Site icon מפלצות כיס

שינוי צורה לפוקימונים במשחקים אלפא ספיר ואומגה רובי!

 פוקימון  מיקום והסבר  צורות  תמונה
   בערים סלייטפורט, ורדאנטורף, פאלארבור וליליקוב ניתן לשנות לפיקאצ'ו את הצורה. על מנת לעשות את זה, אתה צריך להיכנס לחדר ההלבשה של תחרות הסרט. שם תדבר עם האישה והיא תציע לך להחליף לפיקאצ'ו תחפושת. אם תחליט לעשות את זה, הפיקצא'ו שלך ילמד מתקפה חדשה. לא ניתן לפתח או להרבות את הפיקאצ'ו הזה.  
   בבית של פרופסור קוזמו בעיר פאלארבור, אתה תמצא מטאוריט מוזר, אם תבוא במגע איתו, תוכל לשנות לדיאוקסיס את הצורה שלו.  
   במעבדה של פרופסור בירץ' שבעיר ליטלרוט ניתן למצוא כמה קופסאות, אם תבוא במגע איתן, ניתן לשנות את הצורה לרוטום. כל רוטום לומד מתקפה אחרת.  
   בביתו של מאסטר הגרגרים שבדרך 123, יש אדם שאפשר לדבר איתו על פרח הגרסידאה שבסינו. אם תראה לו את שיימין, הוא יתן לך את הפרח שמאפשר לך לשנות את צורת הפוקימון מהשעה 5 בבוקר ועד 8 בערב.  
   באיזור המרכזי של העיר מאוויל, אתה תמצא חנות מראות, ואם תציג בתוך המראות את הפוקימונים הללו, המראות ישנו להם את הצורה.  
   לאחר שאתה לוכד את קיורם, ניתן למצוא את DNA Splicers באמצעות Dowsing Machin, ובאמצעות המכשיר הזה ניתן להחליף לקיורם את הצורה.  
   בבית הקפה של קרונר שבעיר מאוויל, ניתן למצוא אדם שיהיה מוכן ללמד את קלדאו ואת מלואטה מהלך מיוחד: או Secret Sword או Relic Song. וכאשר הפוקימונים האלה יודעים את המתקפות האלה, הם משנים את צורתם.  
   במועדון מעריצי הפוקימון שבעיר סלייטפורט יש מרבה פוקימונים שיכול לסרק את פורפרו שלך. אחרי זמן מה שהוא שוהה בקופסה במחשב, תחזור לו התספורת המקורית שלו.  
Exit mobile version