Site icon מפלצות כיס

כתבה – פוקימון בגישה קצת שונה / דניאל

שלום לכולם, כאן דניאל (Mitsuyo). אני אחד ממייסדי פורום Banditto. זו הפעם הראשונה שאני כותב כתבה לאתר, וזהו כבוד גדול בשבילי לעשות זאת. באתי לדבר אתכם היום על משהו מאוד חשוב. נתינה.

כן, זה קצת לא קשור לפוקימון, אבל זאת תכונה וגישה מאוד טובה ומוערכת, שבלעדיה העולם לא היה נראה כפי שהוא. כשבן אדם נותן מעצמו ועושה דבר למען חבר, קרוב משפחה, או אפילו סתם בן אדם הנזקק לעזרה – בלי לבקש תמורה – זאת נתינה אמיתית. לא צריך הרבה, רק את הכוונה.

נתינה יכולה לבוא בשלל צורות ודרכים: מילה טובה, דבר מה עם משמעות, חיבוק, ועוד הרבה דברים. כל אחד לפי המצב שלו ועם רמת הנוחות שלו. לא כולם מסוגלים, וזה גם מובן, הרי הכל נובע מאופיו של האדם.

ההרגשה הטובה מגיעה כשהצד המקבל שמח. אין דבר טוב יותר כשנותנים למישהו חשוב. כשנותנים לאמא פרח ליום הולדת, כשמציירים לאבא ציור, או כשאומרים לחבר/ה "אני אוהב/ת אותך". זאת הרגשה נפלאה לראות חיוך על פניו של הצד המקבל.

למה כל החפירה הזאת? יוסי בזמן האחרון מרגיש שהדברים שהוא עושה למען הקהילה עוברים כהרף עין. בתגובות יש ריבים, בכנסים יש לכלוך, וההשקעה שלו לא מוערכת. אני מבין אותו לגמרי, גם אני מבואס מדברים כאלה ואחרים, שקורים גם בבנדיטו לפעמים.

אבל ברגע שזה מגיע לעשייה של יוסי, זה באמת לא מובן מאליו וההשקעה הענקית שהוא נותן היא באמת מעל ומעבר לכל מה שאחרים עשו. אתם יכולים לראות את ההתקדמות שהאתר הזה עשה בחמש שנים, משהו ששום גוף/אתר/אדם אחר לא עשה בתקופות ארוכות יותר והם היו עם הרבה יותר אנשי צוות.

זאת גם הסיבה למה זה פוגע בו יותר מכל אדם ממוצע וזאת לדעתי הסיבה שהוא פרש מניהול. הדבר היחידי שאני חושב שיעזור זה אם נבהיר לו עד כמה אנחנו אוהבים את העבודה שהוא עושה (ושוב, זה עלה בשיחה שהייתה לי איתו בחתונה של פרדי, ודרך אגב, מזל טוב!) על ידי מילה אחת: תודה.

יוסי נותן מעצמו הרבה מעבר למה שאתם מודעים ורואים את זה בכנסים השונים ובאתר. יוסי, פרדי ואני עושים הרבה דברים עם גורמים שונים מאחורי הקלעים כדי לנסות לשפר את מעמד הפוקימון בארץ. ויש גם את עובדי החנויות פריק ונקסוס שעוזרים. הכל בא מרצון טוב לשפר את מצבם של חובבי הסדרה, המנגה, והמשחקים. ועם כל זה, הדבר היחיד שמתבקש כאן זו מילה אחת: "תודה". כי זה מה שהיה נותן כוח לכל אחד מאיתנו להמשיך.

אז, בנסיון מספר אחד שלי, אני אתחיל ואומר: תודה לך יוסי, על העבודה הקשה והמסורה, דמות אל לחלק מהילדים חובבי הפוקימון, ודמות חברית טובה עם כולנו! תרגישו חופשי להגיב כרצונכם, יוסי הבטיח לי שלא יקרא את הכתבה עד שאגיד לו. יאללה, חובבי פוקימון, אם אתם רוצים את יוסי בחזרה, דרושה רק מילה אחת, ואתם יודעים מהי 😉

Exit mobile version