה המוגדלת שלו, סוללה חזקה יותר ומסכים בגודל כפול.

משחקים מומלצים – Pokemon X & Y, Pokemon ORAS, super smash bros, Animal crosing new leaf, The legend of zelda link between worlds, Pokemon art acedemy, Luegi's mantion dark moon, Zelda acorina of time 3d, Fifa 15, The amazing spider-man 2.

– – – – –

פרדי וילזק אומר:

איפה הכי כדאי לקנות 3DS – הכי טוב להזמין מחו"ל. בארץ די גנבים. בזמן שהארץ הניו עולה בסביבות ה1500 שקל, מחירו בחו"ל באיזור ה850 שקל. יש אתרים כמו Game.co.uk שהם הזמנה בטוחה.

הסבר קצר על הדגמים – New 3DS היא הקונסולה הניידת הנוכחית של נינטנדו, מאובזרת בשלל פיצ'רים לדוגמת מסך מגע, תלת מימד ללא משקפים, אופציה לחיבור רשת וכדומה. לקונסולה יש 2 דגמים ו2 גדלים. לגבי גדלים: אני חושב שהXL עדיף, אבל זה עניין של טעם. לגבי הדגמים השונים: יש רגיל ויש ניו. ההבדל במחיר יחסית זניח ולכן למי שקונה היום אין סיבה לקנות רגיל ולא 'ניו'. לניו יש סוללה חזקה יותר, הוא קל יותר, מכיל עוד כפתורים יותר זיכרון ראם, מעבדים חזקים יותר , תלת מימד יציב יותר ותמיכה מובנת ב'אמיבו'.

משחקים מומלצים – לקונסולה יש ספריית משחקים ענקית. זה לחלוטין תלוי במה שאתם אוהבים: פוקימון אקס וואי, פוקימון אומגה רובי אלפא ספיר, סופר סמש ברוס, מריו קארט שבע, Animal Crossing: New Leaf, Xenoblade Chronicles, משחקי זלדה שונים, lbx ועוד.

– – – – –

יוסי אוחנה אומר:

איפה הכי כדאי לקנות 3DS – אני קניתי את המכשיר שלי בישראל. אני מאמין גדול שאם אנחנו רוצים לראות התקדמות בכל הנוגע לפוקימון ונינטנדו, אז עלינו להראות קודם שאנחנו תומכים בעסקים המקומיים. יצא לי לעבוד עם הרבה חנויות בשנים האחרונות מתוקף תפקידי מנהל אתר פוקימון ואני חושב שהרושם הכי טוב בא מהחנות של גיימינג לנד.

הסבר קצר על הדגמים – כל השיקולים האפשריים בסופו של דבר מתרכזים לדבר אחד בלבד, כסף. אם יש לך אפשרות לקנות את הקונסולה הכי חדשה, עם המסך הכי גדול והביצועים הכי טובים, לך על New 3DSXL. לי עצמי יש את המכשיר של 3DSXL ואני מאוד מרוצה ממנו.

משחקים מומלצים – Pokemon X & Y, Pokemon ORAS.

Exit mobile version