מפלצות כיס

תיאוריה: התפתחויות מגה / איתי בן חיים

מידע כללי:

"התפתחויות מגה" הן שינוי גנטי בפוקימון. הן ייחודיות למספר פוקימונים בלבד. כדי לגרום לשינוי זה, צריך אבן מגה על הפוקימון וצמיד מגה אצל המאמן. הפוקימונים הראשונים שקיבלו התפתחות מגה הם: מיוטו, בלייזיקן, לוקאריו, מאוויל, אמפרוס ואבסול. התפתחויות מגה קיימות גם אצל אגדיים, כגון: ראיקוזה, לטיאס ולטיאוס. לגראודון וקיוגר אין מגה התפתחות, בניגוד לדעת הרוב. זוהי צורה קדומה ואין לה קשר למגה התפתחות. התפתחויות המגה התחילו מהדור השישי, במשחקי XY. הם המשיכו גם לאלפא ספיר ואומגה רובי, שם יש מגוון דליל במקצת של התפתחויות מגה. כיום יש 48 התפתחויות מגה בסה"כ, כאשר יש 28 התפתחויות מגה בXY, ו20 התפתחויות מגה ובאלפא ספיר ואומגה רובי.

אבן המגה וצמיד המגה:

אבן המגה היא האבן המפתחת את הפוקימון להתפתחות מגה. צמיד המגה הוא המכשיר המעורר את האבן. חפצים אלה חייבים להיות גם אצל הפוקימון וגם אצל המאמן. לכל פוקימון אבן מגה ייחודית משלו.

וכאן עולה השאלה: האם יש גורם המקשר בין כל התפתחויות המגה?

התיאוריה שאני מביא בפניכם אומרת שכן, ומדובר בפוקימון אשר מאחד בין כל התפתחויות המגה. מדובר בדיאוקסיס. כעת אסביר את התיאוריה: כידוע, דיאוקסיס הגיע מהחלל, אז יכול להיות שזה המקור של התפתחות המגה. שנית, יכול להיות שהאבן שלו היא אבן מגה מיוחדת. עוד דבר, יש גם הרבה התפתחויות מגה מהדור השלישי, בדיוק כמו דיאוקסיס, אז אולי זה מסמל משהו. בנוסף לכך, יש עשר התפתחויות מגה מסוג על-חושי (כמו דיאוקסיס). והסבר אחרון הוא הדימיון בין אבני המגה לאבן של דיאוקסיס.

מה יכול לנבוע מזה?

זה יכול לומר כמה דברים: 1. לדיאוקסיס תהיה מגה התפתחות במשחק הבא שיצא. 2. לדיאוקסיס תהיה יכולת שמונעת מפוקימונים אחרים להתפתח להתפתחות מגה בקרב. 3. הצורות הקיימות של דיאוקסיס הן התפתחויות מגה בזכות עצמן.

Exit mobile version