Site icon מפלצות כיס

זה ציפור? זה מטוס? לא, זה פוקיביץ'!

אתר פוקיביץ', מי שהיה אחראי לכמה מהחשיפות הכי גדולות בימינו בכל הנוגע לפוקימון, שינה את פניו! ההסבר לתופעה הזו יכול לנבוע משני כיוונים: האחד, שפרצו לאתר, שמו אותיות בעברית וניסו לגרום לאנטישמיות של העולם כלפי היהודים לגבור עוד יותר ממה שהיא כעת. השני, שמשהו או מישהו הולך להגיע ביום שישי, ומאחר וכולנו יהודים, אז הדבר הראשון שעולה לראש הוא המשיח!

חיפשתי מעט חומר על היום הזה והדבר הראשון שקפץ לי לראש זו פרשת השבוע. מסתבר שהשבוע אנחנו צפויים לקרוא את פרשת אמור, שהיא השמינית בספר ויקרא. היא מתחילה בפרק כ"א פסוק א' ומסתיימת בפרק כ"ד פסוק כ"ג. לפי ויקיפדיה, מדובר בפרשה עסיסית במיוחד, שמדברת על כהנים, קורבנות, חגים ואלימות, אבל מאחר ולא מצאתי שם את הפתרון לסוגיה, עברתי הלאה.

מה עוד יכול לקרות ביום שישי הקרוב? האם מדובר בתאריך ה13 לחודש? מבט חטוף בלוח שנה מגלה לי שהתאריך יהיה ה1.5.15. אין שום דבר מיוחד בתאריך הזה. אלא אם כן מדובר במשהו שלא קרה רק לעם היהודי. רצתי שוב לויקיפדיה וחיפשתי מאורעות מיוחדים שקרו ביום הזה. קראתי שביום זה חלו מאורעות תרפ"א, בהם נעשו מעשי אלימות של ערבים נגד היהודים בארץ ישראל. זהו גם יום הפועלים הבין לאומי. אין בינתיים שום קצה חוט.

זה מותיר אותנו רק עם האפשרות לבחון את התמונה ולהמציא תיאוריה משלנו. בתמונה רואים ילד חשוך פנים, מסביבו נמצאים ארונות קבורה או לוחות כמו אלה של ארכיאוס, וכדור הארץ נמצא במרחק. על מצחו של הנער כתובה המילה חי. האם בתאריך זה החייזרים יתקפו אותנו? האם מישהו יהפך להיות בן 18? האם תהיה תחיית המתים? ולמה השוטרת ג'ני לא עושה שום דבר בנושא? אילו רק היה לי ארכיאוס שיודע CUT, הייתי פותר את הכל!

Exit mobile version