Site icon מפלצות כיס

עדכון: מדור הVOD שלנו ירד לטימיון!

שלום רב,

אני לא אכביר במילים. מי שניסה לצפות בסרטוני האתר דרך תפריט הVOD גילה שהם לא עובדים. הסיפור הוא כזה: אני העליתי בעבר את כל סרטוני האתר, הספיישלים, הסרטים והתוכניות לאתר Novamov. כיום גיליתי שהכל נמחק.

למזלי, שמרתי את כל הסרטונים, הסרטים, התוכניות והספיישלים במחשב שלי. כך שכל התרגומים שעשיתי במהלך השנים לא הלכו לפח. כעת יש לי משימה חדשה – לעלות מחדש את כל החומרים בחזרה לאתר. זה יכול לקחת לי כמה ימים.

אני מעדכן אתכם מכמה סיבות. הראשונה היא שאם אתם רואים סרטון שלא פועל, אל תדאגו, אנחנו מודעים למצב ואנחנו פועלים על מנת לתקן אותו. השנייה נוגעת למשבר, אם אני מקדיש את מעט הזמן שיש לי לשחזור החומרים הללו, אז משהו צפוי להיפגע וזה אומר שעד שאצליח להחזיר את מדור הVOD במלואו, יפורסמו רק דפי פוקידע באתר.

בהזדמנות זו אבקש מכם עצה או טיפ. אני בעבר עשיתי החלטה לפרסם מספר סרטונים בDailymotion, החלטה שהתגלתה כטעות, משום שמחקו לי שם את כל הסרטונים. כעת פרסמתי את כל הסרטונים בNovamov, וגם זה כשל. אם יש לכם אתר שאתם מעלים לשם סרטונים ואתם יודעים שאפשר לסמוך עליו, אנא רשמו לי אותו באזור התגובות.

אסכם בכך שאומר שנכון לעכשיו יש לנו 45 סרטונים שחייבים לחזור לרשת. בהנחה שאצליח לעלות 3 סרטונים ביום, זה אומר שהצפי לסיום המשבר הוא רק בעוד 15 ימים. אז נוכל לצחוק על זה, או לבכות מרוב התרגשות.

סליחה ומחילה,
היטמן.

Exit mobile version