Site icon מפלצות כיס

איזה פרסים תקבלו ביום ההולדת החמישי של האתר?!

ב3.7.2015 אנחנו נחגוג את יום ההולדת החמישי של האתר. כעת זו נקודת זמן טובה לעלות את הדיון הזה, משום שאני שובר את הראש איזה פרסים לחלק לכבוד המאורע הגדול. בכוונתי לחלק 5 פרסים, אחד לכל שנה שהאתר קיים, כאשר כל פרס יהיה בשווי ערך של 100 ש"ח. כלומר, 500 ש"ח בסך הכל.

חשבתי על מספר פרסים, אבל יש לכל אחד מהם צד חיובי וצד שלילי. אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא את הפרסים המושלמים שיתאימו לכמה שיותר אנשים. בטבלה שלפניכם פרוסות המחשבות שלי בנוגע לפרסים. הרגישו בנוח להעביר ביקורת על הטבלה שהכנתי, ולהציע פרסים משלכם שעשויים להיות רלוונטים לקהל רחב יותר. אני בהחלט אעריך את עזרתכם בנושא.

 פרס / נימוק  בעד  נגד
 משחק ORAS   זה המשחק העדכני ביותר, הוא כיפי והוא יהיה מעולה בתור מתנה.   לא רלוונטי למי שכבר יש אותו ולא רלוונטי למי שאין קונסולה.
 קופון לרכישה בESHOP   נותן לאנשים את האופציה לבחור משחק לפי בחירתם וכך מונע מהם לקבל משהו שכבר יש להם.   לא רלוונטי לאנשים שלא מתעניינים בתחום ולא רלוונטי לאנשים שאין להם קונסולה.
 כסף מזומן   מאפשר לזוכה לעשות עם הפרס מה שהוא רוצה.   זהו פרס לא אישי, ללא מחשבה ואין בו ייחודיות. קרוב לוודאי שחווית הזכייה בו תעלם מיד לאחר בזבוז הכסף.
 פרס לבחירתו   כל אחד יוכל לבחור פרס על פי טעמו האישי עד סכום מסוים וזה יכול לפתור המון בעיות.  יכול לצאת מצב שבו אנשים מסוימים יבקשו בובה ב20 ש"ח ויסתפקו בזה ויש אנשים שיבקשו קופון לרכישה ואז שווי המתנות אינו שווה בין כולם.
Exit mobile version