מפלצות כיס

רמיזות מיניות בפוקימון!

זה לא סוד שהעונה הראשונה של פוקימון הייתה עמוסה ברמיזות מיניות, כאשר הבולטות מביניהן היו הקשר בין אש למיסטי והצורה שבה הוצג ג'יימס בסדרה. מאז נראה שהכל נקבר תחת ערימה של צוות רוקט תוקפים את הנודנידיקים וגידול ושחרור פוקימונים שלא לצורך. כעת מסתבר שהיוצרים של פוקימון מנסים לחזור למוטיב באמצעות כמה רמיזות חדשות של מיניות בעונת XY. לדוגמה: היחסים בין בוני והפרופסור, בוני וקלמונט, סרנה, והיחסים בין אש לסרנה.

לפני שניגע בזה, אני רוצה להציג בפניכם רשימה של רמיזות מיניות במשחקי פוקימון על מנת שתראו שאני לא הוזה את כל העניין. הדוגמה הראשונה היא של פרופסור אוק שאומר לך שהוא הגיע (יש לזה משמעות אחרת באנגלית) ברגע שהוא שמע שהפכת להיות אלוף פוקימון. הדוגמה השנייה היא העובדה שיש זוג מאמנים שיש להם אוניקס (סמל הגבריות) וקלויסטר (סמל הנשיות). צירוף מקרים? לא ידוע. יש עוד כמה דוגמאות, ואני אציג את כולן כאן. אתם מוזמנים להתרשם מהן.

כעת ניגע בנושא עצמו. לכולנו יצא להכיר את סרנה. אם תחשבו טוב טוב, אז תזכרו שהסיבה שלה לצאת למסע פוקימונים היא אחת ויחידה – היא מאוהבת באש! במהלך הסדרה היא תמיד שם כדי לעודד אותו, היא מתרגזת כאשר מישהי אחרת מביעה בו עניין והם אפילו יצאו לדייט אחד. אז זוהי רמיזה מינית שברורה מאליה. השאלה היא לאן כל זה מוביל. האם יוצרי פוקימון יצרו פה זוגיות אשר תוביל לאן שהוא, או שבדומה לקשר של אש ומיסטי, גם זה יגמר באַנְטִי קְלַיְימֶקְס מאכזב.

הרמיזה השנייה היא קצת פחות מקובלת והיא מציגה את הקשר המעוות בין בוני לבין פרופסור סיקאמור. אפשר לשער שמאחר וסיקאמור אוחז בתואר פרופסור, שהוא הלך ועשה תואר ראשון, לאחר מכן הוא גם עשה תואר שני ולאחר מכן הוא גם עשה תואר ד"ר. ורק לאחר מכן הוא המשיך לפרופסורה. מכאן ניתן לשער שפרופסור סיקאמור הוא לפחות בגיל 40. בוני אפילו לא יכולה לקבל פוקימון ומכאן שהיא מתחת לגיל 10. אז למה לעזאזל הוא מרים אותה בצורה הזו ונוגע לה בתחת?

מילא זה, אבל גם התגלתה לפנינו גם רמיזה מינית שקשורה לאחים בוני וקלמונט. לאחר שהם בילו כמה רגעים לא נעימים בנפרד בבית המפחיד, אש מצליח לחשוב על אסטרטגיה על מנת לפתוח את הדלת החלודה, ולאחר שהוא מצליח לעשות את זה, בוני וקלמונט חוגגים את הרגע בצורה מאוד לא נאותה. היא קופצת עליו, כורכת את רגליה סביב מותניו ואז כמעט ומנשקת אותו. אני לא יודע איך אתם חוגגים רגעים עם האחים שלכם, אבל זה הדליק לי כמה וכמה נורות אדומות בראש שלי.

בפסקה האחרונה והחביבה נעסוק במודעות המינית של סרנה. למי שעדיין לא יודע, מדובר בנערה בת 10. כן, הורמונים מתחילים לגדול, ומודעות עצמית מתחילה לצמוח, אבל למה שילדה בת 10 תהיה מודעת למיניות שלה בגיל כל כך צעיר. בפרק מסוים אש וסרנה נופלים לתוך תהום. עכשיו אני לא יודע מה אתכם, אבל כשאני ניצב מול סכנת חיים ברורה ומיידית, הדבר האחרון שאני חושב עליו הוא האם רואים לי את התחתונים. למה היא לא מגינה על הראש / גב שלה במקום זה?

מה שניתן לראות זה שפוקימון הייתה מאז ומעולם חידה שקשה לפענח. חלק מהדברים שהפכו אותה למה שהיא כיום עובדו לאגדה וחלק גדול עדיין בלתי פתור. בעונה הזו אנחנו מקבלים חיזוק בכל מה שנוגע לרמיזות מיניות. האם זה ימשיך ככה? קרוב לוודאי שכן. סרנה הובאה לתוכנית הזו מסיבה אחת בלבד, להראות צד שטרם הוצג בפוקימון. ולצד שינויים מרחיקי לכת, כמו עזיבת דמות מרכזית לאימונים (עיין ערך קלמונט) ושינוי הצגתה של דמות מרכזית בסדרה (עיין ערך תספורת וביגוד אצל סרנה), כעת אנחנו ניצבים מול נושא חדש שטרם נחקר לעומק (פרט לדמויות כמו לטיאס ומלודי), וכל מה שנותר זה לראות איך זה יתפתח.

Exit mobile version