מפלצות כיס

סיכום צ'וצ'ים מארחים

היום נערך המפגש הראשון של צ'וצ'ים מארחים, בו לקחו חלק 11 משתתפים מגניבים מרחבי הארץ. למי שלא יודע, צ'וצ'ים הוא דוכן שהוקם על ידי פרדי ונעם. הדוכן שם לעצמו מטרה למכור מוצרי פוקימון וציוד היקפי במחירים נמוכים ובאיכות גבוהה. אנחנו עשינו את הופעות הבכורה שלנו בכנסים של יוסי, לאתר מפלצות כיס. המפגש הפעם התבסס על משחק חופשי, הן לקלפים והן למשחקי הוידאו. כמו כן, הייתה השתתפות ערה בכל הנוגע למשחקים כמו מריו קארט וסופר סמאש ברוס.

הדוכן שלנו היה פתוח לאורך כל האירוע, במסגרת הפעילות שלו חולקו פוקימונים למשחק הוידאו, היה פלאפל מתוצרת ביתית, חטיפים ושתיה קלה בשפע. אנשים זכו להכיר אחד את השני, לשחק ביחד, ולהנות. מדהים היה לראות כיצד נראית הקהילה שלנו כאשר נפגשים מספר של חובבי פוקימון ביחד. לא היה צורך מיוחד לארגן טורנירים מאורגנים. שמא שהם נפגשו, כבר הייתה להם שפה משותפת, הם מצאו מה לעשות, ושיחקו, דיברו ונהנו בקצב שלהם.

חוויה אישית שלי היא שכל התארגנות של אנשי אנימה ומנגה יוצרת איתה לחץ רב. יש המון ביקורת היום כלפי מארגנים שהם לא יודעים מה הם עושים, שיש להם שגיאות כתיב, שהם לא יודעים כיצד לפנות לקהל הרחב בצורה ממלכתית, ושאין להם ניסיון. אני בהחלט יכול להבין את הסיטואציה. בנוסף לכך, לא ניתן לשער כמה אנשים יגיעו, כמה אוכל ושתיה להכין מראש. יש גם את התחושה של הפרפרים בבטן, כי בסופו של דבר, אתה אחראי להנאה של האנשים והם מצפים לתמורה מלאה עבור הכסף שהם משלמים. מה גם שרצינו להשאיר להם טעם טוב של עוד.

המשימה היה קשה במיוחד כי לא ממש נתנו להם תוכן בצורה הרצאה או הקרנה של סרט, אבל ככל שהגיעו אנשים כך תחושת הדאגה שלי ירדה. מהר מאוד התברר לי שהגיעו לאירוע 11 אנשים, מספר רב ממה שציפיתי והייתי צריך ללכת שוב לסופרמרקט, לקנות עוד כיבוד ועוד שתייה ולמלא את השולחנות בכל טוב.

אני רוצה לומר בשמי ובשם נעם שבסך הכל היה מדהים, הרבה מעבר לציפיות שהעזנו לצפות והרבה מעבר לתקוות שהעזנו לקוות! אנחנו כל כך מרוצים וכל כך מודים לכם. ואנחנו יכולים להגיד שהמפגש הזה הוא הצלחה אדירה! אין לנו ספק שהרעיון הזה ימשיך ונעשה הכל בכדי לארגן עוד מפגשים כאלו. תודה רבה לכל מי שהגיע ונהנה, תודה שקניתם מאיתנו וגרמתם לנו להרגיש שאנחנו לא מתאמצים לחינם! אוהבים אתכם ומודים לכם מכל הלב, צ'וצ'ים!

לדף הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/CHUCHIM88

Exit mobile version