Site icon מפלצות כיס

עדכון אתר: אם אני לא חוזר תוך חודש ימים… חכו יותר!

"Zindagi Do Pal Ki" Full Song Kites | Hrithik Roshan, Bárbara Mori

אלוהים שישמור, כמה כאב ראש היה לי בחודש האחרון מהפרישה הזו. אם הייתי יודע שזה יהיה ככה, מעולם לא הייתי עוזב. דמיינו לרגע שאני גולש בפייסבוק ואז מישהו פונה אלי: "למה פרשת?". אני מחליט לעבור לסקייפ ומישהי אחרת שואלת: "מתי אתה חוזר?". בשלב הזה אני אומר לעצמי שהחיים האמיתיים בטח יתנו לי מנוחה מכל החקירה הזו, והלכתי למופע היאבקות וגם שם: "למה האתר שלך לא עובד?" זה נמצא בכל מקום!

אז כן, פרשתי, וכן, אני סוג של השלמתי עם זה, אבל אז הבנתי שהאתר הזה הוא יותר מסתם עוד מדיום באינטרנט. אנשים נקשרו אליו, אנשים מצאו בו עניין, ובעיקר, אנשים הגשימו את הפוטנציאל שלהם בזכות האתר הזה. יש המון דוגמאות שממחישות את זה, החל מערוץ היוטיוב של רז, דרך המינוי של דב לדובר הקהילה, ועד להרמת המודעות לנושא של פוקימון בארץ. וזה מה שגרם לי לחזור!

אני יודע שבנוסף לאנשים שרוצים לראות את האתר הזה ממשיך ומתקיים, יש גם לא מעט שונאים שלא ממש אוהבים אותי, את העשייה של האתר או את מה שהוא מייצג. אבל אני מאושר לבשר להם שיאזרו בסבלנות, כי יש עוד הרבה דברים שעלינו לעשות לפני שאנחנו סוגרים את הבסטה.

אז בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שדאג, תמך ואמר מילה טובה. אני כנראה הייתי במקום לא טוב וכעת אני מבין שפרישה לא תהפוך את המצב לטוב יותר. ובנימה זו, אני רוצה להודיע שאומנם האתר יחזור להיות פעיל, אבל הוא לא יהיה פעיל באותה מתכונת כמו מקודם. אני אומנם אפעיל את האתר, אבל הוא יהיה הרבה יותר רגוע מבחינת פרסומים. בראש ובראשונה כדי לאפשר לי לחיות את החיים, ושנית כדי לתת לכל רשומה את הבמה הראויה לה.

הדבר הראשון שאני רוצה לעשות זה לתרגם את "התפתחות מגה 3" שתפורסם ב25.8.2015, מה שתהיה רשומת התוכן הראשונה שעולה לאתר בדיוק חודש ימים לאחר הפרישה, ואז גם אולי אחזור לתרגם את המנגה של האתר, ולאחר מכן, אולי אפרסם מדריכים, ופוקידע ושאר השטויות האחרות שעולות פה מדי פעם. אם כל זה נשמע לכם טוב ואתם רוצים לקחת בזה חלק, המייל שלי תמיד פתוח להצעות, כתבים ורעיונות.

Exit mobile version